![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tuonne suikkavitjaan jo tämän laitoin, mutta paannaanpa tännekin:
![]() Katsastettu viimeksi 2007, muttei ole paljon laittoa. En vaan tiä viittinkö talvee vasten ottaa liikenteeseen, kun ei ole kuin nuo renkaat. En halua romuttaa ihan heti... |
|
|||
|
|||
![]()
Varaston lattian betonit.
|
||||
|
||||
![]()
Tommonen tuli hommattua vanhan kaveriksi
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eiköös tuossa ole letkunpaikka koneessa jo valmiina? Koululla mitä oli moisia kempomatteja, niin on muutes helvatan hyvä kove ajaa isompaakin saumaa
|
||||
|
||||
![]()
Niinpä tietty, sekotin toiseen laitteeseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hirviän iso rapulan hommasin eilen.
|
||||
|
||||
![]()
GR Patrollin korjaamokäsikirjat
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs tuommoset sais?
|
|
||||
|
||||
![]()
Huutonetistä löytyi. Ja ihan kaksiosainen!
Kunhan saan kirjat käsiini, niin voin jakaa Nissanin ilosanomaa. Skanneria ei tosin ole, mut eiköhän se siitä. Pian tulee parasta vessalukemista sitten Bilteman kuvaston ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuorma-auto, ja vieläpä vähänajettu sellainen. Saapi sit kuljettaa kahta maasturia kerralla, ja ehkäpä jtn muutakin...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä kaksi viimeisintä hankintaa ja traileri ei ole mun
![]()
|
||||
|
||||
![]() Eipä oo mulla tallissa mattoja lattialla, eikä noin siistiä muutenkaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Uus sirkkeli kyrvähtäneen tilalle. Kauheen hidasta sirkkelöidä semmosella jossa moottori huutaa mutta terä ei pyöri.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
hyundain 52cc raivaussaha
|
|
||||
|
||||
![]()
Pikku Irok it 33x12.5-15
|
|
||||
|
||||
![]()
Ranke rooveri ja siihen pitkä leima
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kansalle valoa, ja kuvia, sillä he pimeässä sokeina vaeltaa...
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna kun on valosaa, melkein orkkis kunnossa ja mustilla kilvillä. Kahden vuoden seisonnasta suoraan konttorille n.2km ja laakista läpi ilman sanomista
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mustakilpisiä sit ei silvota mettäpeleix, onkos selvä? Hä?
|
||||
|
||||
![]()
Tarttee vaihtaa kilvet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eijeijei, mettäpeli eri auto, mustakilpinen muunlainen harrasteauto...
|
|||
|
|||
![]()
Wagoneer x3, 1x Cherokee ja -89 HJ 61. HÖ!! kaikkee se hurjalla teetättää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä olis kuvia rangesta
|
|
||||
|
||||
![]()
No tämän seuraksi on hyvä hommata sit maastokulkuinen sisar, eli pidä tää alkuperäsenä, ja sisarta alat muokkaamaan...
![]()