Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bees & Honey
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bees & Honey Tänne voit kirjoittaa jos sinulla on huolia terveydestäsi tai elämästäsi. Koulutetut lääkärimme / psykologimme / psykiatrimme vastaavat 100%-luotettavasti ja varmasti. Voit kysyä häveliäimmätkin kysymyksesi.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2003, 19:02
Wille Wille ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 234
Perusasetus

Uniselitys


Terve parahin tohtori,

Näin viime yönä erikoisen unen ja pyydänkin nyt jos voisit antaa siitä ammattilaisen mielipiteen josko siinä olisi joku syvempi merkitys tai enne.

Eli uneni meni näin:

Oli mukava lämmin kesäpäivä tampereella, tampereella jossa oltiin juuri järjestämässä kuviohypyn(laskuvarjo) maailmanennätys yritystä.
Taivaalla pörräili mustanaan lentokoneita erikokoisia kauniissa muodostelmissa. Ihmisiä oli keskustan kadut mustanaan kaikki kuikuilivat taivaalle ja tunnelma oli odottava. Olin itse odottamassa tätä spektaakkelia satamakadun yläpäässä olevassa puistossa. Jostain syystä eventin aloitus venyi ja venyi ja jostain syystä minun piti mennä käymään läheisessä svenska samskolanissa sisällä.
Juuri kun pääsin kouluun sisälle ulkoa alkoi kuulua ensin hurrausta ja sitten huutoa. Kiiruhdin katsomaan ikkunasta ja näin kun laskuvarjohyppääjiä tuli alas taivaalta. Osalla varjot olivat normaalisti auki mutta suurin osa oli epäonnistunut avauksessa tai sotkeutunut yhteen jonkun toisen tai useammankin hyppääjän kanssa. Nämä sitten tulivat vauhdilla alas taivaalta päästäen karmivia karjaisuva. Paketit hyppääjineen alkoivat mätkähdellä katuun, autojen katoille talojen katolle, kuului särkyvän lasin helinää ja ihmisten kauhunhuutoja. Olin juuri lähdössä ikkunasta pois kun katsoin vielä kerran taivaalle ja siellä leijui kaikessa rauhassa yksi laskuvarjohyppääjä. Hänen kirkkaan valkoinen varjonkupunsa oli pullistunut täydellisesti ja varjo oli täysin hallinnassa. Omituisinta oli silti se että tässä muuten täysin valkoisessa laskuvarjossa oli suurilla sinisillä kirjaimilla teksti:
http://www.petrisimolin.com

Mikä on tulkintasi unestani?

--
wille

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2006, 10:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ongin kalan ja se karkasi sain sen uudestaan kiinni ja kuristin käsin.kala yritti purra minua,kala oli ehkä iso matikka.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:03 (GMT +2).