![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() D-max, -2011 PA-suodattimen suojausTulipa 5p versio kyseestä kamppeesta vm. 2009 pihaan Hiluxin seuraksi. Vehkeeseen on laitettu moottorin ja vaihteiston suojaava pohjapanssari, mutta PA-suodin on onnettoman paljaana risukossa tai vast. mönkimiseen. Onko kukaan viritellyt sille mitään suojaa? Jos kyllä, niin millaisen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen kanssa miettinyt samaa ongelmaa! Ei oikein kehtaisi poiskaan ottaa ja korvata putkenpätkällä ettei linja paskaannu, vaikka suodatin onkin lauhduttimen jälkeen railille mennessä...
Varmaan jonkinnäköinen rautalevy siihen olisi asemoitava
|
|||
|
|||
![]()
Mä hitsailin tuohon päälle lattateräksistä suojan. Siihen ei taida olla kaupallista tuotetta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hilux suodattimen valo | lkss | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.05.2020 16:17 |
pajeroon öljy suodattimen siirtosarja | Mustang66 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.12.2013 19:31 |
polttoaine suodattimen sijoituksesta! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2012 21:30 |
Onko BJ:ssä suodattimen rinnalla vedeneroitinta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.12.2006 16:50 |
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2005 11:12 |