Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 22.02.2007, 20:27
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Oliskohan jollain jo koko suomi imutettuna karttapaikasta? Vois laittaa jakoon vaihtoehtosella tavalla (torrent,emule,dc...) niin ei taviis karttapaikkaa rassata.
ääni dc:lle sitä vois oppia meikäläinenkin käyttämään,tuli tossa läppärikin hommailtua jos sais vielä vain jonkun karttasoftan pelittää.
katukartoista gt reittikartta suomi plus multa löytyy.

.
.
.
.
.
.
.
.






Edited by - jjtp on 22/02/2007 20:49:38
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 25.06.2007, 20:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

joko löytyy dc:ltä tai torrentilta?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #53  
Vanha 22.06.2009, 07:25
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Nostellaanpa tätäkin ylös.. Elikäs sain asennettua hakkapeliittaan ozin mutta kartat puuttuu. koneelta löytyy garminin ohjelma ja kartat mutta en osaa niitä muuttaa ozin muotoon.. Joten olisiko jollain pirkanmaan karttoja ozi muodossa? Vaihdossa olisi garminin kartat ja ohjelmat melkein koko suomeen..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #54  
Vanha 05.09.2009, 14:09
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

pitäskös tuon fetch_mapin toimii viel?

...vissii toimis jos saisin ton imaginin asentumaa, mut ei kädet riitä
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #55  
Vanha 05.09.2009, 22:47
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Miksi ihmeessä imuroitte vielä jollakin map_fetchillä?
Miksi hankitte Ozi Expolorerin?
Laittakaa vähät rahat likoon ohjelmaan nimeltä COMPE GPSLand ja saatte samaan rahaan koko helvatan Suomen peruskartat ilman mitään tuskaa ja imurointia. Maksaa 350 e. Minusta ei paha hinta. Suomessa tätä herkkua myy Marinea Oy.

www.compegps.com

TT
Vastaa lainaten
  #56  
Vanha 06.09.2009, 00:14
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.187
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Miksi ihmeessä imuroitte vielä jollakin map_fetchillä?
Miksi hankitte Ozi Expolorerin?
Laittakaa vähät rahat likoon ohjelmaan nimeltä COMPE GPSLand ja saatte samaan rahaan koko helvatan Suomen peruskartat ilman mitään tuskaa ja imurointia. Maksaa 350 e. Minusta ei paha hinta. Suomessa tätä herkkua myy Marinea Oy.

www.compegps.com

TT
Köyhiä kun ollaan niin yli 300e erotus photonav:n ja compen välillä pistää tekemään hieman ylimääräistä työtä karttojen eteen.
Miten tuolla compella onnistuu suunistaminen esim. kisoissa tai venäjällä? Ne ovat meikäläisen arvoasteikolla kärjessä ozin puolesta.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #57  
Vanha 06.09.2009, 09:45
Td5:n Avatar
Td5 Td5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.03
Sijainti: Vantaa, Suomi.
Viestit: 468
Perusasetus

Äkkiseltään katsottuna COMPE GPSLand oikein vakuuttanut, vektorikarttoja ja tosi vähä
mitään detaljeja, kuten rakennuksia. Jos se mitä niitten sivuilta voi katsoa on se mitä
voi ostaa, ei vedä vertoja karttapaikan kartoille. Jopa Garminin topo kartat on parempii.
__________________
Juha
Vastaa lainaten
  #58  
Vanha 06.09.2009, 09:53
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.395
Perusasetus

Edellisten puolustusten lisäksi CompeGPS Land ei toimi PDA:ssa vaan vaatii läppärin. Pocket-versio on olemassa mutta sitä ei enää päivitetä.
Vastaa lainaten
  #59  
Vanha 06.09.2009, 12:59
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.970
Perusasetus

350€ ?


Hinta 599€ +kartat 25€ siivu
Lainaus:

CompeGPS TwoNav Aventura

Hinta: 599.00 €
Tuotekoodi: 103560
Arvioitu toimitusaika: 2009-09-14
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	aventura_1_0908_079.jpg‎
Views:	219
Size:	10,6 Kt
ID:	7586  
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #60  
Vanha 06.09.2009, 20:09
plejman:n Avatar
plejman plejman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.12.07
Sijainti: haapavesi
Viestit: 211
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
pitäskös tuon fetch_mapin toimii viel?

...vissii toimis jos saisin ton imaginin asentumaa, mut ei kädet riitä
Itella oli sama ongelma viime viikolla kun karttoja aloin tekemään. Alla on linkki josta löytyy linkit ja ohjeet karttojen tekemiseen. Eilen testasin karttaa. Hyvä tuli!! Suosittelen

http://www.gps-waypoints.net/wiki/do...rttojen_tekoon
Vastaa lainaten
  #61  
Vanha 06.09.2009, 21:51
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja plejman Näytä viesti
Itella oli sama ongelma viime viikolla kun karttoja aloin tekemään. Alla on linkki josta löytyy linkit ja ohjeet karttojen tekemiseen. Eilen testasin karttaa. Hyvä tuli!! Suosittelen

http://www.gps-waypoints.net/wiki/do...rttojen_tekoon
Nonnih! thanks, tommosella ohjeella mieki uskosin onnistuvani
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #62  
Vanha 07.09.2009, 21:30
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!

Compe GPSLandin kartta on 100% karttapaikan aineistoa, turha väittää muuta. Ja jotkut puhuu viisauksissaan jo ihan eri ohjelmista kuin mitä minä tarkoitin:
http://www.compegps.com/?detail=deta...=tierra&prod=0
Se on 349 €, ihan vissisti. Vaatii läppärin ja gps-hiiren tai vastaavan. On sairaan hyvä ohelma ja olen käyttänyt sitä 2 kesää maastossa työkäytössä eli vastaa ihan suunnistuskisojen vaatimusta, joten ihan hyvin tiedän mistä puhun.
Venäjän kartoista en tiedä. Kysykää Pascal Darrenilta, josko on saatavana. On hyvä tyyppi, jonka kanssa voi jutskata ihan asiasta. Ja käy tähän skannatutkin kartat ja vaikka mikä, jos itse asemoi ne paikalleen, mutta itse en ainakaan laiskuuttani viitsi imuroida dataa jos laadukasta karttaa saa noinkin halvalla.

Noihin Compen käsikoneisiin ja pda-softaan en ota kantaa kun en niistä tiedä hevonsontaakaan.

TT
Vastaa lainaten
  #63  
Vanha 07.09.2009, 22:14
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.058
Perusasetus

Noihin ym. ohjeisiin kannattaa hakea uusimmat päivitykset, koska niissä on kanssa kehitys mennyt eteenpäin.

Näillä toimii "heittämällä" Vista 64:ssäkin:


python-2.6.1
PIL-1.1.7b1.win32-py2.6
fetch_map_v30g

python-3.1.1.amd64 olis tarkoitettu tuolle Vista 64:lle, mutta latasin väsyksissäni sen, missä ei ollut lähdekoodia mukana.
Hyvin tuntuu 64:n wörkkivän noilla aiemmillakin versioilla.

Jos jotain ilman saa, niin sen eteen tekee vähän töitäkin...


Jos niitä karttoja enemmänkin imuttelee, niin kannattaa niissä jonkinlaista järjestystä ylläpitää.
Tässä on esimerkkinä Karttapaikan UTM-lehtijako, josta voi luntata noi viralliset karttalehtien numeroinnit.
Niiden perusteella on hyvä kysellä kavereilta valmiiksi imutettuja karttoja:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=39862

Edit: Kartta pieneni vähän liikaa tänne siirrettäessä, mutta se pitäisi löytyä tuolta Karttapaikan kotisivuiltakin.

Itse imuttelen vähän isompia lehtiä, eli 50x25km (UTM-kartta on 48x24km), niin saa reilusti tuota limittäistä peittävyyttä.
Tuon kokoinen lehti on n. 55...80Mb (.png) ja aukeaa ihan nätisti omilla koneilla.
Voihan ne sitten pilppoa pienempiin osiin tai ottaa vain kilpailualueen kokoinen siivu auton läppäriin.

Tarkoitus on tulevaisuudessa viettää enemmänkin aikaa auton kopissa, niin sen takia imuroin kartat
tuon UTM-lehtijaon mukaisesti, niin on helpompi löytää oikea karttalehti oudolle alueelle.

Pirkanmaan alueelta aloitin, että jos joku tekee jonkun muun alueen karttoja, niin näitähän vois vaihdella...

Viimeksi muokannut Kartse1 : 09.09.2009 08:55
Vastaa lainaten
  #64  
Vanha 08.09.2009, 13:50
Td5:n Avatar
Td5 Td5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.03
Sijainti: Vantaa, Suomi.
Viestit: 468
Perusasetus

Väittämäni perustui vain siihen esimerkkiin joka oli nähtävissä:
http://www.compegps.com/?detail=deta...g=0en&prod=407
Se ei vakuuttanut, eikä vakuuta vieläkään. Jos se solihullin tarkoittama
kartta on jotain muuta, niin sehän on sit ihan eri juttu, kait.

Kun tässä harrastetaan ja satunnaisesti liikutaan rajojen ulkopuolella, niin en
näe kovin kätevänä käyttää eri ohjelmaa eri maissa. Oziin on kalibroitu
harrastepohjalla runsaaaaaasti karttoja.

Se ei minulle selvinnyt mitä tässä CompeGPS ohjelmassa on ylivertaista, vai
onko se se että 349€ niin saa Suomen topokartat kalibroituna?

Kun sais karttapaikan kartat digitaalisessa muodossa ja MGRS koordinaateissa
olis ne helppo kalibroida Oziin, mut kyllä nää vanhatkin pelittää ja vaikka tiestö on
jonkinverran muuttunut, maasto on about samanlaista edelleen.

Ei pidä vetää herneitä nenään, syyttä suotta. Mutta jos tuntuu tarpeelliselta, niin
sekin on ihan käypä vaihtoehto.
__________________
Juha
Vastaa lainaten
  #65  
Vanha 17.09.2009, 23:32
Hartzaq Hartzaq ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.08.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 86
Perusasetus

GPS-ohjelma puhelimeen


Olen tässä yrittänyt laittaa puhelimeen gps ohjelmaa ja karttaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Ohjelma on SmartComGPS ja sen olen saanut puhelimeen ongelmitta.

Sitten minulla on iso .tiff muotoa oleva kartta joka käsittää metsästysseurani koko alueen palstarajoineen kaikkineen ja sen haluaisin puhelimeeni. Ajoin fetch_mapillä kartasta edellä olevien ohjeiden mukaan scriptin läpi ja sain vain .map tiedoston vaikka ohjeiden mukaan niitä pitäis tulla muitakin. no sit tein ogf2toolilla tiedoston SCGPS varten ja siirsin tiedostot (.map ja .ogf) puhelimeen. kun yritän avata puhelimen softalla karttaa jonka sinne laitan ohjelma sammuu. Missähän mulla on vikaa?

Olisko porukalla hyviä neuvoja ja suositella ohjelmia joilla tuon tietyn tiffin sais puhelimeen ja sen kanssa pääsis alkavaan hirvenpyyntiin navikoimaan. Offipaikatkin on pääasiassa samoilla seuduilla niin auttais sitäkin paljon...
__________________
Suzuki - Miehille jotka kulkevat omia teitään!
Vastaa lainaten
  #66  
Vanha 19.09.2009, 11:39
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
Nonnih! thanks, tommosella ohjeella mieki uskosin onnistuvani
ei saa meikäläinen toimimaan,mut siinähän ei sinänsä ole mitään uutta että,etten saa tietokoneella jotain toimimaa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #67  
Vanha 19.09.2009, 12:02
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.104
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hartzaq Näytä viesti
Sitten minulla on iso .tiff muotoa oleva kartta joka käsittää metsästysseurani koko alueen palstarajoineen kaikkineen ja sen haluaisin puhelimeeni. Ajoin fetch_mapillä kartasta edellä olevien ohjeiden mukaan scriptin läpi ja sain vain .map tiedoston vaikka ohjeiden mukaan niitä pitäis tulla muitakin.
Tää saattaa nyt olla hyvinkin virheellinen vihje, mut kun ei kukaan oo sanon mitää nii mä koitan sitte heittää arvion.

Toi .map tiedostohan on kai vaan kalibrointidata sille karttakuvatiedostolle, joten oisko mahollista että toi .map pelaisi ton sun .tiff tiedoston kanssa eikä tekisi erillistä uutta karttatiedostoa. Avaappa se .map jollain tekstieditorilla ja tsekkaa kolmas (?) rivi, josko siellä ois karttakuvatiedoston nimenä just se samainen .tiff?

Eli tarvittavat tiedostot tolle sun karttasoftalle ois sitte kartta.map ja kartta.tiff?
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #68  
Vanha 20.09.2009, 21:20
Hartzaq Hartzaq ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.08.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 86
Perusasetus

Sain vihdoin kartan näkymään puhelimessa ja voe että on huippu hieno, MUTTA...

Jostain syystä kartta on niinku kalibroitu päin hevon persettä. olen kokeillut monilla eri koordinaateilla tehdä sitä .map tiedostoa mutta aina se SCGPS näyttää sijaintini eri paikassa kuin missä oikeasti olen. Kysymys herääkin että missä se vika voi olla, onko noissa tuloskartan leveys ja korkeus määrityksissä jotain mätää mulla. mitäs ne niinku yleensäkin tarkoittaa? olen laittanut karttapalan luonnolliset kilometrit 21km vaakaan ja 29km pystyyn.

Vika muuten siinä ettei kartat näkyny oli että ogf2toolissa oli käytössä tiff algoritmi ja vaihdoin sen gif algoritmiin niin alkoi puhelinki näyttään kartan.
__________________
Suzuki - Miehille jotka kulkevat omia teitään!
Vastaa lainaten
  #69  
Vanha 04.04.2010, 09:16
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.461
Perusasetus

Karttapaikalla häikkää?


Kun yritin aloitella Paratiisin kartan tekoa niin ei synny vaan eilen ja tänään tuli tällaista herjaa




Onko vain minulla ongelma vai onko joku muu huomannut samaa? Nuo koordinaatit jotka näkyy ovat karttapaikan antamat TM35FIN koordinaatit, kun syötin sisään WSG:nä.
Vastaa lainaten
  #70  
Vanha 04.04.2010, 09:38
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.943
Perusasetus

Mulla oli joskus sellanen ongelma että mapinfo ohjelmasta tuotu puolen suomen gt kartta heitti kymmeniä tai satoja metrejä. No jotenkin arpomalla sain sen kohdalleen kun tietokoneella oziexplorerilla valitsi tiedosto - tarkista kartan kalibrointi ja muutti karttajärjestelmän finland hayfordiksi ja tallensi. Tuonti työkalu ei jotenkin toiminut oikein. Taisin tätäkin arpoa vain vertaamalla karttaa jo ajettuun viivaan.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hartzaq Näytä viesti
Sain vihdoin kartan näkymään puhelimessa ja voe että on huippu hieno, MUTTA...

Jostain syystä kartta on niinku kalibroitu päin hevon persettä. olen kokeillut monilla eri koordinaateilla tehdä sitä .map tiedostoa mutta aina se SCGPS näyttää sijaintini eri paikassa kuin missä oikeasti olen. Kysymys herääkin että missä se vika voi olla, onko noissa tuloskartan leveys ja korkeus määrityksissä jotain mätää mulla. mitäs ne niinku yleensäkin tarkoittaa? olen laittanut karttapalan luonnolliset kilometrit 21km vaakaan ja 29km pystyyn.

Vika muuten siinä ettei kartat näkyny oli että ogf2toolissa oli käytössä tiff algoritmi ja vaihdoin sen gif algoritmiin niin alkoi puhelinki näyttään kartan.
Vastaa lainaten
  #71  
Vanha 04.04.2010, 12:30
JaKo:n Avatar
JaKo JaKo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.11.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 63
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Kun yritin aloitella Paratiisin kartan tekoa niin ei synny vaan eilen ja tänään tuli tällaista herjaa

...

Onko vain minulla ongelma vai onko joku muu huomannut samaa? Nuo koordinaatit jotka näkyy ovat karttapaikan antamat TM35FIN koordinaatit, kun syötin sisään WSG:nä.
Niin oliko Killmanin ongelmat uudella fetch_map versiolla? Mulla homma toimi ihan OK, kun vaan päivitti muuttunutta karttapaikan koordinaattisysteemiä tukevan uuden version scriptistä.

-Jari
Vastaa lainaten
  #72  
Vanha 04.04.2010, 12:43
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.461
Perusasetus

Version 3.0e, 26.03.2009. Voisihan tuon yrittää tsekata onko uutta versiota.

Päivitin 3.0 h, ei vaikutusta.

Viimeksi muokannut Killman : 04.04.2010 12:54 Perustelu: päivitys
Vastaa lainaten
  #73  
Vanha 05.04.2010, 08:03
oska80:n Avatar
oska80 oska80 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.04
Sijainti: Oulainen, Finland.
Viestit: 1.218
Perusasetus

laitetaampa ohjeen linkki uudelleen:

http://www.gps-waypoints.net/wiki/do...rttojen_tekoon

http://zil.olammi.iki.fi/sw/fetch_map/'

Näillä ohjeilla toimii ainakin nyt. uusin versio fetch_mapista ja python 25.
Vastaa lainaten
  #74  
Vanha 05.04.2010, 09:46
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.461
Perusasetus

Ongelma ei kai niinkään ole Fetch_mapin puolella vaan että karttapaikalta ei löydy (can not get...). Jos joku on eilen-tänään kokeillut ja karttaa pukkaa niin saattaa olla että tämä Qatarin serveri on sitämieltä että aineisto on liian aikuisille suunnattua...
Vastaa lainaten
  #75  
Vanha 05.04.2010, 10:05
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.943
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Ongelma ei kai niinkään ole Fetch_mapin puolella vaan että karttapaikalta ei löydy (can not get...). Jos joku on eilen-tänään kokeillut ja karttaa pukkaa niin saattaa olla että tämä Qatarin serveri on sitämieltä että aineisto on liian aikuisille suunnattua...
Kokeile lähteenä retkikarttaa sieltä latautuu kartta muutenkin ehkä vähän noppeemmin kun tauko karttapalojen välissä ei ole niin pitkä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ozi kartat kovalevyllä Td5 Tekniikka & Jutustelu 6 31.10.2013 13:26
M: Garmin GBS 10 ja kartat alue 5 ja 9 Topi1982 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.11.2007 18:49
kartat ja milla nimillä? Tekniikka & Jutustelu 0 01.01.2007 18:19
paikkatietolainaus.fi kartat? mikjus Chit-Chat 0 19.05.2005 11:47
GPS karttasofta + Kalibroidut KARTAT ilmaiseksi Tekniikka & Jutustelu 8 23.01.2005 09:09


Sivu luotu: 03:30 (GMT +2).