![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
kOFFIN voimalla tämä ilta Wink
|
||||
|
||||
![]()
Harvinainen olueton päivä... Kuuman mustaherukkamehun ja kossun voimalla armotonta mehun häätöä!
|
||||
|
||||
![]()
Minä uskon Karjalan
kolmoseen, taivaan ja maan juomaan. Joka sikisi pyhissä maltaissa, ... syntyi Karjalan tehtailla, kurkkuun kaadettiin, kustiin ja naurettiin. Nousi kolmantena päivänä yrjönä ylös. Seisoo kaikkivaltiaan kauppiaan oikealla puolella ja on tuleva ravitsemaan janoisia ja juoppoja iänkaikkisesti. KIPPIS!
|
||||
|
||||
![]()
Ny per***e saa riittää tämä sairastaminen, kuukauden oon ollu flunssassa ja nyt alko tympimään niin että kävin kaupasta sandelsia ja ensimmäistä tässä siemailen.
![]() Jos oikeen innostuu niin sitten yön kuninkaan itsetunnolla Rovaniemen yöhön. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pirkkaa huiluun.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tämäkin päässy valuun liikaa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
pirkkaa tölkki kerrallaan ja odottaa nukkumasaa..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Se on rai.
|
||||
|
||||
![]()
x2 rai
![]() Kylmä jekku, kaverinaan karhu. Come on join the joy ride! |
|
||||
|
||||
![]()
Pattitilanne. Jäätävä nälkä, mutta jääkaapissa ei ole kuin valkkaritonkka. Ei auta...jotain on saatava mahaan...
|
||||
|
||||
![]()
Jos yhden kaks.
|
||||
|
||||
![]()
kävin attasea salkun hakemassa ihan vaan seuraks, nyt on 24 kaveria
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Westmalle Tripeliä alkosta...
|
|
||||
|
||||
![]()
Kai olut auttaa flunssaan?
|
||||
|
||||
![]()
Hallin siivousta ja lonkeroo...
![]() Ehkä kuuma rommikin jossain vaiheessa... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Metässä vietellyn puuhailupäivän jäläkeen otamma kylymee olutta nam!
Ja hyveä onkin! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
NYT PUREE! ![]() Ps: Pöhönä alkaa oleen jo aikasmoinen ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Meniskö paikalliseen, jaksaiskohan....
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
punkkuva..
|
|
||||
|
||||
![]()
perjantaina funtsin ostanko lavan pirkkaa? 19.90e... ääh otan ale kokkia 8päkin 13e.. riittäähä sekin?
![]() ![]() ![]() EDIT: tarinan opetus. kannattaa aina ostaa "liikaa" kaljaa ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
24 pakki riittää juuri viikon, jos on normi viikko. Juhlat ja juopottelut sitten erikseen. Siksi pirkkaa, se on halpaa.
![]() ![]() Tuo 24 kaljaa viikossa on taulukoiden mukaan vissiin jonkunlaista alkoholismia jo?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu ihan geeneistä, onko suurkulutusta vai alkoholismia. Nimittäin alkoholistiksi synnytään ja suurkuluttaja muuten vaan juo paljon. Jälkimmäiseltä puuttuu ne alkoholismin aiheuttavat geenivirheet päästä.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |
Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |