![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Jarrujen kanssa taistelu jatkuu ja pari vikaa löyty mut vielä läpimurto puuttuu.
Vika 1 oli pääsylinterin ja alipainetehostajan yhteensopimattomuus. Sylinteri oli ja 2mm painuneena kun pultit tiukkasi ja alla olevista kuvista näkyy kun sellainen pieni reikä on jo ummessa ja estää nesteen kulkemisen sylinterin ja säiliön välillä. Korjattiin lyhentämällä tappia rälläkällä. Tämä sylinteri saatiin tänään takuuvaihdossa eli uusi iskemätön malli. Tapit hepissä ja vielä kaikki hyvin Tiukkaus ja reikä ummessa. Vika2 on säädettävä jarrupaineen säädin oli total paskana. Soitto myyvälle taholle vahvisti jutun eli kaikki samanlaiset säätimet toimii yhtä huonosti. Kuvissa vika näkyy. Tiiviste rikki. Ei vissiin kestä jarrunestettä. Koko roju kuvassa. Huomenna taas ilmataan lisää... Kylläkin saisi jo pikkuhiljaa jo riittää tämä v***ulu... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mie oon laittanu patrolliin jarrui kans täs viime vuoden aikana: - taakse kengät ja uuvet sylkyt - putket ja letkun taakse - eteen uuvet satulat ja letkut ja putket - pääsylintereitä vaihtanu 2 käytettyä ja nyt uus kingkapin sylinteri paikallaan - tehostajia oon kokeillu 2 käytettyä Lopputulema on että ilmaamalla polin on kuin kivi, mutta käynnistyksen jälkeen siitä tulee h*mo, aina. Löysä lörpäke ja hiipii pikkuhiljaa pohjaan. Takapään venttiiliin en oo muuten puuttunut kuin ilmannut, ilmeisest pitää heittää se seuraavaksi helvettiin. Sinne menee vielä etujarruiltakin paineputki jostainvitunsyystä. ![]() Aika kypsää, meni leimasta viimeeks läpi tommosella paskatuntumalla, mutta en ite tykkää.
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se nyt koittelee
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takasatulat osasivat ovelasti pitää ilman sisällä, mutta työvoittohan siitä tuli. Nyt jarrut pelaa siltä osin...
Kuten monta kertaa aikaisemminkin tuli taas todettua että pokkurassa ei ole sivuttaispitoa. Luisti tälläkertaa pukkiloilta alas. Meinas auto kaatua ihan väkisillä... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
näyttää kyllä suhteellisen vaaralliselta
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ois ehkä jonkin sortin ennätys kaataa jo tallissa?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
oliko etupäässä vain 1pkl pukkeja akselin alla??
|
||||
|
||||
![]()
Kyl etupäässä oli 2 mut takanta luiskahti toinen pois
|
||||
|
||||
![]()
sehän pullikoi vastaan ku murrosikäinen kakara. varokaa ettette saa syytettä perheväkivallasta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänään ilmalaitos etsi paikkansa auton syövereihin. Huomenna sähkölaitos vuorossa.
Vanhasta pytystä tarvis ton verran loput sulattoon. Kaiken maailman rautakikkeleillä saapi palkintopokaaleja, eikun yleisöä kosiskelemaan... ![]() Tuohon se nyt tuli elippäs puuttuu vielä imuilman otto jostain sellaisesta kohtaa et imuääni vaimenee. Muuten ilmoitettu mellakka on kohdallaan Huomisen rojekti eli porsas katonrajaan toiselle puolelle. |
|
|||
|
|||
![]()
Taas yksi harrastuspäivä takana ja saldona on invertteri paikoilleen, lälläri antenneineen paikoillaan, radio antenneineen ja kaiuttimineen paikoillaan.
Kajareiksi löytyi jotkut JVC kotiteatteripaketin pahaääniset kotelomölisköt, välttää uutisten kuunteluun. Taakse sisä/työvaloksi kokeillaan 18W ledivaloa, luulisi ainakin olevan riittävän kirkas ja tehokas. Testivideoo kompura+invertteri yhdistelmästä Pitää joku lista keksiä tuohon liitokseen joka tuli lyhennyksen takia. Sisävalo löytää paikkansa Ration kytkentä harmittaa kun ei tuo rammari muista mittää kun päävirrat katkasee... Lälläri kattoon vettä karkuun. Taustalla viimisenpäälle hifikajari... Mocoma 99 40ch rummulla, ei tule kovin usein vastaan tätä kyseistä mallii... http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=102563 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuo invertteri ei sitten kestä sitä että päälle laitettaessa on kuorma "päällä" siellä roikan päässä.
Eli huolehdi ettei kompuran virtanappula ole "päällä" kun kytket invertterin päälle. nm. Hyvä ettei palanut koko auto... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siihen kannattanee rakennella joku liipastava kontaktori systeemi? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No pitää valvoa laitetta ainakin alussa jos se päättää vikaantua. Ja onhan autossa päävirtakytkin äkkitilanteita varten... Mikä kone siulla oli roikan nokassa kun niin kävi? Oliko samanlainen invertteri kyseessä? |
|
||||
|
||||
![]()
voihyvänenaikasentään mite pien kikkeli
![]() ![]() ![]() noei! hyvältä näyttää mursun panemiset! hieno laite ![]() EDIT: ja mitä hiton senioreita työ ootte? ratios yle suoli? ![]()
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 06.04.2012 01:53 |
|
||||
|
||||
![]()
jospa radiolle ohittas tuon päävirta katkaisian
|
|
|||
|
|||
![]()
Radiolle akulta suoraan joku 6 neliöinen sulakkeellinen piuhan +12 napaan ja sit virtalukolta heräte. Ei häviä enää asetukset radiosta... =)
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oisha se ylimääräinen muistiakku diodin kanssa yksi ratkaisu pitää tässä sulatella ajatusta... Toisaalta radio on lisävaruste. Lainaus:
![]() ![]() PS. ParatiisiOffiin on meidän ilmoittautuminen maksettu, raahaa sinäkin se rojus sinne tositouhuihin ja lakkaa esittelemästä sitä kikkelii julkisesti. ![]() ![]() Viimeksi muokannut Patu925 : 06.04.2012 08:48 |
|
||||
|
||||
![]()
Kunhan se sinullakin (jeepissä) kikkeli lerpahtaa iän ja ruosteen takia niin ylesuomi kuullostaa yllättävän hyvältä.
![]() ![]() PS. ParatiisiOffiin on meidän ilmoittautuminen maksettu, raahaa sinäkin se rojus sinne tositouhuihin ja lakkaa esittelemästä sitä kikkelii julkisesti. ![]() ![]() kylhä se oli meininki johokki tapahtumaa osallistua.. officrossi? kerran kokeilleena ei tuo suunnistus oikei nappaa ![]() ja pakko kyl myöntää et nykyää on mukavempi vaa rakennella ei niinkä ajella ![]()
|
||||
|
||||
![]()
noilla junioreilla palo raatio kun laittoivat päävirtakatkaisimen - puolelle ja radion suoraan akkuun. joku laitto sit autosta virrat päälle päävirtakatkaisian ollessa pois päältä ni johan rupes savu nousemaan. (mm.anteeninpiuha paloi poikki).
|
|
||||
|
||||
![]()
päävirta kytkin miinuksessa on metka homma
maadoituksia kuitenkin syntyy, vaijereista ja vaikkapa just radioantennista enpä suosittele...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
T: Patu kärsän tunnuksilla.
|
||||
|
||||
![]()
Humppakone vaihtoon!
http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...ostereo-24685/ "-Pysyvä muisti, ts. radion asema-asetukset säilyvät myös ilman varavirtaa, joten tuote on sopiva työajoneuvoihin, joissa on päävirtakytkin." |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
päivän askarteluannos saatu...
takasisävalolle oli aikaisemmin jätetty katkaisija katopaneeliin vapaaksi ja motonetin sulakepesä vaihtui viisaampaan tuotteeseen sekä invertterin kaukokäynnistys palikka sai paikkansa eteenpäin olikin led nauhaa sisällä ja takana 18 wattinen loimottaa näin sitten pitkästä aikaa puutöiden kimppuun ja työkalu/varustelaatikkoa tekemään 18mm vanerista johon viellä vingulla kaiversin teamin logon ![]() huomenna kannet ja limppari pullo telinettä tekemään kiitos hei.
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |