![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hiljaista tuntuu olevan talkoiden kanssa. Veejii jos heiluu konesahan, kirveen ja sahan kanssa ja mä sudenpentujen taittoveitsen kera niin ei valmista väylää kauheesti tuu.
Marko |
|
|||
|
|||
![]()
Päivävapaa anomus sisällä... Jos disco leimassa ennen tuota niin sit valjastan rangen ja tulen paikalle... ( pitää saada disco kuntoon et saa sen pois käsistä)
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä sinne menossa ollaan ja eiköhän sinne porukkaa ilmaannu kun päivä koittaa,tai sit mennään pienemmällä sakilla.
Niin ja siit alueesta vielä et se takaosa jatkuu vielä vähän matkaa sinne männikköön oli viimeks pieni lukihäiriö kartasta,kävin vähän viikonloppuna kattelemassa paikkoja ja sieltä takaosasta löytyy aika mielenkiintoisia paikkoja lisää happea |
|
||||
|
||||
![]()
koitetaan keritä mukaan koitan houkutella muutaman kaverinkin mukaan tavis saada autokuntoon viel mäni takajouset poikki kun kävin siin salaisis yks viikonloppu hieno maasto siel on
|
|
||||
|
||||
![]()
Mihin aikaan?
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulle sopii ainakin hyvin esim.klo 10 ja voihan sinne tulla vähän myöhemminkin jos jollain on unihiekkaa vielä silmissä
lisää happea |
|
||||
|
||||
![]()
Aijaa että heti aamuyöstä liikenteeseen. veejiillä taitaa olla kova kuri kotona ku pitää aikasin karata ja ajoissa palata.. Mutta kait sitä pitää sitte koittaa olla paikalla kympiltä, ettei TAAS käy niin että muut lähtee sillon ku mä saavun paikalle
![]() -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
|||
|
|||
![]()
mukana ollaan
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä tuun jollakin vajaavetosella paikan päälle naureskeleen..
Bensan kulutus ei haittaa neekerit pumppaa sitä 3 vuorossa lisää maan alta. |
|
||||
|
||||
![]()
Mäkin olen tulossa mutta en varaa sitten vissiin linkkarin lisäksi muuta kättä pidempää ja en tule varmaan Suzukilla vaan Toyotalla. Sillä ei parane mennä maastoon, muuten joku taputtaa käsiään yhteen ja Markon pää on välissä mutta kai maar sinne sellaistakin kalustoa tulee että näkee kuinka sopivaa reitti on.
Marko |
|
||||
|
||||
![]()
Sitä vois tulla kans vähän pöristelee läjän kanssa.Mitenkö hän sinne löytäis ei oikeen mitään tietoo mis kyseinen alue on.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ollaan mukana kahden hiluxin kera! Klo 10 Salaisissa nähdään.
-Jeppismeininki ja vitulla päähän- ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
soita huomenna ni mä voin opastaa 0415468816
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Välillä meinas näyttää epätoivoiselta, mutta nyt taitaa olla range ajokunnossa. Eli jossain vaiheessa olis tarkoitus tulla. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
||||
|
||||
![]()
Salaisissa taas ajelua lauantaina 26.8!
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas..siis sinne sitten..
Mihinkäs aikaan ois tarkoitus alotella..? |
|
||||
|
||||
![]()
Mä voisin alotella kaheltatoista, mites wanhat herrat?
|
||||
|
||||
![]()
Mulle ei sovi lauantai että jää tälläkin kertaa Salaisissa ajelu väliin. Olen silloin esittelemässä vehkeitäni (rc-autoja) Ypäjällä.
Marko |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä VANHAT herrat taitaa herätä vähän aikasemmin mut saahan sinne tulla vähän myöhässäkin ku sieltä sauvostakin on niin pitkä matka.
No meikäläisen lauantaivapaa loppuu joskus viiden paikkeilla,mut eiköhän se mersukin yski monta kertaa ennen sitä. Oli muuten hyvä Marko et laitoit ton tekosyyn tonne sulkuihin ettei tuu mitään väärinkäsityksiä.Ei maar,harmi et sattus muut menot samaan aikaan lisää happea |
|
|||
|
|||
![]()
millasta maastoa tuolla on? jos sais järjestettyä sittenkin lauontain vapaax...
|
|
||||
|
||||
![]()
No jos faarien mieliksi aloteltais jos kymmeneltä? (veejii kuitenki alottaa jo yheksältä)
Maasto ei ole liian vaikeeta, jos se pelottaa. Sit taas vaikeita paikkoja perinteisesti löytyy jostain tai ainakin saa syntymään. Protokilpurin kanssa voi olla jo tylsää.. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
||||
|
||||
![]()
Kesiksen kanssa juuri jaariteltiin ja kymmenen aikaan koitetaan raahustaa paikalle mikäli pyöräpotkukelkasta ei oo taas joku rattaita vienyt bingon parkissa...
vai yhdeksältä...kauas on piitkä matka ja kun on tottunut ottamaan matkalle sen korjausajan eikä ole vielä tarvinnut käyttää niin..(tätä ei olis varmaan kantsinut sanoa) |
|
|||
|
|||
![]()
Missäpäin salaisten maastoa ajelut suoritetaan? Ajattelin että passaisko tulla kattomaan kun meni tuo oma kulkine telakalle joksikin aikaa
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
salon seudulla maastoajoja ? | arhe | Tapahtumat | 4 | 06.02.2008 14:10 |
Perhanan ympäristö hörhöt | VonLeka | Chit-Chat | 35 | 28.04.2006 08:58 |
Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |
Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |
Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |