![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
juu "vuoda" kuvat julkisuuteen niin voidaan kohta ostaa niitä viipurin torilta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei vieläx kerkii mukaan 1xXXL 3xM saa lähettää tänne päin
-ei pääse?tarttis olla suzanna- |
|
|||
|
|||
![]()
Minäkin olisin kiinnostunut ottamaan paidan, jos vaan vielä mahtuu mukaan. 2 kpl L-kokoa...
- Pajerolla hommat hyvin pyyhkii... - |
|
||||
|
||||
![]()
Kerkii ilmottautuun... Mutta jos kukaan ei tee kuvaa pikaisesti loppuun, niin ei ole ilmoittautumisesta hyötyä. Paidan hinta kaksipuoleisella painatuksella ja 1-bittisellä värillä on näillä näkymin melko tarkkaan 7€.
/* Life Begins at 35" */ |
|
||||
|
||||
![]()
Mulle sitten 2kpl XL-kokoa...
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
|
||||
|
||||
![]()
Minkä tyylistä kuvaa ootte ajatellut siihen??
Mikä on vielä siis kesken?? -:Mä haluun patrollin:- |
|
||||
|
||||
![]()
Selkään tulee AnttiR:n esiin tuoma FJ-55, mutta kuvaa on käsitelty täällä esitetystä. Sit tarviis jatkojalostaa jotain slogania ja etukuvaa. Antin ehdotukset on ihan hyvä alku, mutta mun mielestä ne kaipais jotain vielä. Ehkä tekstit vois olla toisenlaiset tai jotain... Keksikää jotain.
|
||||
|
||||
![]()
Eks edes vois olla oma nicki jotenkin?
-:Mä haluun patrollin:- |
|
||||
|
||||
![]()
Painatus on sama kaikille. Tussilla saa jokainen tehdä paitaansa mitä haluaa.
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka tilaukselle piti tulla oma paikkansa, niin alustavasti tännekkin yks L-koko...
|
|
||||
|
||||
![]()
No jos niitä paitoja valmistuu, niin kyllä mäkin pari otan. Ainakin jos saa ennen ku myyn sen mannekiiniauton... no otan mä muutenkin. 1 x XL ja 1 x M.
Edited by - IironSika on 22/10/2004 23:07:39 |
|
||||
|
||||
![]()
Jos yhden L kokosen mullekin varaisit..
|
|
||||
|
||||
![]()
Miltä näyttäis? Kommentteja? Parannusehdotuksia?
http://www.cs.uta.fi/~ji61489/offi/offi-paita_etu.pdf http://www.cs.uta.fi/~ji61489/offi/offi-paita_taka.pdf /* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
hemmetin hyvä. painoon vain.
_________________________ |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, hiano on. Painoon...
-HJ kaipaa ruostetta niinkuin sika ottatukkaa.- |
|
|||
|
|||
![]()
Näyttää hyvältä. Onko paidan väri se musta ja tuleeko tästä vielä se puhuttu oma tilaustopikkinsa (kannattaisi)?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kai tossa palikkagrafiikalla toeteutetussa tekstissä (offipalsta.com) on sitten lopullisessa versiossa palikat saman kokoisia? Ainakin meikäläisen ruudulla tuossa on esim. f-kirjaimet eri paksuisia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Musta paita joo, ja äffät on ilmeisesti just tollasia kun tuossa. Painoksesen pitäis olla 100 kpl, ja tilaustopic tulee erikseen.
|
|||
|
|||
![]()
Oikein hyvä. Mahdolliset parannusehdotukset sitten seuraavaan erään/versioon tai devnulliin. Musta on paidalle hyvä väri.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän tota päällä kelpaa pidellä...
mä varaan yhen xl:n ja yhen m:n...laitan sit viel tilaustopikkii uuestaa... Läheltä saa mennä muttei osua! |
|
||||
|
||||
![]()
Niin siis sehän nyt on sanomatta selvää, että minä otan yhden. L:n vaikka, että masu mahtuu.
-- Antti R. 1978 HJ-45LP |
|
||||
|
||||
![]()
Tahtoo kans yhyre L kokoose
-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?- -86 HJ 61 |
|
||||
|
||||
![]()
Tänne on jo niin moni ilmoittautunut ottamaan paidan, että jos jatkettais listaa sittenkin tähän topiciin. Lähinnä kiinnostaa että mitä kokoja pitää ottaa. Nämä ei ole sitovia ilmoittautmisia, vaan enempi suuntaa-antavia. Jos olet jo kerran ilmoittanut tässä topicissa halutut paidat, älä ilmoita uudestaan - en katso kuka ottaa mitäkin, vaan lasken vaan tarvittavat koot yhteen. Ei muuta kun huutelemaan.
Toimituksesta sen verran, että noita voi sitten mieluusti tulla noutamaan multa offitapahtumissa (missä minä olen) ilman kuluja. Jos sensijaan mun pitää lähteä postiin lähettelemään noita, niin siitä otan kyllä korvauksen. /* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
L 1kpl
|
|
|||
|
|||
![]()
Koska tässä topikissa esitetyt koko- ja lukumäärätoivomukset lasketaan, niin editoin hieman kesällä esittämääni.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Virallinen kesän aloitus | Ex_inkkari | Chit-Chat | 14 | 17.04.2007 13:39 |
lantikasta virallinen traktori ? | Niilo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.11.2006 17:05 |
Virallinen maroo-topic | ElämänPeluri | Bullshit | 24 | 23.02.2006 13:51 |
Virallinen korjaamo. | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.12.2004 21:44 |
Virallinen arki-topic | ElämänPeluri | Rakas Päiväkirja | 44 | 06.09.2004 13:20 |