Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.08.2012, 21:24
superjuhuli superjuhuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.06.10
Sijainti: keminmaa
Viestit: 39
Perusasetus

vitura idiootti


okei laitoin tommosen cheva geo trackerin..vitaran.. kävin mettäsä sököttämässä ja maavara on semmosta henkilöauto luokkaa.. kokoaika tökkii palkkiin kiini.. jouset on toella liepyneet.. pitää alkaa korottamaan mutta jahti ajan mie ajelen tollasena ku en meinaa sitä tärkeää aikaa autonromuihin tärvellä!! sysitalvella on aikaa jons ei koira oikein ketusta innostu

olen mie nuita juttuja lukenu että 124 mersan jouset ja audi 80 jouset blaa blaa.. ja synnyttimen iskarit... vectran iskarit joo.. mutta onko kellää sellasia ohjeita että tollokin osaa? mitkä jouset mihinki ja mitkä iskarit mihinki ja mikä on halvin vaihtoehto?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.08.2012, 22:03
Filipsi Filipsi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.06.11
Sijainti: Kuusamo
Viestit: 69
Perusasetus

Mulla on takana ladan jouset ja vectran takaiskarit, nousi reilusti ja toimii ihan hyvin.
Edessä on orkkis iskarit joitten yläpäässä LaaLaan tekemät spacerit korjaamassa kulmia ja pudottamassa tolpan yläpäätä. Etujousien päälle tilasin bits4vitsistä korotuspalikat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.08.2012, 22:35
superjuhuli superjuhuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.06.10
Sijainti: keminmaa
Viestit: 39
Perusasetus

okei mulla on tossa tulokkaassa etuiskarikki kohta vaihon tarpheesa.. mitä sinne laittas ettei tarttis peiseriä tehä? ja minkä vektran? vektrojen iskareita ei ole myynisä ko vitusti eri sortteja.. minkä ladan?(vitusti sortteja) samat vastaukset löytyy haulla mutta mistään ei suoria vastauksia. laitoinkin kysymyksen idiootteja(minä+muut) varten

eli nyt selvät merkit!! se opittiin jo armeijassa!

Viimeksi muokannut superjuhuli : 07.08.2012 22:40
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.08.2012, 09:02
Filipsi Filipsi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.06.11
Sijainti: Kuusamo
Viestit: 69
Perusasetus

Iskarit on a-mallin vectrasta joku gt-malli se oli.
Jousista en tiiä mistä ladan mallista ne on ku menin vaan hajottamolle ja sanoin että ladan etujouset ni se löi kouraan ja minä ruuvasin alle.

Ite en ainakaan löytäny mersun jousista sopivaa eteen joten siksi tilasin ne spacerit eteen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.08.2012, 09:50
superjuhuli superjuhuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.06.10
Sijainti: keminmaa
Viestit: 39
Perusasetus

okei! paljonko oli hintaa hajottamolla? pitääkö siinä speiserissä olla kallistuskulmaa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.08.2012, 09:53
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Ite aikani pelleilin noitten toisen auton jousten kanssa, viime talvena hommasin jimnybitsin 3 tuuman jouset ja oon ollu tyytyväinen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pitkä vitura? superjuhuli Chit-Chat 0 13.07.2012 22:41
Myyty Vitura JanneH O/M/V Ajoneuvot 6 07.09.2010 08:17
Suski vitura.. Artzi_ip Maasturiprojektit 1 26.03.2009 21:22
VAROKAA joku IDIOOTTI varastelee napoja lapissa Tekniikka & Jutustelu 8 08.01.2006 13:16
Onko Kirk idiootti?? Tomppa82 Chit-Chat 10 30.11.2005 23:12


Sivu luotu: 01:17 (GMT +2).