Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2012, 20:25
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Vakutus yhtiöiden huimat erot hinnoissa


Tänään innostuin kilpailutta noita vakutus yhtiöitä, ja kas kummaa paljon voi olla hinta ero esim.

Jeep Wrangler POHJOLA 1701,14 € osakaskon kera, ja IF 1277.80 € osakaskon kera

tossa tuli jo aika suuri ero, niin rupesin kyselee lopuista roinista ym vakuutus hintoja niin säästöä tuli 1h aikana 1563€, ja tarinan opetus on että kannattaa kilpailuttaa noita yhtiöitä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.01.2012, 20:34
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Mulla olis edessä et mikä yhtiö antaa osakaskoon hinausvakuutuksen -88 patrolliin. Nykynenkin anto parivuotta ja nyt sitten rupesvat änkyttää Yhtiö vaihtuu vain tämän seikan takia, ikävä kyllä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.01.2012, 20:41
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

mä kilpailutin vajaa vuos sitte.
oli fenniassa mun firebirdin vaukuutus 1200e, siis pelkkä liikenne 0 bonuksilla.
iffistä sain nissan pick upin vm.2000 ja sit ton firebirdin liikenne vakuutuksen ja kotivakuutuksen 1170e yhteensä!!!

iffissä oli siis ponkon liikennevakuutus 313e/vuos! ja muutki vakuutukset selkeesti halvemmat.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.01.2012, 22:22
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Ite kilpailutin tuohon gen2 koriseen huoltoauto pajeroon noita yhtiöitä. Nollabonukset. Pohjolassa halvin "pakettihinta" liikennevakuutus ja "osakasko" muistaakseni 700e luokkaa, kaskon sai puoleen hintaan kotivakuutuksen yhteydessä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.01.2012, 22:33
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

pohjantähestä on täys kasko noin 190e per vuos alle 10000e maksavat autot,
halvat hinnat = huono palvelu!!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.01.2012, 22:51
<Antsa>:n Avatar
<Antsa> <Antsa> ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: Kuhmo
Viestit: 76
Perusasetus

Reilu pari vuotta sitten pyysin ifistä vakuutustarjouksen, oli halvempi kuin tapiolassa jossa silloin oli kaikki vakuutukset. Nyt syksyllä kysyin tarjoukset tapiolasta ja pohjolasta. Kaikki vakuutukset siirrettiin pohjolaan, if oli nyt kallein.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2012, 23:01
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

-87 rangerooveri pelkät liikennevakuutukset nollabonuksilla noin vuosi sitten laskureiden perusteella:
Fennia 780
Tryg 739
Tapiola 672
Lähivakuutus 618
Aktia 603
Pohjola 543
IF 403 + osakasko 160e
Pohjantähdestä en tiedä, ei ollut laskuria ni ei kiinnosta.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.01.2012, 23:03
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 892
Perusasetus

tieliikenne mönkijän(outlander 800) vakuutusta (liikenne+osakasko) kyselin halvin oli lähivakuutus 299€
kalleimmat fennia ja pohjantähti molemmat lähes 600€
300-400€ oli pääsääntöisesti.Noissakin hinnat noussut kovasti kun taitaa niitä vahinkoja sattua paljon ja kun noi liikenne mönkkärit on yleistyneet paljon muutamassa vuodessa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.01.2012, 23:55
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.104
Perusasetus

Mulle soitettiin pari vuotta sitten Ifistä kun on liiton matkavakuutus siellä, että jos katottais muitakin. No en yleensä oo ollu kiinnostunu noista tyrkyistä ja kieltäydyinkin, mutta täti puhelimessa sai onneksi tahtonsa läpi. Tonni vuodessä säästyi kun vaihdoin kaikki (=3 autoa, kotivakuutus, tapaturmat ym mitä nyt onkaan) Nordeasta Ifiin.

Suurin ero oli Nivan liikennevakuutuksessa (yli 500 eurosta 150 euroon) mutta kyllä Voortin liikenne+kaskokin halpeni kai parilla sadalla.

Kerran on vahinkokin käynyt ja tuli sieltä korvauskin :-)
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.01.2012, 00:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Itse vaihdoin aikoinaan kaikki autot(3kpl) Turvasta IF:iin niin kokonais säästö oli jotain 500€/vuosi +sieltä saa s-bonusta eli rahaa kun antaa niille rahaa
Pitää sitten kilpailuttaa uudestaan kunhan tulee talo ostettua,vuokrakämppään pahemmin ole jaksanut vakuutuksia otella.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.01.2012, 00:52
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

toi IFI:n vahinkotarkastuksen selvittäminen oli lahdessa sitten salapoliisityötä..
numero tiedustelu. ei tiedä sen sijaintia ja IF:stä sitä ei kerrota. ja sieltä sai vahinko tarkastajan numeron joka äyski luuriin kuka anto numeron kerro heti!! nimi.. no sain sit muuta kautta tietää että maanantaisin 10-12 katsastus konttorilla oli vahinkotarkastus.. no sekin oli hauska episoodi.. sillä vakuutus tarkastajat saavat boonuksia/ tulospalkkaus ifi:ssä mitä vähemmän korvauksia maksaa asiakkalle.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.01.2012, 04:14
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.375
Thumbs up

Kaikki if:issä koti ja AUTOT. Halvin noille mun kulkineille, keskittämisestäkin alennus ja ammattiliitto alennus. -Niin ja boonukset...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.01.2012, 06:56
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
Kaikki if:issä koti ja AUTOT. Halvin noille mun kulkineille, keskittämisestäkin alennus ja ammattiliitto alennus. -Niin ja boonukset...
Kuten myös

Ei meinannut mennä Nordea /Tryg myyntihenkilölle jakeluun väitti heidän vakuutuksiaan halvemmaksi vaikka summa oli melkein 1000euroa kalliimpi ??? ei jymmärrä mitenkä halvempi maksaa enempi.

Monella kilpailevalla vakuutusyhtiöllä olisi oppimista If,n netti/laskurisivujen toimivuudesta jos ihan oikeasti haluavat niitä asiakkaita.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 25.01.2012, 07:37
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Muttei toiminu sekään kuorma-autojen suhteen. Mistä kannattaa kysellä volvolle vakuutusta? Joku kehu sen maksavan Iffissä toista tonnia.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 25.01.2012, 08:42
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Ootko kysynyt iffistä vakuutusta kuorkille?

Meidän vakuutukset siirtyi syksyllä kans fenniasta iffiin, isona syynä edullisemmat autovakuutukset. Liikennevakuutuksissakin oli 25% ero (5hlöautoa ja 1 pikkukuorkki).

Mulle siis möivät kiltisti kuorkkiin liikennevakuutuksen ja täyskaskon, vaikka ei oo ihan viimevuoden mallia.

Otin kaikkiin hlöautoihinkin etu- tai täyskaskon, eli sellasen missä on mukana se kolariosa.

Eli jos range taikka suikka on kuorkin lalalla kun sillä vetää tieltä ulos, niin vakuutus korvaa myös kyydissä olleen ajoneuvon vauriot.

Ei tarvinnut erillistä lastivakuutusta, joka senllasenkin olis saanut iffistä jos olis tarvinnut, hintaa tais olla pari-kolmesataa per vuosi (12kk, sai ilmeisesti keskeytettyä jos esim. autot seisonnassa tai muuten vaan ei tarvetta väliaikaisesti) tässä meidän tapauksessa. Vakuutus siis laskettiin kahdelle erikseen nimetylle autolle, joille arvoin jonkinlaisen maksimikorvaussumman.

-Paavo
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 25.01.2012, 09:04
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
Mulla olis edessä et mikä yhtiö antaa osakaskoon hinausvakuutuksen -88 patrolliin. Nykynenkin anto parivuotta ja nyt sitten rupesvat änkyttää Yhtiö vaihtuu vain tämän seikan takia, ikävä kyllä.
OT: Autoliiton Turva-jäsenyys tuo (rajallisen) hinausvakuutuksen. Kerran jo hiunuria Autoliiton piikkiin käyttäneenä.

http://www.autoliitto.fi/edut_ja_pal...urva-jasenyys/
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 25.01.2012, 13:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
Mulla olis edessä et mikä yhtiö antaa osakaskoon hinausvakuutuksen -88 patrolliin. Nykynenkin anto parivuotta ja nyt sitten rupesvat änkyttää Yhtiö vaihtuu vain tämän seikan takia, ikävä kyllä.
Kannattaa muuten sitten muistaa, että monien yhtiöiden hinausturva kattaa hinauksen AINOSTAAN lähimpään merkkikorjaamoon. Ainakin IF:illä saa hinauttaa mihin haluaa kunhan se on kohtuu lähellä (jos puhutaan kaupungialueesta).

Joskus hinattiin auto Vuosaaresta 15km päähän, kun kerroin että tulee kotiosoitteeseen niin hinurikuski kysyi ekana vakuutusyhtiötä. Totesi että onneksi sulla on IF, muuten olisi mennyt omakustannushommiksi.. Tiedä sitten onko asiat muuttuneet, tosta on jo parisen vuotta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 25.01.2012, 13:37
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Juu, ifiin tuli muutama vuos sitte vaihettua säästösyistä.. viimekesänä möivät vielä uaziin osakaskon (~110e/v) ku greencardia kävin hakemassa syystäettä pelkkä liikennevakuutus ei kummosia vastapuolen vahinkoja ulkomailla korvaa.. ja hinauspalvelu kuulemma toimii vaikka laatokanrannasta suomeen
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 25.01.2012, 16:27
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.173
Perusasetus

Kaikki on nykyään ifissä. Joskus oli pohjolassa joka olikin sitten se iso virhe. Ifissä sj410 70% poonuksilla jotakin 50€/vuosi.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 25.01.2012, 17:09
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Exclamation

Kilpailuttaminen kannattaa, tai sitten ei.


Mulla oli 2005 firman vakuutukset IF:issä, ja sitten kilpailutin neet Veritas vakutuusyhtiön (Aktia) vakuutuksiin. Veritaksen vakuutukset olivat 8500€ halvemmat vuodessa! (5 kuorma-autoa, 6 pakettiautoa, 2 pyöräkuormaajaa, 1 traktori, 3 henkilöautoa, kaikissa täyskaskot + yms kaikki mahdolliset pöllövakuutukset yrityksessä).

Ilo oli suuri, kauhea rahasumma vuodessa säästyi.

Noh, kävi vahinko.

Kävi varkaat, vei kaikista vehkeistä LA-puhelimet & työkalut, polttoaineet, radiot, jopa firman haalarit & lippalakit!
Olivat koittaneet vielä viedä renkaita kuorma-auton alta, siinä onnistumatta (tämä huomattiin myöhemmin).
Lopuksi pistivät kalustoa palamaan hävittääkseen jälkensä (Kuorma-auto + pyöräkone).

Palohälytyksen teki läheisen yrityksen työntekijä n. klo 02:30, ja tuli herättämään mut.

Sammuttamiseen ei ollut mahdollisuutta, joten alettiin siirtämään kalustoa pois palavien vekottimien ympäriltä.
Palokunta tuli, ja sammutti vehkeet.

Ammulla kuski lähti Transpointin jakoon normaalisti, ja kas kummaa, siitä lähti takarenkaat irti, juuri ne joita oli yritetty irroittaa. Lähtiessään vaurioittivat akselinnapaa, lokasuojaa ja kylkeä.

Pihalle oli valunut polttoainetta, öljyä, yms.

Vakuutusyhtiön päätös:

Ei korvata autosta lähteneiden renkaiden vahinkoja, vahinko tapahtunut autolla ajetaessa, ei varkaiden käsittelyssä.
Pihan siivouksia, massanvaihtoja, eikä mitään muutakaan korvata.
Sovittujen urakoiden työaikatauluissa pysymisestä muodostuneita kuluja ei korvattu, vaikka sitäkin varten oli vakuutus.
Ei korvattu pyöräkoneesta (vm 2003) kuin rahotusyhtiön osuus, firma ei saanut markkaakaan, perusteena oli että sillä on jo tienattu niin paljon.

Kaikkee muutakin paskaa oli, nyt en enää kaikkee muista, mutta kyseessä oli kuitenkin 200.000€ vahingot.

Vaikea varmaan arvata, että vakuutukset meni takaisin IF:iin, enkä ole päivääkään katunut!

Korvauspalvelu on nopeaa, samoin asiakaspalvelu on hyvää.

2009 ajoin autokolarin, ja IF on korvannut kaiken, samoin kertonut mitä kaikkea mulle kuuluu korvata & saada rahaa muualta. Muista yhtiöistä en ole vastaavaa keneltäkään kuullut.

Vastaavasti tiedän sen, että Pohjantähti, Tapiola & Fennia ovat kaikkein heikompia korvaamaan sattuneita vahinkoja. On kyseessä sitten esine, omaisuus, ajoneuvo tai asunnolle sattunut vahinko.

Aaaaah, tekipäs hyvää kun sai avautua.

Kiitos & Anteeksi!
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 25.01.2012, 19:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Tuohon korvauspolitiikkaan kannattaa kiinnittää huomiota!

Itse seurasin sivusta yhtä vesivahinkoa, ja kun siinä oli joku "netti" vakuutusyhtiö, niin kaikki asioiden hoito oli kuin tervan juontia!
Esimerkiksi likaantuneita mattoja olisi vissiin pitänyt säilyttää märkänä, ja odottaa vakuutusyhtiön ohjeita sähköpostilla tms., kun veivät pesulaan ama-aloitteisesti ja eivät lähteneet puhtaaksi, niin korvaus oli jotain 2/3 osaa pesulalaskusta (oli ollut liian suuri lasku, ja piti maksaa itse, muuten matot olisi jääneet tarkastamatta... ja pesutilauksessa luki pienellä että pestään, mutta välttämättä ei saada kaikkea likaa pois..)
Tai toinen vaihtoehto oli suuruusluokkaa uusi samankokoinen matto maksaa ikeassa 50e... Siis sai itse valita!
Ja kaikki muu oli samaa luokkaa, vittuilivat kaikesta, alkaen että miksi tilattu kosteusmittaus, oltashan me lähetetty meidän asiantuntija

No, meillä sattu pikkunen vesivahinko, astianpesukone otti liikaa vettä sisään, ja sitä kerkesi lorahtaa pari litraa parketille/parketin alle ja seinän väliin.....
No, otin ja kuivasin kaikki näkyvät vedet pois, ja iskin tuommosen halvan kylpyhuoneen kosteuden poistajan työntämään ilmaa parketin alle, kun revin asianpesukoneen alta parketin pois.

Digikameralla räpsin kuvat vesilätäköstä ja homman etenemisestä.

Seuraavana aamuna soittelin lähivakuutukseen ja kerroin mitä tapahtui, ja kyselin että paljonko siinä minun kotivakuutuksessa olikaan omavastuu?
Ensimmäinen vastaus oli, että olenko AIVAN varma, että vettä ei ole enää rakenteissa?
No en tietenkään ollut aivan varma, ja sitten vakuutusvirkailija kertoi että hän tilaa sinne kosteustutkimuksen! minä vähän jarruttelin, sillä en ollut vielä päättänyt, että pistänkö vakuutukseen vai kärsinkö itse.
No vakuutus täti totesi, että tutkimus ei maksa minulle mitään, ja jos joskus tulee ongelmia, ja tarkastusta ei ole tehty niin tulee mahdollisesti ongelmia!
Lupasin päästää tarkastajan sisälle ja sovittiin että minä tilaan kodinkonehuollon tarkastamaan tiskikoneen, ja pyydän lausunnon että on tulvinut.
Kun soitin em. kodinkonekorjaajalle, niin kosteustutkimus koputti korvaan!
Kosteusmittaaja oli noin tunnin päästä paikalla, ja porasi betonilaattaan reiän ampullille, ja sitä odottaessa mitattiin kosteuksia seinista ja parketista. (ja katseltiin lämpökameralla seiniä vähän ylempääkin....)
Missään ei ollut ylimääräistä kosteutta, ja vakuutustarkastaja tuli vielä samana päivänä tarkastamaan vahingot, ja sovittiin kertakorvaus (sain mitä esitin, mm paalin talouspaperia pyyhkeet yms, tarkastaja kirjoitti kaiken ylos ja lähetti sähköpostilla laskelman, ja kysyi että oliko tuossa kaikki niin kuin sovittiin?)

Rahoja piti odottaa melkein viikko mutta korjata sai samana päivänä.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 25.01.2012, 20:13
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti

Vakuutusyhtiön päätös:

Ei korvata autosta lähteneiden renkaiden vahinkoja, vahinko tapahtunut autolla ajetaessa, ei varkaiden käsittelyssä.
Pihan siivouksia, massanvaihtoja, eikä mitään muutakaan korvata.
Sovittujen urakoiden työaikatauluissa pysymisestä muodostuneita kuluja ei korvattu, vaikka sitäkin varten oli vakuutus.
Ei korvattu pyöräkoneesta (vm 2003) kuin rahotusyhtiön osuus, firma ei saanut markkaakaan, perusteena oli että sillä on jo tienattu niin paljon.

Kaikkee muutakin paskaa oli, nyt en enää kaikkee muista, mutta kyseessä oli kuitenkin 200.000€ vahingot.



Kiitos & Anteeksi!


katsoitko tavataan oikeudessa kortin?
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 25.01.2012, 20:25
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs down

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
katsoitko tavataan oikeudessa kortin?
Ensiksi piti valittaa kahteen eri paikkaan päätöksistä, ja sitä ennen piti antaa vakuutusyhtiön korjata päätöksensä kohtuullisessa ajassa, joka tässä tapauksessa oli 14 kuukautta. Sen jälkeen pääsi valittamaan toiseen paikkaan, sama juttu.

Sen jälkeen oli vasta vuorossa oikeuslaitos, mutta ei enää sit ollut ajankohtaista valittaa...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 25.01.2012, 21:16
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.005
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
Mulla olis edessä et mikä yhtiö antaa osakaskoon hinausvakuutuksen -88 patrolliin. Nykynenkin anto parivuotta ja nyt sitten rupesvat änkyttää Yhtiö vaihtuu vain tämän seikan takia, ikävä kyllä.
Mulla on 87 Suzuki Pohjolassa ja siihen antoivat osakaskossa, otin kyllä pois kun en sillä mitään tee
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 25.01.2012, 21:20
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Mulla on 87 Suzuki Pohjolassa ja siihen antoivat osakaskossa, otin kyllä pois kun en sillä mitään tee
MUTTA oliko lisämaininta hinauspalvelu Tai autopalvelu??? Kyllä osakaskonkin saa mihin vaan muuttei hinaus systeemiä lisämainintana TAI jos saa/on niin ehdotan sen myös pitämään. JA riippuen vakuutusyhtiöistä auton ikääntyessä he tiputtavata tuosta vaan hinauslisäyksen pois suurempia ilmoittamatta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Huimat poppilaitteet Rotta-Racing O/M/V Muut 3 18.10.2009 09:33
Hdj 80:sen Jousien erot? -Stedt- Tekniikka & Jutustelu 5 10.09.2009 21:07
411 ja 404 akselien erot MOGGI Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 11:07
suutinnumero erot? petrool Tekniikka & Jutustelu 9 03.03.2008 22:56
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40


Sivu luotu: 03:45 (GMT +2).