Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2010, 16:11
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

2002 navaraan vanhempi kone, käykö?


Tere!
Löytyy tuommoinen 2002-2009vuosimallin navara ja tietysti kone on rikki!
en aio korjata enää konetta koska niillä ei tee mitään eikä kyseisen auton kansillakaan/jakopää, turbojakin on mennyt jo 300-400tkm kohdilla!
eli käykö siihen mitenkään vanhemman mallin kone tai joku muu kone jos jollain on jo asiasta kokemusta!?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.02.2010, 16:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Sorry ei käy ku pitäs päästötestata ja tämä ei taida täällä EUVOSTOLIITOSSA onnistua....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.02.2010, 16:56
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

No mikä sieltä on rikki? Uus kone Nissanilta €€€€€ Tai sit käytetty ulkomailta.
Mikä vika niissä jakopäissä on?

Setämiehen -04 Kinkusta tuli kanki lohkosta läpi 270tkm kohdalla. Veikkaan kyllä että se on ääntänyt ennen jo mutta vanha äijä ei ollut huomannut..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.02.2010, 17:15
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Lightbulb

jakopää


jotain niissä ketjunkiristimissä on hyppää ketju tyhjäkäynnillä yli tai vastaavaa olen pari sen tapaista tapausta kuullut tiedä sitten?
Laitan auton romikselle jos ei kerran konetta voi vaihtaa tai myyn tommoisenaan pois!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.02.2010, 20:24
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
jotain niissä ketjunkiristimissä on hyppää ketju tyhjäkäynnillä yli tai vastaavaa olen pari sen tapaista tapausta kuullut tiedä sitten?
Laitan auton romikselle jos ei kerran konetta voi vaihtaa tai myyn tommoisenaan pois!
Jaa olen muutaman keskusteluketjun asiasta lukenut, joten TIEDÄN (tai ainakin luulen tietävän, siis arvaa)

Muistelen ongelman olevan kiertokangien alapään laakeroinnin ja kiertokankien hajoamisen. Overdriven sivuilta löytyy muistaakseni aika pitkä keskustelupolku asiasta.

j.h
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2010, 21:32
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jpisteh Näytä viesti
Jaa olen muutaman keskusteluketjun asiasta lukenut, joten TIEDÄN (tai ainakin luulen tietävän, siis arvaa)

Muistelen ongelman olevan kiertokangien alapään laakeroinnin ja kiertokankien hajoamisen. Overdriven sivuilta löytyy muistaakseni aika pitkä keskustelupolku asiasta.

j.h

Alakerran laakerit -tyyppivian tietää jokainen ! ja siellä ketjun kiristimessä on oikeasti ollut häikkää.. ostin vaihtokannen sellaiselta mieheltä jolle oli aikanaan niin käynyt ja sanoi että on kuullut muitakin samanlaisia tapauksia!! eli TIEDÄN että ei ole mistään LUETTU vaan ihan tosimaailman juttuja!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2010, 21:58
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Alakerran laakerit -tyyppivian tietää jokainen ! ja siellä ketjun kiristimessä on oikeasti ollut häikkää.. ostin vaihtokannen sellaiselta mieheltä jolle oli aikanaan niin käynyt ja sanoi että on kuullut muitakin samanlaisia tapauksia!! eli TIEDÄN että ei ole mistään LUETTU vaan ihan tosimaailman juttuja!
Jos jokainen tietää tuon kiertokankien laakerien tyyppivian (=moottorin hajoamisen). Ihmettelen, että joku moisia autoja ostaa? Siis ostaa tietoisen moottorivaurion, jonka hajoamisen jälkeen toimittaa romikselle, kukin taaplaa tyylillään.

Siis sehän on tasaisesti kestävä moottori, hajoaa joka puolelta yhtaikaa ;-). Mulle kumminkin toi jakopään hajoaminen oli uusi tieto, joten kaksi syytä välttää moinen ;-).

j.h

Niinhän ne viisaat väittää, että keskustelupalstojen tekstejä kannattaa aina epäillä ja varsinkin jos sitä joku anonyymi kirjoittelee....

Viimeksi muokannut jpisteh : 16.02.2010 22:08
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.02.2010, 09:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pikkuisen sivuraiteelle mennyt tämä ketju.. Minäkin olen kuullut alkupään koneissa olleista jakoketju ongelmista mut se siitä.

Tuota samaa korimalliahan(np300) tehdään nyt uudella koneella(navara). Liekö kukaan perehtynyt voisiko tuollaista koneen vaihtoa tehdä, ei kait se ainakaan päästöarvoihin kaadu?

Ja tuollaisen nissanin ostosta sanoisin, että jos laakerien vaihdolla selviää vuosiksi eteenpäin, niin ei kait se nyt niin huono ostos voi olla?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.02.2010, 09:27
Teemu Teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: 33100 Tampere, Finland.
Viestit: 315
Perusasetus

Navaraan löytyy vm-2009 kone apulaitteineen 25tkm ajettu apulaitteineen 4000€

tampereella 0400895920
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN110 bensa hiluxiin 2l-t kone. Käykö kiinnitys bensan laatikkoon? hilux artic Tekniikka & Jutustelu 10 15.02.2010 22:15
Defender Td5 vai vanhempi? Kuutio Kuitunen Tekniikka & Jutustelu 5 23.06.2009 14:05
Myyty Chevyyn lavakaari -87 ja vanhempi lasse228 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.02.2009 23:14
M:läjän etutukivarret (vanhempi malli) lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 01.03.2006 21:11
Käykö Nissan SD25 kone patrollin vaihteistolle? uretaani Tekniikka & Jutustelu 6 05.12.2005 20:45


Sivu luotu: 01:39 (GMT +2).