Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.08.2005, 15:59
jusssi jusssi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.08.05
Sijainti: Ähtäri
Viestit: 16
Perusasetus

Saako korottaa näin?


Olis tarkotus korottaa sevyn perää 40mm laittamalla jousen levyinen alumiinikalikka jousen ja akselin väliin.Ja u-pultit aatelin korvata pitkillä pulteilla ja jousen yli vahva latta.Kelepaako kats.miehelle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.08.2005, 16:03
Gemari Gemari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 455
Perusasetus

Kelpaa,ei vaan saa olla muistaakseni yli kahta tuumaa. Mul ei kyl oo ikinä ees katottu sitä palikkaa. Kunnon U-pultit sitten,yleensä ne mitkä tulee joidenkin "korotussarjojen" mukana on aika hepposet. Mä kyllä sinänsä suosittelen tyyliä,meinaan mulla ainaki tuli lötköillä jousilla ihan mukava. Ja joustaa sisään ja ulos.


GMC Jimmy,no ku se vaan lipes!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.08.2005, 16:22
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.924
Perusasetus

auttaa hitosti jos vaihtaa iskarit samalla. mulla sevyssä ei juurikaan hirveästi jääny ulos joustoo ku pisti 50mm palat väliin. muuten kyllä ihan toimiva ja huokee. jenkeissä käyttävät sellasia vähän kiilan mallisia paloja et ristikon kulma asettuis paremmaksi mut tiedä sitten onko siitä tolla korotuksella mitään hyötyä vielä...

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.08.2005, 16:38
mexico mexico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.05
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 178
Perusasetus

Just otin 3" korotus palikat pois takaa ja edestä aikaisemmin. olivat alumiiniä ja PITÄIS LAILLA KIELTÄÄ tuommoiset. edestä halkes pala sen tapin ympäriltä kun olivat ontot"valetut". Keula saattoi hypätä metrin sivulle yhtäkkiä kun pala oli murtunut. ja takana kardaanin ristikot tulevat ihan älyttämään kulmaa. ois pitänyt olla kiilan mallinen jonkin verran. itse ajatteli perän korottaa kääntämällä takajousen linkun toisinpäin eli ylhäältä alapuolelle pulttia...ei varmaan kukaan ymmärtänyt...etupään jouset taotin vallilassa ja sanoin että pitäis nousta 76mm ylemmäs ja jouset oli just niin kuin pyysin. maksoi 1200mk. Jos teet niin tee teräksestä. multa joutas nuo u-pultit ja koroke palikat saa mukaan. Nyt lähden hakeen uudet u-pultit. jos kiinnostaa niin soita 0400-894975 Mikko

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.08.2005, 16:43
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.924
Perusasetus

noihin kulmiin vaikuttaa tietysti akseliväli jonkin verran. tai siis niiden kardaanien pituus. mulla suburbanissa ei vielä ongelmaa tolla 50 mm nostolla.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.08.2005, 16:46
jusssi jusssi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.08.05
Sijainti: Ähtäri
Viestit: 16
Perusasetus

Niin tota ne mun korotuspalat on umpikankea ja nostoo on vaan 40 joten kardaanissa sitä tuskin huomaa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Järkevin tapa korottaa patukkaa knockout Tekniikka & Jutustelu 23 28.04.2008 19:36
Saako LN65 hiluxi koria korottaa SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 9 30.03.2008 23:11
Paljonko riiput oikeasti korottaa Tekniikka & Jutustelu 2 24.03.2006 11:09
Patrolia pitäs korottaa, myykää jotain tarpeellist VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.02.2006 21:22
Miten patrollia vois korottaa? (eka maasturini) Jugga Tekniikka & Jutustelu 14 25.07.2005 21:33


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).