Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.11.2012, 23:20
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 615
Perusasetus

VW T3 Syncro vm 1990 1.6 TD osina


Myydään

Ainakin nämä osat jouten:

H4 + H3 ajovalot 50 €/ pari (myyty)
Vetokoukku 50 € (1500 Kg)
Takapuskuri 40 €
Etupuskuri 40 € varattu)
Alamaski 10 €
Etuovet ilman lukkopesiä ja levikkeitä 40€ / kpl (ikkunaveiveistä puuttuu muovit)
Liukuovi ilman ulkokahvaa 60 € (varattu)
Liukuoven ulkokahva ilman lukkopesää 30 € (varattu)
Levikesarja etuovet 80 € / pari (samaan hintaan saa kaikki tallessa olevat 14" levikkeet ja roiskeläpät)
Astinlautamekanismeineen 100 € jos toimiva / purkaa itse
Matkustamon matot 25 €
Polttoainetankki 100 €
Kori (luovarilla) riisuttuna irti lähtevistä osista 75 € (jos sitä ei ole laikattu paljoa / tietääkseni ei ole verovelkaa)
14" vararengas kiinnikkeineen suojapussilla 30 € / mukaan jotain muuta pientä (saa laikata korista kiinnityskierteen mukaan)
Alla olevat vanteet 60 € / sarja, renkaat saa kaupan päälle. (myyn mielellään vasta sitten kun kaikki muu on riisuttu "paalattavasta" korista)(varattu)
Ohjaustehostin + siihen kilkkeet ilman pumppua, itse purettuna 200 € (varattu)
Vaihdelaatikko, lukko + pto 500 € (jos en tarvitse itse, kukaan ei ole varannut, mutta useampi kyselijä ollut)
Korista saa laikata osia "kilohinnalla" (onpahan sitten kevyempi siirrellä)

Listaamattomiakin osia kannattaa kysyä / voimansiirron osista voi tehdä tarjouksia!!!

Alakerran osat jakoon, kun näen mitä tarvitsen itse (ainakin vas alatukivarsi menee omaan)
Hinnat pyyntihintoja, tarjouksia kuunnellaan ja mitä enemmän lähtee osaa kerralla, niin sen halvemmalla saa.
Tarkoitus ei ole rikastua vaan päästä kaikesta ylimääräisestä eroon ja saada auto mahdollisimman kevyenä loppusijoituspaikalle.

Kuvia:


Jarkella etuosto-oikeus liukuoveen



Kojelaudan osia:






Kuvia tulee lisää, mikäli tarvetta.

Osat pk-seudulla, yhteydenotot yv:llä

Myydään

__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan T3 Syncro lentsu O/M/V Ajoneuvot 15 18.03.2013 08:00
T3 syncro Heegi Linkit 6 11.09.2011 11:55
Myydään vw T3 multivan syncro 1.6TD projekti Multivan O/M/V Ajoneuvot 1 05.07.2011 18:53
O: Syncro t3 vaihdelaatikon häntä Roadstar O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.04.2008 19:55
M: VW transporter syncro doppel vm. -86- RST O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 28.10.2006 16:47


Sivu luotu: 22:50 (GMT +2).