Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2022, 09:42
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

Milwaukee akkutyökalut


Terve en oikeen netistä löytänyt kokemuksia niin onko täälä kokemuksia kyseisistä vehkeistä. Mulla on jo pari punaista konetta niin mielellään saman merkkisiä käyttäisin jatkossakin, ja joo tiedän kyllä että niissä on punaisen koneen lisää ja joku käyttää vain ja ainoastaan makitaa yms yms.

https://webshop.industriacenter.fi/p...422b-milwaukee

Tää kulmavinku on yks mun lempparikoneista paineilmavehkeenä mut jään johtojen kanssa niin solmuun että ei pysty tekemään muuta kuin juomaan kaljaa😅 eli onko jollain tällanen ja käyttökokemuksia.

https://webshop.industriacenter.fi/p...bi-0-milwaukee

Toi kompura menis samoilla m12 akuilla saako tolla maastoauton renkaan täyteen jos ei oo pois vanteelta vai meneekö vaan kaikki röökit ja palaa hermo?

https://webshop.industriacenter.fi/p...rc-0-milwaukee

Sitten meinasin tallille, kesämökille patrolliin yms. Tollasta akku ja verkkovirralla toimivaa ratioo mikä lataa kans. Tästä lähinnä kiinnostaa että onko äänenlaatu ja volyymi mistään kotoisin vai ostanko tähän käyttöön sitten jonkun jbl:n


Elikkäs käyttökokemuksia olisin vailla.
Sit jos jollain on joku tutun tuttu mikä myy alennuksella punaisia koneita niin saa vinkkaa vaikka yv.

Menee varmaan jo pitkäksi lukea mutta mun nimimerkki sais olla Rehumäki tai joku eikä toi rehumarki minkä kaljapäissäni laitoin. Millä vaihdetaan?😅

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2022, 10:32
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.214
Blog Entries: 5
Perusasetus

Ei nyt just noista, mut tämmösen pulttimopon ostin 2014 IKH:sta jossa piti olla 600Nm vääntöä. Hetken oli, sitten ei jaksanu oikeen pyöritellä. Kaks kertaa kävi takuhuollossa,
ei koskaan tullut kuntoon. Tai siis toimii, mutta ei ole vääntöä.

https://forums.offipalsta.com/album....ctureid=162038

Sähkörälläkkä on kyllä toiminu ihan OK about 10v.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.04.2022, 10:59
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

Pulttimopo


Harmi ettei ole pulttimopo toiminut, mä ostin sillon ekana pulttimopon se oli joku 1800nm avaava malli ja siihen akkukoneen että sai akut ja laturin. Ja tolla pyssyllä on kyllä auennut melkeen mikävaan, esim bmw:n dampperipyöriä on aika pirun hankala avaa ilman oikeeta lukitustyökalua ja niitä on tolla mopolla auottu varmaan 10. Kai nissä pyssyissäkin sit on eroja ja valmistusvirheitä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.04.2022, 11:05
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.214
Blog Entries: 5
Perusasetus

Joo, kun momenttiavaimella vielä testasin 120Nm kiristetyn pyöränpultin avaamista, ei lähtenyt. Ja 600Nm koneella olis pitäny aueta ihan heittämällä....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.04.2022, 11:38
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Joo, kun momenttiavaimella vielä testasin 120Nm kiristetyn pyöränpultin avaamista, ei lähtenyt. Ja 600Nm koneella olis pitäny aueta ihan heittämällä....
Oon kyl vääntäny esim m14 pultteja poikki kun kiertäny väärään suuntaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.04.2022, 18:54
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.256
Perusasetus

Pulttipyssyjen momentit, oli sitten sähkö tai paineilma, niissä on 3-5 kertaa mainospuheita.

Nämä siis laatumerkeillä, Makita, IR, Uryu, Panasonic, jne. Halpiksilla ei taas tee yhtään mitään.

Näitä punaisia en ole koskaan käyttänyt, niistä en sano mitään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.04.2022, 20:01
MetAxi MetAxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.09
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 492
Perusasetus

Mulla on korjaamolla Würthin (IR-valmiste) paineilmapulttikoneitä, 1/2" ja 3/4" versioita.
Näitä ollut eri versioita käytössä reilun 20 vuotta. Aikanaan testailtiin, 1/2" koneella sai avattua kuorma-auton etupyörän mutterit. Ilmoitettu teho oli tuolloin 814 Nm auki ja 613 Nm kiinni.

Uudemmissa vielä lisää tehoa.

Sitten tuli akkupulttikoneita, Boschin 18 V ihan lelu. Würthin 18 V (tiettävästi Milwaukeen valmistama) samoin lelu. Painaa paljon, eikä jaksa henkilöauton rengaspulttia avata.

Reilu vuosi sitten ostin ekan Milwaukeen oman pulttikoneen. Ja nyt on 3 puolituumaista, yksi 3/4" ja pari akkuporakonetta. En edes muista, milloin olisin paineilmapulttikonetta käyttänyt viimeksi.

On noissa kaksi ongelmaakin; pultit on helppo kiristää liian tiukkaan ja toinen, unohtuu kuulosuojien käyttö, kun akkupulttikone on niin helppo napata kouraan ja alkaa töihin. Vasara nimittäin pitää oikeasti pahaa ääntä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.04.2022, 21:10
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

https://www.youtube.com/watch?v=s5EJzJ6-kBk


.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.04.2022, 21:40
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 312
Perusasetus

Mulla on useita milwaukee työkaluja kaikki muut on pelannu mutta isoin 1/2" pulttimopo on kans muuttunut hengettömäksi ei aina edes rengaspultti aukea, alkujaan ei löytynyt pulttia mikä ei aukeaisi..
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.04.2022, 22:48
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

On noissa kaksi ongelmaakin; pultit on helppo kiristää liian tiukkaan ja toinen, unohtuu kuulosuojien käyttö, kun akkupulttikone on niin helppo napata kouraan ja alkaa töihin. Vasara nimittäin pitää oikeasti pahaa ääntä.[/QUOTE]


Tämän olen kanssa huomannut, tallissa kun ampuu milkkarilla renkaan kii on välillä mehtässä ollukkin aika vaikee sieltä kympin vanteen sisältä räikällä avata se pyöränpultti.

Mut oikeestaan mun kysymyksenä oli lähinnä toi vinkukone että onko sellasta kellään? Noita pulttipyssykisoja on jo nähty
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.04.2022, 23:05
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.642
Perusasetus

Minul kans milflaukeen kaluja, töissä ja kotona käytössä. Kaikki muut on kyl hyviä, ruuvivääntimet, porakoneet, puukko- ja kuviosahat, pulttipyssyt, akkuräikät, akkukolvit, yms yms... Mut sitten on milkkarin poravasara, vittu mikä paska. Osuu rautaan, ni heti lyörajatälle. Joku kuukausi sitten lakkas vallan pyörimästä, ni huoltoon. Ehti olla kk hommissa, ni savut pihalle...🙈
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.04.2022, 23:07
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.642
Perusasetus

Nyt on huollossa siis. Muut on kyl punasissa toimivia. Toki se et ku tinttaa 12ah patterin rälläkkään, ni leikkaahan se...
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.04.2022, 04:53
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

Joo, youtubesta kattelin tässä aamulla ennen töihin lähtöä vähän videoita ja taidan ostaa muutaman m12 koneen. Varmaan toi vinku ja m12 300nm pieni pulttipyssy nyt ainakin alkuun. Toki jos niillä testaajilla on milwaukeen mainos liput seinällä pitää suhtautua vähän varauksella😅
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.04.2022, 09:43
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TimJus Näytä viesti

Eli kun haluaa hyvää niin ostaa edelleen Makitaa?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.04.2022, 10:49
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.214
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka Näytä viesti
Mulla on useita milwaukee työkaluja kaikki muut on pelannu mutta isoin 1/2" pulttimopo on kans muuttunut hengettömäksi ei aina edes rengaspultti aukea, alkujaan ei löytynyt pulttia mikä ei aukeaisi..
Toi kävi just mulle tossa mistä kerroin. Alkuun pelas, eivät koskaan saaneet takuuhuollossa kuntoon. Pultit pitää avata aina vääntövarrella, mutta tolla voi sitten kyllä löysiä pyöritellä kiinni ja auki
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 06.04.2022, 17:05
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.986
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Alkuun pelas, eivät koskaan saaneet takuuhuollossa kuntoon.
Etkö jaksanu tapella enää ehjää tilalle? En kyl mäkään yhen ruohonleikkurin kanssa.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 06.04.2022, 17:44
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Toi kävi just mulle tossa mistä kerroin. Alkuun pelas, eivät koskaan saaneet takuuhuollossa kuntoon. Pultit pitää avata aina vääntövarrella, mutta tolla voi sitten kyllä löysiä pyöritellä kiinni ja auki
Mulla oli yksi M18 FHIWF 1/2”-kone, 1900Nm irrotusmomentilla joka varmasti pitikin aika lähelle paikkaansa, oli päivittäisessä ammattiläytössä raskaankaluston korjauksessa.
Muutaman vuoden käytön jälkeen tuli savut pihalle ja takuuna tuli uusi samanlainen, mutta tämä oli kuin eri planeetalta eikä tällä uudella saanut samoja pultteja auki mitä ennen..
Eli kai nämäkin vähän yksilöitä on, merkkiä en kuitenkaan vaiha, on omasta mielestä kyllä vielä parasta mitä markkinoilla on.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 06.04.2022, 22:11
Macke Macke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.18
Sijainti: Porvoo
Viestit: 178
Perusasetus

Kyllä minua ainakin himottais pirusti ne Milwaukeen 12v akkuräikät ja pikku pulttimopot jne kun ei niitä muilla ole.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.04.2022, 06:11
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Macke Näytä viesti
Kyllä minua ainakin himottais pirusti ne Milwaukeen 12v akkuräikät ja pikku pulttimopot jne kun ei niitä muilla ole.
Mulla on sekä töissä että kotona, toimii voin suositella
Akku räikkä tosi kätevä sekä tuo m12 1/2" lyhkänen mopo on oikeasti näppärä ja aika tehokaskin noin pieneksi mutta kun oppii käyttään niin ei ole ollut ongelmia.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.04.2022, 06:34
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rehumarki Näytä viesti
Joo, youtubesta kattelin tässä aamulla ennen töihin lähtöä vähän videoita ja taidan ostaa muutaman m12 koneen. Varmaan toi vinku ja m12 300nm pieni pulttipyssy nyt ainakin alkuun. Toki jos niillä testaajilla on milwaukeen mainos liput seinällä pitää suhtautua vähän varauksella😅
Milwaukeet käytössä, kun helpoimmat olleet haalia.

Ajattelitko tuon mutterimopon renkaanvaihto hommiin vai muuhun? Epäilen, ettei saa avattua kiinni olevia.

Akkurälläkkä on hyvä, kun pyörii sen verran hitaammin kuin verkkovirtamalli, niin ei kipinöi likikään niin paljoa ja ei ole ihan niin tunteeton. Monesti pulttien jne kanssa todella hyvä.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.04.2022, 06:43
Rehumarki Rehumarki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.20
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 21
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pt. Näytä viesti
Milwaukeet käytössä, kun helpoimmat olleet haalia.

Ajattelitko tuon mutterimopon renkaanvaihto hommiin vai muuhun? Epäilen, ettei saa avattua kiinni olevia.

Akkurälläkkä on hyvä, kun pyörii sen verran hitaammin kuin verkkovirtamalli, niin ei kipinöi likikään niin paljoa ja ei ole ihan niin tunteeton. Monesti pulttien jne kanssa todella hyvä.
Mulla on iso milkkari renkaanvaihto hommiin mutta se kun on tosiaan iso niin painaa eikä mahdu esim alustan osissa mihinkään väliin. Meinasin ton m12 300nm pyssyn kyllä ostaa kun kehuivat sitä internetissä ja tossa ylempänäkin joku mainitsi. Rälläkkä on kanssa jo olemassa ja ikh:lla oli tässä hetki takaperin tarjouksessa satasella kun hain töihin yhden, jäi harmittamaan että en ottanut himaan toista. Täytyy vielä käydä kattoo oisko vielä tarjouksessa.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.04.2022, 14:41
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.214
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Etkö jaksanu tapella enää ehjää tilalle? En kyl mäkään yhen ruohonleikkurin kanssa.
Siinä kävi muistaakseni siten, että se toinen takuukorjaus meni takuuajan "kalkkiviivoille" ja kun sain takas ei käyttöä juurikaan ollut ja meni parisen kuukautta kun totesin että ei s...tana taas... niin ajattelin että tuskin enää sitä takuuseen pistävät. En tiiä, ois ehkä kannattanu tapella, kyllähän se v..tutti...
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 07.04.2022, 16:07
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Toi kävi just mulle tossa mistä kerroin. Alkuun pelas, eivät koskaan saaneet takuuhuollossa kuntoon. Pultit pitää avata aina vääntövarrella, mutta tolla voi sitten kyllä löysiä pyöritellä kiinni ja auki
Mulla tuntuu että iskee kyllä vielä aika tehokkaasti mutta ei vaan aukea.. Ootko samanlaista uutta ajatellut hankkia?
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 08.04.2022, 20:28
kenni_ kenni_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Suur-kangasalan kaupunki >=(
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rehumarki Näytä viesti
Terve en oikeen netistä löytänyt kokemuksia niin onko täälä kokemuksia kyseisistä vehkeistä. Mulla on jo pari punaista konetta niin mielellään saman merkkisiä käyttäisin jatkossakin, ja joo tiedän kyllä että niissä on punaisen koneen lisää ja joku käyttää vain ja ainoastaan makitaa yms yms.

https://webshop.industriacenter.fi/p...422b-milwaukee

Tää kulmavinku on yks mun lempparikoneista paineilmavehkeenä mut jään johtojen kanssa niin solmuun että ei pysty tekemään muuta kuin juomaan kaljaa😅 eli onko jollain tällanen ja käyttökokemuksia.

https://webshop.industriacenter.fi/p...bi-0-milwaukee

Toi kompura menis samoilla m12 akuilla saako tolla maastoauton renkaan täyteen jos ei oo pois vanteelta vai meneekö vaan kaikki röökit ja palaa hermo?

https://webshop.industriacenter.fi/p...rc-0-milwaukee

Sitten meinasin tallille, kesämökille patrolliin yms. Tollasta akku ja verkkovirralla toimivaa ratioo mikä lataa kans. Tästä lähinnä kiinnostaa että onko äänenlaatu ja volyymi mistään kotoisin vai ostanko tähän käyttöön sitten jonkun jbl:n


Elikkäs käyttökokemuksia olisin vailla.
Sit jos jollain on joku tutun tuttu mikä myy alennuksella punaisia koneita niin saa vinkkaa vaikka yv.

Menee varmaan jo pitkäksi lukea mutta mun nimimerkki sais olla Rehumäki tai joku eikä toi rehumarki minkä kaljapäissäni laitoin. Millä vaihdetaan?😅
Itellä on suora versio tosta vingusta ja on kyllä hyvä. Ihan sama konehan se on. Käyttö ei kyllä oo mitenkään kauheen aktiivista. Akku ja voima riittää hyvin jos vaan on viilat kunnossa. Akku kannattaa olla 4 tai 6 ah.
Samoten https://konecenter.com/products/milw...hoCUSQQAvD_BwE tää m12 pikkupyssy on ihan best. En käytä isoo enää oikeestaan muutakun isoissa pulteissa. Renkaat vaihtuu heittämällä ja 80% kaikista muistakin pulteista hoituu tolla.

Tosta kyseisestä radiosta en tiiä, meillä on joku 2013 vuoden milkkarin työmaaradio ja siinä on kyllä ihan hyvä ääni.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.04.2022, 22:10
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Mulla oli edellisellä työmaalla tuo pikkunen m12 1/2 tuumasena, nykysellä 3/8:na. On se minusta turhan snadi rengashommiin tai ainoaksi vehkeeksi. Siksipä ostin kotia sen m18 keskitehoisen joka vääntää sen reilu 600nm.

Kyllä ne renkaat tuolla m12:lla toki irtosi, mut hakkautti sen hetken liian pitkään yleensä. Tottunut siihen että oikein kiristetyt pyöränpultit irtoaa lähes liipasimen painalluksella, ei puristuksella.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Milwaukee sähkötyökalujen edustusta palstalaisilla ? pee Chit-Chat 1 20.11.2017 16:43
Myyty Milwaukee Rasvapuristin 18V M18GG Timoboy O/M/V Muut 3 24.10.2017 21:46
Myydään Milwaukee pulttipyssy HenkkaZi O/M/V Muut 0 10.08.2017 14:36
Ostetaan Milwaukee M18 akkuja kenni_ O/M/V Muut 0 19.06.2017 20:37
Myyty Milwaukee akkupora ja putkileikkuri -MAKE- O/M/V Muut 14 20.10.2013 17:01


Sivu luotu: 10:48 (GMT +2).