Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bees & Honey
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bees & Honey Tänne voit kirjoittaa jos sinulla on huolia terveydestäsi tai elämästäsi. Koulutetut lääkärimme / psykologimme / psykiatrimme vastaavat 100%-luotettavasti ja varmasti. Voit kysyä häveliäimmätkin kysymyksesi.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2002, 11:03
BenDover
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Demoni vei yöuneni


Parahin Hannu. Erään ravintolaillan tapahtumat ovat herättäneet minussa uusia tunteita, jotka ovat minulle vieraita ja ne tuntuvat minusta pahalta. Kimppuuni hyökättiin rajan tuolta puolen. Olenko kenties kirottu? En ole uskonnollinen ihminen, mutta uskon että itse Saatana oli lähettänyt vitsauksen valkonaamaisen hahmon minua piinaamaan. Vain vaivoin pystyin vastaamaan kirosäkein ja vastaloitsuin kiusauksia, joita metallipiikein lävistetty pimeyden morsian minulle langetti: Se yritti vaihtaa pillua yhteen röökiin. Olisin saattanut langeta, mutta mulla ei ollut yhtään tupakkaa, pelkkiä livardeja. Tapahtuma on vaikuttanut voimakkaasti omaani ja myös ystävieni seksuaalielämään/seksuaalisuuteen. Saan voimakkaita ahdistuksen tunteita, eikä masturbointi aina kiinnosta. Pelkään todella. Onko tuskani psyykkistä vai olenko tekemisissä pimeydenvoimien kanssa? Olisiko kauppa kuitenkin pitänyt tehdä? Oliko se reilu? Olisinko myynyt sieluni? Jumalan siunausta sinulle Hannu!

2=1

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:54 (GMT +2).