Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 05.05.2022, 10:17
Dervish:n Avatar
Dervish Dervish ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.08
Sijainti: Kalvola
Viestit: 80
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Teeppä kattava hintatiedustelu ensin, ja pähki mikä on "pitkämatka". Kyseinen homma (mahdollisine ennalta-arvaamattomine ongelmineen) ei kuitenkaan ole edes juostenkustenkaan suoritettuna odotellessa tehtävävissä. Tai edes parinkaan illan homma henkilölle joka sen pieteetillä tekisi. Jos hinta hyvintehdystä selvillä, niin siitä sitten pähkimään että minkä matkan päähän ajokki on mielekästä työsuoritteen saattamiseksi toimittaa (vaikkapa sitten taksin kyydillä toiset suunnat olisikin). Kivahan aina olisi jos kaikki kulmilla suoriutuisi. Halvalla.
No nyt oli kyllä vähän nollapostaus, mutta . . .

Enpä hinnasta mitään maininnut, eikä mulla mitään hintoja ole edes tiedossa tahi ajatuksissa vielä.
Pitäisi ensin löytää niitä tekijöitä jotka moista finassipuolta kertoisi.

Ja luonnollisesti vien mieluummin lähempänä olevalle hyvälle tekijälle kuin kauas.

Tokihan itse tekisin tämänKIN mutta kun ei tuo sähköliimaaminen ole mun juttu.
Kokemusta yli 20 vuotta sitten viimeksi opintojen yhteydessä.

Vinoilua ja viisasteluahan saa aina vaikka ilman, ja pyytämättä.
__________________
--
Kuvia moottoriurheilusta sun muusta... Tai ainakin joskus oli, enää ei jaksa.
http://www.partanen.net/
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan kun jaksetaan 2021 33SD Chit-Chat 280 15.01.2022 19:21
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 JiiPee Chit-Chat 566 01.01.2020 02:43
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 21:41 (GMT +2).