Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 06.09.2017, 10:41
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Itselle katsellu just noita kevyt KA:ta Shitroen-Plösö-Ducato-linjalta ja vielä pihiyksissäni hinnat alkaen malleja, mutta 2.8 koneella kuitenkin.

Melkosia pommeja on aika moni just noiden helmojen osalta. Mutta sehän on vaan peltiä!? Kyllä ne kuntoon saa.. Ehkä.
Pitää vielä hetki ihmetellä jos sais emännän Skodillacin tungettua vaihdossa..

Roomassa käydessä pari viikkoa sitten kattelin sikäläisiä tavara-autoja ja ei yllättäen ollutkaan Fiiatti yleisimmästä päästä tuossa kokoluokassa. Enemmän oli Plösöjä ja Ivecoja, jälkimmäisten viedessä vielä selkeän voiton määrissä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 06.09.2017, 12:03
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Itselle katsellu just noita kevyt KA:ta Shitroen-Plösö-Ducato-linjalta ja vielä pihiyksissäni hinnat alkaen malleja, mutta 2.8 koneella kuitenkin.

Melkosia pommeja on aika moni just noiden helmojen osalta. Mutta sehän on vaan peltiä!? Kyllä ne kuntoon saa.. Ehkä.
Pitää vielä hetki ihmetellä jos sais emännän Skodillacin tungettua vaihdossa..

Roomassa käydessä pari viikkoa sitten kattelin sikäläisiä tavara-autoja ja ei yllättäen ollutkaan Fiiatti yleisimmästä päästä tuossa kokoluokassa. Enemmän oli Plösöjä ja Ivecoja, jälkimmäisten viedessä vielä selkeän voiton määrissä.
Jos ehdottomasti sellasen haluaa, niin itse voisin jopa myydä, olen aika työlään helmatalkoon tehnyt. Plussaa olis se, että multa sais aika paikkansa pitävän raportin tulevasta korjauksen tarpeesta. Kaupat saattaa kuitenkin hyytyä siihen, että noita saa muualtakin aika huokeesti, mutta en voi antaa takuuta, että olis kauheen hyviä!

Ilomielin sellaisia hommaisin jos saisin valita nokan jostain kunnon autosta kuten Toyotan HJ61:sestä... Takatila on kuitenkin fiksu.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 06.09.2017, 20:20
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Jos ehdottomasti sellasen haluaa, niin itse voisin jopa myydä, olen aika työlään helmatalkoon tehnyt. Plussaa olis se, että multa sais aika paikkansa pitävän raportin tulevasta korjauksen tarpeesta. Kaupat saattaa kuitenkin hyytyä siihen, että noita saa muualtakin aika huokeesti..
Mä haluan ehdottomasti löytää järkevän laitoksen jälkikasvun(ja oman..) crossien kuskaamiseen ja noissa näyttäis takatilaa jäävän vielä 7-paikkaisenakin riittävästi.
Kiinnostaisko Octaavia vaihdossa? Ilmotus täälläkin..

Järkevä tarkottaa halpaa, vähintään 6- paikkaista kuorma-autoa..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 06.09.2017, 20:23
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.342
Perusasetus

Ivekoa minäkii alkuu kattelin, mut tarjontaa vähemmän kuin vw/mb.
Ransiittiki hetkellisesti käyny mielessä, mutta siinäki on omat hauskuudet...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 06.09.2017, 20:53
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Mä haluan ehdottomasti löytää järkevän laitoksen jälkikasvun(ja oman..) crossien kuskaamiseen ja noissa näyttäis takatilaa jäävän vielä 7-paikkaisenakin riittävästi.
Kiinnostaisko Octaavia vaihdossa? Ilmotus täälläkin..
Järkevä tarkottaa halpaa, vähintään 6- paikkaista kuorma-autoa..
Tuollanenkin Ducato ollut tääl tyrkyllä:
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=151822

Mun vehje ruosteiden osalta huomattavasti parempi. Ei se mikään kauhea kaunis ole, keksin siihen tänä vuonna hyvän pensselimaalin, jolla saa omaan silmään samaa väriä kun auto muutenkin. Venemaali oli tarpeeksi saman värinen.

Auto ei ole vimosen päälle vieläkään vaikka just vaihoin öljy, polttoainesuodattimen ja akun. Käyttänen sitä kätevänä koppina jonkin aikaa.

Mun vehkeessä ei ole ylimääräisiä istumapaikkoja.

Itselle vois käydä diesel farmari Octavia, jonka saa pakuks. Se on vissiin vanhuus iskeny kun ei meinaa työllistävät autot iskee enää.

Tässä mun pommissa on sellanen homma, että pitänee vaihtaa ABS möykky. Muutenkin meininki on perseestä jos konetilaan yrittää tehdä jotain, viimeksi tänään vaihdoin akun ja en uskaltanut katkasta vehkeestä sähköjä, ettei mene kenties ajonesto päälle. Lamppu piti irroittaa myös.

Haaste on siinä, että pikkurahalla ei meinaa keksiä mitään kovin toimivaa tilalle. Minun mielestä tällanen auto pitäs olla vuodesta 2010:stä eteenpäin, ellei halua uudeksi harrastukseksi tollasen laittelun.

Hassunhauskaa kuitenkin on, että moisessa paskas on toimiva Webasto ja laitoin siihen kokeilumielessa vanhat 235/85/16" nakit ja tuli samalla avarretut pyöränkaaret.

En tiedä olisko tollanen parempi kuin 2000 luvun alun nykypaskat:
https://www.nettiauto.com/iveco/daily/9082813

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 06.09.2017 21:06
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Maasturi- ja pakettiauto- ym jäämistöä J.A.S O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 15.04.2012 21:13
Paripyörät+telaviritys suon ylitykseen Tekniikka & Jutustelu 8 01.01.2012 09:08
Varastettu ja löytynyt: Mazda pakettiauto veejii Chit-Chat 0 21.09.2007 06:12
Pakettiauto? Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2006 19:39
Hulluja ideoita: vararenkaista paripyörät taakse? Sharedoc Tekniikka & Jutustelu 11 04.05.2004 20:31


Sivu luotu: 12:20 (GMT +2).