Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bees & Honey
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bees & Honey Tänne voit kirjoittaa jos sinulla on huolia terveydestäsi tai elämästäsi. Koulutetut lääkärimme / psykologimme / psykiatrimme vastaavat 100%-luotettavasti ja varmasti. Voit kysyä häveliäimmätkin kysymyksesi.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2002, 13:14
Elmo Elmo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.09.01
Sijainti: Tre, Finland.
Viestit: 404
Perusasetus

humalahakuinen juominen


mikä mua vaivaa kun en ole kahteen kuukauteen juonut viinaksia humalahakuisesti ja kaikki juopuneet ihmiset ovat mielestäni hirveen kauheita?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.02.2002, 15:04
KariSalmelainen KariSalmelainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 17.02.02
Sijainti: Ulan Bator, Mongolia.
Viestit: 785
Perusasetus

Niimpä.. ymmärrän sua täysin. Onneks itse ei tuu oltua kovinkaan paljon selvin päin. VARSINKAAN BAARISSA! Vai menikö se noin?

ozz7pp.. ke?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.02.2002, 15:34
Hannu:n Avatar
Hannu Hannu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.02.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 21
Perusasetus

Hei Elmo!

Toivottavasti kevät on alkanut mukavasti ja on ahti ollut myöden ja runsaskätinen. Varsinkin runsaskätinen. Minua henkilökohtaisesti alkaa jo suuttuttamaan kun kaikki naiset joita koitan baarissa lähestyä, ovat niin tiukkapipoja.

Sitten ongelmaasi:
Kuvailemasi kaltainen olotila on vakava. Tällä hetkellä nuorten keskuudessa liikku ns. torstin syndrooma. Yleensä syndrooma-epidemia on voimakkaimmillaan näin alkuvuonna.

Syndrooma aiheuttaa vakavaa humalaresistiivisyyttä ja alkoholistikaikkoisuutta. Mielestäni sinun kannattaa ottaa nyt itseäsi niskasta kiinni, olla pitkänäköinen, avarakatseinen, pitää mieli avoinna, olla viisas ja alkaa heti toimimaan asian korjaamiseksi.

Jos olotilasi johtuu rahan puutteesta, me, sinä ja minä voimme varmasti sopia jotain "yhteisiä iltoja" asian korjaamiseksi.

Jos raha ei ole ongelma, suosittelisin sellaisia lääkkeitä kun:
Spiritus on the Roxor
Viinamus Maximus Latinus

Jos raha on silti tiukalla, voit myös ostaa näiden halpaversiota Bissemys Lotsamus Pissamus III.

Lähitarvikeliikkestäsi löytyy varmasti näitä kaikkia mainitsemiani lääkkeitä.

Kirjoitahan pian uudelleen, jotta oletko saanut ongelmaasi parannusta. Suosittelen että puhuisit myös vanhemmillesi asiasta. Tällainen tila pitää ottaa vakavasti!

Muistathan että tytön sukupuolielinten tarkastelussa voi käyttää apuna vaikkapa peiliä.

Hyvää keväänjatkoa toivottaa:

.Doc.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2002, 00:47
Hannu:n Avatar
Hannu Hannu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.02.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 21
Perusasetus

Kuinkas sinulle kuuluu tämän alkoholi-ongelmasi kanssa? Oletko saanut riittävästi juomista vai kärsitkö edelleen nestehukasta?

Hyvää kesää,

.Doc.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2002, 07:13
Elmo Elmo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.09.01
Sijainti: Tre, Finland.
Viestit: 404
Perusasetus

Kiitos ihan kivasti on kesä alkanut. Jonkin verran on ollut rahahuolia, mutta keksin lääkkeen tähän ja mennä posautin itseni töihin. Täällä töissä olen myös saanut hyviä juomis- ja käytösvinkkejä alkoholin suhteen. Kyllä nämä ihmiset ovat korjanneet minun kieroutunutta maailmaani. Nykyään osaan nauttia humalastani huomattavasti enemmän ja kaikki känniset ihmiset tuntuvat ihan kivoilta loppujen lopuksi.

Locate me at Ristiässä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.01.2003, 15:16
Hannu:n Avatar
Hannu Hannu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.02.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 21
Perusasetus

Suosittelen myös korvaavia aineita jos viinan juominen meinaa estyä rahojen loppumisen takia.

.Doc.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:17 (GMT +2).