![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näköjään eka Joensuusta... Talli Liperissä n.25km Jönssistä... Muita täältäpäin???... Suzuki kicks ass! maube...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pakko kirjoittaa anyybinä koska loggautuneena tulee viesti incorrect password?!<img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle>
Eli Vaasasta ollaan ja talli Mustasaaren puolella. -Turbo Note! This message was posted anonymously! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
30 km Porista alaspäin eli Harjavallassa
"Kyllä se siitä menee..." |
|
#4
|
|||
|
|||
|
LOHJA!!
(vaikka jostain syystä kaikki kaikkoaa aina kun sanoo olevansa lohjalta. Siksi kavereidenkin kanssa sanottiin risteilyllä olevamme Etu-Töölöstä) ____________________________________________ }Toyota - Vain maasturit kulkee edellä. Eiku häh...?{ (Saimpa muuten sitten oman HJ:n) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Espoo
-Kaikki paitsi Off-Road on turhaa!!- |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Oulu.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mäntsälä Hautjärvi Ruohomäki
Sinnäpä pikku pähkinä Note! This message was posted anonymously! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Keminmaa
"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
|
#9
|
||||
|
||||
|
ulkomailla.....Sweduloissa (tilapäisesti= olosuhteiden uhri)....
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Asuu Oulussa ja talli Paltamossa (35 km Kajjjaanista)
- janne KoMK ry. Off Road Team |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Asuu Rovaniemelllä
Paja Sodankylässä Löytyy yleensä 200km:n säteellä em. paikoista. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mikko Tuomi tässä päivää VIINIJÄRVI on se paikka taivaan alla jossa vaikutan.
Joensuuhun matkaa 30km ja outokumpuun 15km. Viinijärvi kuuluu Liperin läänin. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Tampere.
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Asuinpaikka Turku
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Pirkkala.
Kajaani 1.4.04 alkaen. Nissan Patrol... ...Still going... |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Piikkiöst lähel Turk´u
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Kiskossa, Metolan kylä. Kotoisin Lohjalta
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
Raisio eli Turun kupeessa
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Oulunlääni/Vaalankunta/Pelso.
Yksi talli 1,5km päässä ja toinen isompi 15km. |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Minut löytääpi akselilta Pelkosenniemi Pyhätunturi Sodankylä
|
|
#21
|
||||
|
||||
|
No niin,käyttäkääpä älykoneenne
remontissa,niin virheet on taattu Siispä: -mäntsälä -hautjärvi -ruohomäki -ei pääse?tarttis olla suzanna- |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Lapua , etelä-pohojammaa
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
yläne turusta n.50 km pohjoiseen
|
|
#24
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________________________________________ _____________________________________________ "My parents told me that I could be anything I wanted when I grew up, so I became an ASSHOLE!" |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Millä ohjelmalla? | offipete | Movies | 3 | 16.12.2007 19:21 |
| Millä ohjelmalla? | offipete | Chit-Chat | 2 | 03.04.2006 00:55 |
| Millä paineilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.01.2006 19:22 | |
| Suzukiin VW:n 1.6 dsl millä muutoksilla? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.09.2005 07:51 | |
| Millä pärjää? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2005 23:27 |