Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2019, 11:13
thx 1138 thx 1138 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.18
Sijainti: kuusamo
Viestit: 61
Perusasetus

EUROMASTER KUSETTAA


Juu siirrämpä tämän kirjoittamani jutun tänne alan sivustolle.

Kävin euromasterissa ostamassa renkaat asennettuna. Tilasivat renkaat ja vanteet. Kun tulin sovittuna aikana sinne asennuttamaan niitä niin työntekijä totesi että tuli 16 tuuman vanteet vaikka tilasin 15 tuuman. Nyt ne renkaat eivät käy niihin vanteisiin. Tilaamme ne renkaat toki uudestaan 16 tuumaisina jos täältä ei löydy mieluisaa rengasta. Haloo minähän halusin renkaat nimenomaa 15 tuumaisina. Niidenhän pitäisi tilata minulle uudestaan ne vanteet eikä renkaita ilmeisesti niiden palauttaminen ilmaiseksi ei onnistu tai jotain ja siitä tulisi kuluja liikkeelle joten ne päättävät kusettaa tällätavalla.



Juu vähän lisätietoa tähän totean että vitutus on ollut äärimmäisen kova koska olen myös itse toiminut väärin niin se hävettää minua suunnattomasti. En siis ole häpeän ja vitutuksen vuoksi kyennyt tähän kirjoittamaan koko juttua..

Eli kuten tossa ylhäällä totean niin se vitun myyjä totesi aivan pokkana että voimme tilata ne renkaat noille 16 tuumaisille vanteille eli ei sanonut mitään että ne vanteethan meidän pitää palauttaa koska renkaat tuli oikeat mutta vanne on väärä. vitsihän on siinä että niille 16 tuumaisille vanteille ei saa 31 tuumaisia renkaita jotka välttämättä halusin. sitten hän ehdotti että saisin edullisesti eräät toiset renkaat jotka käyvät vanteille ne olisi paikanpäällä. No niiden koko oli merkitty eri systeemillä kuten yleensä pienemmissä renkaissa. Eli ne oli 240 75 r16 ja minä en ollut todellakaan ottanut yhtään mitään selvää tällä koko merkinnällä tehdyistä renkaista koska oletin että kyllä rengasliike tietää nämä hommat niin ei tarvitse paljoa tietää enkä uskonut että tälläinen tunnettu firma kusettaa. Kysyin myyjältä onko tämä vastaava rengas kuin se minkä tilasin kun en ymmärtänyt mitä merkinnät tarkoittavat. Myyjä vastasi joo ja sinähän se tiedät parhaiten vaikka en tiennyt mistään mitään. Otin ne kun oletin että ne vastaavat 31 tuumaista jonka nyt tiedän että ne ei ole sen kokoiset.

Minähän menin jotenkin en osaa sanoa shokkiin koko liikkeessä olo aikana siitä lähtien kun myyjä pokkana sanoi että voimme tilata ne renkaat 16 tuumaisina. En siis osannut toimia oikein ollenkaan aivot vain raksuttivat tyhjää se hävettää helvetisti. Olin myös maksanut ne vanteet etukäteen renkaita en. Sinne meni melkein 1000 euroa rahaa hukkaan. Nyt olen alkanut hankkimaan uudestaan niitä renkaita jotka alunperin halusin noin vuoden kuluttua tapahtuneesta toivottavasti osaan nyt pitää puoleni jos vastaavaa tapahtuu ainakin olen tietoinen nyt tulevaisuutta ajatelleen että tälläinen on mahdollista ja pystyn suunnittelemaan toimintamalleja etukäteen. Jos kaikki menee nyt suunnitelmien mukaan toivottavasti niin tuohon nurkkiin jää ainakin yhdet vain vuoden ajetut vanteet ja renkaat ylimääräisenä. Enkä viitsi enää ostaa erikseen vain talveen suunniteltuja renkaita vaan ajan näillä läpi talven vaikka ne eivät talvella niin hyvät olekaan kuin oikeat talvirenkaat mutta talvilailliset kuitenkin. Niin säästetään sit talvirenkaista tämä vitummoinen virheeni. Mutta euromasteriin en enää ikinä mene mun puolesta voise oulun euromasterin läski mies haistaa pitkän vitun jos sattuu tämän lukemaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2019, 11:38
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Mitä kusettamista se on, jos itse tyytyy ostamaan jotain mitä ei halua ja tietää ennalta eri tavaraksi kun mitä on sovittu? Jos vanteet kerran oli väärät, niin silloin ne vaihdetaan oikeiksi mikäli ne on jo maksetukin.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2019, 13:07
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Mitä kusettamista se on, jos itse tyytyy ostamaan jotain mitä ei halua ja tietää ennalta eri tavaraksi kun mitä on sovittu? Jos vanteet kerran oli väärät, niin silloin ne vaihdetaan oikeiksi mikäli ne on jo maksetukin.
Samaa mieltä, en näe miten Euromaster olisi asiassa kusettanut asiakasta. Peiliin katsomisen paikka....
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.03.2019, 14:00
thx 1138 thx 1138 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.18
Sijainti: kuusamo
Viestit: 61
Perusasetus

Ehkä sitten otsikoin väärin tämän jutun? Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että melkoisen röyhkeästi myyjä kyllä sanoi että tilaan kyllä uudestaan sopivat renkaat vanteisiin vaikka vannehan se oli väärä ja myyjä itse myönsi että tulikin 16 tuuman vanteet ja ne oli vieläpä etukäteen maksettu. Kyllähän myyjän olisi pitänyt pahoitella ja itse ehdottaa että tilaa uudestaan ne vanteet ja ehkä jopa hieman antaa alennusta viivästyksestä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.03.2019, 16:55
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.353
Perusasetus

Älä mee ens kerralla shokkiin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.03.2019, 17:21
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Älä mee ens kerralla shokkiin.
Kusetusta ja säätöä ennaltaehkäisevästi en yleensä maksa etukäteen mitään. Gigantissa tuli keskustelua kun toisesta liikkeestä tilatasn, että jotain etukäteen. Minulle sopi pieni osa etukäteen.

Näin vaikka siksi kun on vaikea tietää edes missä joku tavara sijaitsee, jotta voisi päätellä milloin se itselle tulee.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.03.2019, 17:29
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.843
Perusasetus

Niin, todeta että mitä vittua, ja poistua tupakille poltti tai ei. Takaisin ehkä leppoisampana ja asiallisempana tiukkana mouhoamaan.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.03.2019, 19:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.986
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thx 1138 Näytä viesti
Juu vähän lisätietoa tähän totean että vitutus on ollut äärimmäisen kova koska olen myös itse toiminut väärin niin se hävettää minua suunnattomasti. En siis ole häpeän ja vitutuksen vuoksi kyennyt tähän kirjoittamaan koko juttua..

Minähän menin jotenkin en osaa sanoa shokkiin koko liikkeessä olo aikana siitä lähtien kun myyjä pokkana sanoi että voimme tilata ne renkaat 16 tuumaisina. En siis osannut toimia oikein ollenkaan aivot vain raksuttivat tyhjää se hävettää helvetisti.
Siinäpä se. Itse ostit erikokoiset renkaat mitä halusit. Ens kerralla tarkempana. Hyvä myyjähän myy vaikka housut jalastaan, mut ei se pakota niitä ostamaan.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.03.2019, 19:39
iroc iroc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: H:ki, .
Viestit: 492
Perusasetus

Kaikkeahan ne yrittää. Omalle kohdalle napsahti Euromasterin häikäilemättömyys seuraavasti. Tilasin Euromasterilta renkaat alle laitettuna ja sovittuna päivämääränä menin iloisin mielin asennuttamaan uusia renkaita kulkineseen. Odottelin siinä kaikessa rauhassa, kahvia hörppien että jokos kohta olisi minun auto hallissa työn alla. Olihan se ja renkaat vaihtui. Hinnan piti olla x määrä euroja, joka siis ennalta oltiin sovittu. Auto ajoon ja kaikki hyvin. Laskutus asiakkaana jäin sitten odottelemaan postikustin tuomaa laskua joka olikin lähes 3 kertaa isompi kuin sovittu. Tiedusteltuani laskun suuruutta, kävi ilmi että heillä ei ollut juuri silloin tilaamiani renkaita varastossa, niin olivat sitten laittaneet vähän tyyriimmät tilalle. Onneksi olin pyytänyt tarjouksen kirjallisena ja se oli minulla tallella. Juristille jouduin toki hiukan maksamaan, mutta renkaat sain loppupelissä alkuperäisen tarjouksen mukaisella hinnalla. T:entinen Euromasterin asiakas.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.03.2019, 19:40
kryyvari kryyvari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.12.18
Sijainti: kokkola
Viestit: 95
Perusasetus

Ihte oot hyväksyny. Kaupankäynnin kulku --->mene liikkeeseen--->sano mitä haluat--->kysy hintaa-->tinkaa/kilpailuta jos on aikaa/röyhkeyttä kyllä sillä myyjälläki hermo menee ja haluaa päästä eroon susta(asiakas palvelija harvoin sanoo röyhkeästi vaikka olisit kuinka tyhmä)---->tilaa/maksa tuote--->hae tuote ja tarkasta/hyväksy että kaikki on niinkuin pitää.
__________________
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi t.Mooses

Ei se työ maksa.. Mutta se, että tietää mitä ruuvia kääntää..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
euromaster-- ryöstöä? santikko Chit-Chat 39 04.09.2011 22:02
Miten vois kusettaa kusettajaa? KooPee Chit-Chat 4 07.04.2011 14:00
Vakuutusyhtiö kusettaa? Rekisteröimätön Chit-Chat 11 10.03.2011 17:36
Vuokranantaja kusettaa! Viipo Chit-Chat 12 09.07.2007 09:09
Stana, mua taidettiin kusettaa makke Tekniikka & Jutustelu 3 28.11.2006 20:07


Sivu luotu: 11:38 (GMT +2).