![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Kuka maanomistaja? Kun monenkin mailla olen ajanut ja monen maille on lupa ollut niin paha sanoa...
Mut videon voin kyllä poistaa.. ![]() Niin ja pistä mielummin vaikka sähköpostiin offi.osku@gmail.com niin ei tarvi tätä asiaa sekoittaa noihin tulossa oleviin ajoihin...
Viimeksi muokannut ¤Offi-Osku¤ : 03.12.2009 21:44 |
|
|
||||
|
||||
|
asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta joko tämän asian huuteleminen lakkaa täällä palstalla ennekun jouni taas siivoa keskustelun tai sitten kun tuntuu siltä että siitä pitää julkisesti keskustella niin tämä maanomistaja kertoo asiallisesti asiansa eikä huutele kuin pahainen koulupoika, eihän tuota usko kukaan kun aiemmissa viesteissä osku kertoo kyseessä oleen jonkinlainen virhe ja sopineensa asian maanomistajan kanssa joten mikä siinä nyt vielä hiertää, minä en ymmärrä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei ymmärrä ei..
|
||||
|
||||
ei pystyLainaus:
No niin... eihän tuo laite ole vielä kasassa. En valitettavasti pääse ajeleen tälläkertaa.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo jos tarkkoja ollaan niin EN olekkaan itse, mutta eräs muu henkilö ON..
Ja noin kun nyybinä kirjoittaa niin voi olla vaikka jokaisessa viestissä erilähettäjä niin ne on aika helppo ottaa todesta, mutta aivan sama.. Tästä lähtien täytyy alkaa pyyteleen vallan kirjallisia lupia ettei jää epäselvyyksiä.
|
||||
|
||||
|
kirjottiko osku niin sanoneensa HÄ? odotan vieläkin asiallista kommenttia asiasta "maanomistajan" puolelta.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
ja sinä et uskalla vastata mun kysymykseen.
|
|
|
|||
|
|||
|
mihin kysymykseen?? ja mitä tää asia sulle kuuluu??
|
|
|
|||
|
|||
|
Joku oli luvatta ajellut mun vaimoa ja kussut ohimennen mun muroihin!
T: Yks maanomistaja |
|
|
|||
|
|||
|
Offiporukkaa on nähty syömässä linnunjyviä salaa ilman lupaa lintulaudallani!!!!
T.Mystinen herra maanomistaja |
|
|
|||
|
|||
|
osku vois itte tulla hoitaan asian eikä laittaa muita asialle
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
missä sanotaan että ne alueet missä on ajettu on juuri sun maitasi? missä sanotaan että väärinkäsityksestä johtuvaa virhettä ei jo muka olisi maanomistajien kanssa soviteltu? missä sanotaat että oskun pitää siitä mailla ajamisesta sopia, onhan sen voinut tehdä joku muuu ilman että osku on sitä pyytänyt tekemään, voisinhan minäkin mennä ja kysyä joltain maaomistajalta luvan että saanko mennä kaverien kanssa ajamaan ja silti mä en tee sitä oskun puolesta? missä sanotaan että nämä asiat kuuluu hoitaa palstan ulkopuolella eikä huudella kuin pahaisen koulupojat niistä. |
|
|
||||
|
||||
|
Siis mikähän nyt mättää taas tässäkin.. huoh..
Eikö ole hienoa kun pääsee pätemään tai ainakin yrittämään ![]() Eihän asia taida sullekkaan kuulua herra ANONYYMI! Ja en ole ketään LAITTANUT hoitamaan asiaa!!! Ja etpä ole itsekkään mun kysymykseen uskaltanut vastata.. Mahtaakohan asia kuulua sulle yhtään enempää kuin rytarille?
|
|||
|
|||
|
no niin, jos mäki vähä.. Minkähän takia Oskun muka pitäisi selvitellä sotku mikä ei edes siitä johdu? Minä itte yksin kävin MAANOMISTAJAN puheilla ihan ilman kehotuksia.. Notta mitä täällä enään huutelet!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
sää hoidit asian niin kun pitääkin mutta olis kannattanut kysyä se lupa niin mitään sotkua ei olisi tullut.
|
|
|
||||
|
||||
|
En tiedä tilannetta sen paremmin, mutta paljon kun temmelletään niin välillä näitä sattuu ja tapahtuu, ketään ei kuitenkaan kuollu ja asia on jo ilmeisesti sovittu (paitsi yhdellä anonyymillä kirjottelijalla on viä vissiin palkokasvi nenässä), niin eiköhän tua huutelu sais loppua.
|
|||
|
|||
|
mutta ihmetyttää vieläkin että minkä takia tästä asiasta jauhetaan kun kerran asiat on selvitetty..
|
|
|
|||
|
|||
|
niin juu ja tänään ajotkin meni hyvin mitä nyt paria lommoa jos ei lasketa
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
kuvii?
Sattukos kameraan kenellekään mukaan?
Harmittaa kun en päässyt paikalle... pakko saada tuo auto kasaan tossa pihalla.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
ööö?
|
||||
|
||||
|
Siinä noit ikkiksen kuvii muutama
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |