![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Tällasen kaapin kävin nykäsemässä kotipihaan Saksasta, eli Hobby La Vita Veneto 545 KMF.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
kohta ne alkaa neppailemaan että kummalla on pienempi numero
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tatuointi ja Toyota Corolla Sportwagon 4wd.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Meitä ei olekkaan aivan vähän! 105336
|
||||
|
||||
|
No Perkele, mää joudun tarjoon Sumpelle...
|
|
||||
|
||||
|
Ja mulle kans!
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei veroja, kunhan vaan alvi on jonnekkin EU-alueelle maksettu. Toi on EU-tyyppihyväksytty (tuli mahdolliseksi 29.4.2009->), joten ei tartte mitään kaasu-/sähköasennustarkastuksia jotka muussa tapauksessa vaaditaan, eikä muitakaan lappuja mukana tulleen CoC:n lisäksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
En tiedä miten voi yleistää, mutta 33% halvemmalla sain omani verrattuna Suomen listahintaan. Hakukuluja tuli alle tonni kun omalla autolla kävin hakemassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Swarovski Z6i 1,7-10x42 #4Ai
|
||||
|
||||
Vierotusoireet iski
Pitkään taistelin mutta oli pakko antaa periksi, ostin tuollaisen XJ:n jonon jatkoksi, ei vaan osaa olla... jeeppiaddikti mikä jeeppiaddikti, tunnustan.
En vielä tiedä mitä tuolla tekisin, varmaan mennään dyyneille ja jotain... Tarttee tehdä mahdollisille lämpöongelmille jotain. Esim lisäjäähdytin lämppärin linjaan vaikka vanhasta AC kennosta, täällä ei paljon lämppäriä tarvita. Tai sitten jotain... Siitä kivoja nämä autot täällä että ei ruosteen ruostetta missään vaikka ikää jo tälläkin on. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Nikon D2X+2 akkua.
|
||||
|
||||
|
Suomen kilvet
|
|
|
||||
|
||||
|
No ei ole suomen kilvissä eikä varmaankaan tulekkaan. Täällä ajetaan tämän maan kilvillä.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nikkor 70-210mm D
|
||||
|
||||
|
mahatauti
|
|
|
||||
|
||||
|
Tarkotin kyllä omaa viimestä hankintaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
No joo, tajusin kun olin vastannut. ajatukset pyörii vaan oman navan ympärillä...
|