![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Töissä jäähdytyskone reistailee ja laitetilat kuumenee liikaa. Se on sellainen pieni ilmastointilaite, 115kW teholtaan, mutta tarpeellinen kumminkin.
|
|||
|
|||
![]()
Ei nyt vielä, mutta sitten taas kun on aika tyhjentää huussi, niin sitten saattaa ottaa kupoliin ainainen paskanjauhanta sukupuolten välisestä tasa-arvosta.
Onko kukaan koskaan, saati ikinä, nähnyt naisen tyhjentävän huussia !?! Tarttis kaivaa riittävn kokoinen kuoppa, jonka päälle se huussi sitten siirrettäis. Sitten seuraava kuoppa jahka edellinen alkaa täyttymään.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Meidän emäntä tyhjensi viime kesäisiä pois ja ihan oma-aloitteisesti, kun alkoi keko nousta kriittisen korkealle. Tämä on tosin helppo malli siinä mielessä, kun on luukku alareunassa ja tavara on kompostoitunutta, Biolanin kompostoiva kampe on käytössä. Nämä talven yli muhineet voi viskoa vaikka kasvimaalle suoraan maan pintaan, eikä tarvitse kuoppaa kaivaa koko satsille, kuten ennen. Silloin kun oli perinteinen täyden satsin tyhjennettävä malli, niin kyllä ne tyhjennyshommat minulle jäi. Emäntä ja kersat kaivoi niitä kuoppia ja minä kippasin satsin sinne. Jotakin edistystä on siis tapahtunut, eikä yksin päästöjen käsittelyn suhteen, vaan myös työnjaossa... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No arvatkaas vaan kuka meillä aikanaan huussin tyhjensi kun mökki oli, ei ollut toisesta osapuolesta siihen hommaan niin minullehan se jäi. Ei se niin paha rasti ole, vähän sisua vaatii mutta onnistuu ilman oksentamista.Kaivoin vielä kuopatkin ihan itse.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kun oli lasten synnyttämisen aika, niin minullehan se homma jäi.
![]() Onneksi on niin köyhä, ettei ole vara pitää kesämökkiä. Ja jos olisin niin rikas, että olisi varaa mökkiin, niin paskahuussi olisikin sellainen, jota ei itse tarvitsisi tyhjentää. |
|
||||
|
||||
![]()
Kuivakäymälä on sentäs moninverroin ekologisempi kuin vesivessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Totta. Sitten kun nainen pystyy hedelmöittämään munasolun, palataan asiaan tasa-arvosta.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Koko hössötys tasa-arvosta on aivan turhaa. Työt tekee se, kumpi ne parhaiten osaa ja taitaa. Ainoa seikka, johon tasa-arvoa kaipaisi on palkat. |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa kun rangeen piti tulla erikoisvahvat vetarit ja murrokset jotta pääsee yhdistyksen safarille...tilattu jo aikaa sitten...no lupas ens viikolle ja safari on la...voi vitun vitun vittu.....lisäksi yksi kaveri on sotkeutunut tuohon tilaamiseen...en tiedä ketä syyttäisi vai ketään...ei tää syyttelemällä mihinkään muutu...muut ajaa, minä en.........ei nyt ois jaksanu...rahapulan takia juuan kisakin jää väliin...eihän tuonne ole rahaa lähteä kun rahtareilla....ainakaan meidän seurasta....oiskohan itsellä väärä ammatinvalinta...vittu.....nainen pihtaa....
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Korroosioaltis Japanilainen pelti
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja luku erikseen on sitten se miesvaltaisilla aloilla naisten syrjiminen,esimiesaseman väärinkäyttö,alapääjutut ja jne...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Suuntaus naisten rivoiluun ja irstailuun on jo nähtävissä - valitettavasti! Liekö tuo sitten tarpeellista ikään kuin tasa-arvon nimissä? ![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 24.07.2009 12:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Hesarin mielipidepalsta, joka (pitäisi pysyä puolueettomana?) näköjään on ottanut kantaa...
( http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=61370 )
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ Viimeksi muokannut Pafo : 24.07.2009 13:22 Perustelu: Käännetty suomeksi |
|
||||
|
||||
![]()
Syyttömien syyttäminen vailla perusteita. Kiva on ollu lukea kuinka minua syytetään epäsuorasti anonyyminä kirjoittamisesta vaikka en ole moiseen sortunut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Siilinjärven kunnan tiedotus asioista... Norovirusta päässyt paskalaitokselta jo viikkoja sitten juomaveteen, tänään sain sitten asiasta vasta kuulla kun sisko soitti Porista... Erkkkele... Tosin jos se on jo aikoja ollut vesissä, niin oiskai tuo paskatauti tullu jo
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Puhelin ei lähde enää käyntiin, oli vaan sammunut taskussa ollessa, eli pakko viedä huoltoon.
Sinne muuten hävis sit kaikki projekti kuvat Nikko Suzuki Evo 2:sta! Kun eivät SIM kortille tallennu... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö ollut erillinen muistikortti
|
||||
|
||||
![]()
Joo tosiaan tuli itellekin just tos suihkus ollessa mieleen et siinhä on erillinen muistikortti.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tutkimuksien tulokseksi halutaan se, että naisten palkat ovat paljon pienempiä. esim "Parhaiten ansaitseva 10% tienaa keskimäärin x euroa" ei kerro yhtään mitään. Naisväki viettää enemmän äitiyslomaa ja lasten kanssa aikaa kotona, sitten lasketaan prosentteja koko väestöstä ja ihmetellään miten palkat on pienemmät..
|
|
||||
|
||||
![]()
mainostetaan tapahtumaa nimellä: Rompetori
mutta paikalle kun menee katsomaan että millasta autonosaa löytyy, niin pelkkää kirpputorikamaa myydään. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kävitkö sitte vääksyn liinavaate markkinoilla? |
|
||||
|
||||
![]()
no joo, autonosat olis varmaan pystynyt laskemaan kahden käden sormilla.......
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa Karjalaisen perjantaisessa jutussa oli vertailtu 600 000:n yksityissektorilla työskentelevien palkkoja. Eihän julkisella sektorilla tuollaisiin palkkoihin päästä. Onneksi meidän perheessä palkkatasa-arvo toteutuu - hankimme miehen kanssa lähes saman verran. Tosin hänen palkkansa nettona on suunnilleen sama, mikä minulla on bruttona. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kesäloma loppuu, 45 min ja sorvin ääreen takas....
kyllä, kyllä vähän *itutaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |