|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
Miksei mulla toimi toi quote jutska?eli kun laittaa replyä niin siinä ylhäällä on se quote nappi... toimi ennen mutta nyt ei tapahdu mitään kun sitä painaa... jos joku selventäis asiaa... Patrol 4x4
|
|
||||
|
||||
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
|
||||
|
||||
Mites asetukset pitää olla firefox:ssa?
-Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään- |
|
|||
|
|||
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
Lainaus:
Eiku... Mää siis puhuin siitä topicin katseluvaiheessa näkyvästä quote-nappulasta. Toi ei tosiaan toimi mikä reply-sivulla on. /* Life Begins at 35" */ |
|
||||
|
||||
Eli reply osassa ei siis noi pika toiminnopt toimi firefoxissa? Mulla on asetuksissa ruksattu "salli JavaScript"
-Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään- |
|
||||
|
||||
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
|
||||
|
||||
ootta kaverit sekaasin
-Kaikki, paitsi Off-Road on turhaa!!- |
|
|||
|
|||
FireFoxiin löytyy plugini jolla saa liitettyä suoraan quote tageilla varustetun leikkeen. Elikäs pluginin asennuksen jälkeen oikeeta hiirenkorvaa painettaessa ilmestyy vaihtoehto "paste Quote"...
Elämä ilman riskejä on tylsää eikä tylsä elämä ole elämisen arvoista! |
|
|||
|
|||
Mihin se koko "reply with quote" nappi oikein hävis? Joku aika sitten oon nähnyt ao nappulan muttei enää löydy? Onkos XP syönyt kun ei oo muuten asetukset vaihtunut?
Kyllä lähteee !!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Reply with quote" nappi ja kuvat!!! | samisami2 | Chit-Chat | 21 | 06.10.2007 18:18 |
Miksi mulla ei toimi mikään ware peli?? | boxi | Computer Games | 10 | 19.01.2006 12:15 |
Ase jutska kysymys: | Cental73 | Chit-Chat | 5 | 25.07.2005 12:28 |
Vette quote | Laskos | Yleiset | 0 | 14.06.2004 17:35 |
Muutama valikoitu quote: | mika | Jokes | 0 | 28.01.2003 11:45 |