![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Minä!
Tai no, kalja maistuu kyl niin hyvält taas et voi myös olla et nukun sillon ku vuos vaihtuu..
|
|
|
||||
|
||||
|
Piti patukan etukulmat ja nautarauta maalata. Aikomukseksi jäi kun leijonapullo kurkkas laukusta. Ronkeloa ja jellonaa. Vielä kun sais tulitikkuaskin niin jo ois uudenvuoden bileet kasassa. Isompia pommeja uskalla pikku pienissä ampua
|
|||
|
|||
|
Tänään liityn teidän remmiin iloiseen! Mutta ensin nukun pari tuntia. Eilen aamulla yheksältä lähin maalaushommiin ja nyt tulin
|
|
|
||||
|
||||
|
Siitä se lähtee! Karhulla ja konjakilla pitäis koittaa vuosi vaihtaa..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Appelsiinimehuu ja spritee...
Sekaan on vähän kaatunut lakkalikööriä ja leijonaa. Kätevä sotku, saapi sellaisen "neitopaukun" jos laittaa enempi lakkalikööriä ja sit sellaisen isäntänapanterin kun kaataa leijonaa enempi. Khyll mä oon vaan kätsy..
|
|
|
||||
|
||||
|
Tääl on jo nuppi melkein täynnä viinaa(viskiä
) koht pitäs kuulemma läjtee baarii..
|
|
|
||||
|
||||
|
Emmerdalea ja Koffia. Puolenyön aikaan jos kykenee ni meen koiran kans pihalle kattoo ku naapurit ampuu rahaa taivaalle
|
|
|
|||
|
|||
|
slots guldia.. mutta silmät lupasee jo melko kovasti
|
|
|
||||
|
||||
|
Grapea ;D
Saunaan pitäs mennä pikkuhiljaa ja herkutki on vielä syömättä..! Hyvää uuttavuotta kaikille! |
|
|
||||
|
||||
|
Veit sanat suustani..
Eli karhua ja viskiä..:E |
|
|
||||
|
||||
|
Tän vuoden viimenen saunominen suoritettu. Heti ens vuonna uudestaan. Karhu on kyl hyvää, konjakkia vähän myöhemmin..
|
||||
|
||||
|
Raketit ja pommit ammuttu, pojat nukkumassa, muija töissä.
Pirkkova.
|
||||
|
||||
Hiljasta on...
Eipä ole alkoholijuomia näkynyt täällä päin... Toisaalta eipä ole krapulaakaan tiedossa... ;-)
|
||||
|
||||
|
99% pommeista ammuttu, vielä säästetään rantasaunan ja avantouinnin jälkeen pari töräytettäviksi.
Ja hei HUAMIO, MÄKSÄ EI OO VIÄ SAMMUNU!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Niin no on konjakki ihan hyvää..
|
||||
|
||||
|
jeep ajettu äske mettä polulta kotia. kävin emännän ja koirun kans vähä kurvailemas. ny vois ottaa yhen ölyen uuven vuoden kunniaks tai jtn..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mikäs nuoren ja tyhmän on noin pistänyt raitistumaan? viskiä menee edelleen..
|
|
|
||||
|
||||
|
noh kolmas nyt menossa. pitää koittaa kiriä kiinni kaik muut!
|
||||
|
||||
|
siinäpä onkin urakkaa..
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
väsyttää nii perkeleesti! mie taian kyl jättää lotraaamiset huomiseen parempi jälestä ku ollekaa tai joteki ja eikä miu etä suhde sit sättäiliä toveri shami kaan oo tääl.. tylsää..
|
||||
|
||||
|
Syytetään tästäkin vaan miuta!
|
|
|
||||
|
||||
|
Enhän minä nyt ketään siittä rupeee syytteleen(paitsi itse asian omaista).. Onkos itse r-riitta huppelissa ukonkin edestä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Aattelinki et itse asianomainen syyttää miuta tästä vahingosta.
Ja joo saatan olla kohta myös tuon toisenki puolesta mut kunha ensin täytän oman osani
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
| Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
| Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
| Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |