Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Romance and Relationships
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Romance and Relationships Is he/she right for you? How does it feel to be in love? Is it ok to have an affair?

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2002, 12:01
Rudolf
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pettämistäkö?


Kertokaapa ihmiset omia mielipiteitänne tähän asiaan.
Minä ja tyttö ystäväni olemme ollet yhdessä jo melkein kaks vuotta ja tässä viime aikoina meillä rupes menemään huonosti ja me riideltii meilkeimpä joka päivä ja kunnes viimein päätettiin yhteis tuumin et pidetään pikku tauko tässä seurustelussa et kumpikin tallaa omia polkujaan vähän aikaa ja katotaan sitten et miten rupee menemään. Ja nyt jäki käteen olen saanu tietooni että mun tyttö ystävä on eläny aika railakasta elämää tässä välissä ja melko seksi pitoista semmoista ja mä ite voin sanoo et en edes ajatellu toisia koko sinä aikana vaan mitin melkeimpä koko ajan et miten voisin korjata nämä meidän seeurusteluun liittyvät ongelmat ja sain tietooni senkin että hän ei ole miettinyt koko asiaa sinä aikana. Et mä pyytäisin teidän mieli pidettä asiaan. ja jos nyt jotain jää epä selväks niin kysykää maililla tai private messagella niin kerron lisää.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:53 (GMT +2).