![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
2 insinööriä anto DiscoDatsunille vuoden peli aikaa
|
||||
|
||||
|
Tästä se kesä alkaa
|
|
|
||||
|
||||
|
grillissä kunnon hiillos,, huiluntuhdit siellä käristymässä ja pirkka sopivan viileää..
NAM
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuukausi röitä takana, huomen tilipäivä =) Poitsu sai tänään Kevarikortin plakkariin! Jospa tää elämä tästä iloks muuttuu.. Joskus on näitä melkeen jopa murheettomia päiviä, hyvä niin, kyllä sitä paskaa tulee ihan tarpeeks..
T. Nana
|
||||
|
||||
|
Parisen tuntia sitten tuli puhelimella kysely että onko kiinnostusta lähteä katsomaan Metallicaa maanataina helsingin kalasatamaan. Ei ollut hirveen isoa kynnystä suostua...
|
|
|
||||
|
||||
|
Raisiosta Hyvinkäälle matkalla nähty race Lindan dösä ja ohitettu sekä morotettu, nyt nautittu virvokkeita ja hauskaa on. Huomenna kisoja katsomaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
20.30 aluskate ja laudoitus asennettu
21.30 vettä sataa kuin esterin perseestä
|
|
|
|||
|
|||
Uusi halkaisukone toimii kuin unelma
Ostin tuollaisen 7 tonnin halkokoneen, toimii niin hyvin, että kohta loppuu pöllit, on kaadettava uusia puita että pääsee taas halkomaan.
|
|||
|
|||
|
No millanen se pöllinhalkaisija on? Mietin tässä että teenkö ite vai ostanko "valmiin" koneen... Noi osat mitä mulla olis siihen halkomakoneeseen olemassa on kyllä hieman ehkä turhan julmaa tekoa kun pelkkä sylinteri painaa 100kg...
|
|
|
|||
|
|||
|
Motonetistä tuo tarttui mukaan, isoin mitä oli, 7TWL520.. jotain. Toimii ihan hyvin kunhan on tuo halkomispää hiukka ylempänä kuin moottorinpää niin ei mee ilmaa sylinteriin. Tarttee lisätä öljyä niin poistuu toi ongelma. Jaksaa kaikki pöllit, oksat vaan paukkuu poikki. Ei kauhean nopea, mutta mukavampi kuin kirves.
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 10.06.2012 08:57 |
|
|
||||
|
||||
|
Kesäloma.
KYM#5 |
|
|
||||
|
||||
|
Rantasauna, auringonlasku, hyvä musa ja kiva olotila
![]() Ei vois kyl vituttaa yhtään
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
jee lähtihää se LD28-Patrol nyt sitten pienten vastoinkäymisten jälkeen tulille.
![]() ![]() ![]() eka otti öljypohja kii kardaaniin ja sitte vielä startti oli hapettunut, nyt putsasin sen ja lähti laakista käyntiin.Työkalu boxi ja ruuvipenkkikin löyty ilmaseks yhdestä Tielaitoksen raadosta. |
|
|
||||
|
||||
|
Kylläpä tuli hyvä mieli kun käppäilin kylälle kahtelemaan jenkkilinttoja. Himoksella nääs V8 miitinki niin noitahan nyt pörrää...
Komeeta katottavaa kun raggarit istuu lintta-avon takaloosterin päällä. ![]()
|
|
|
|||
|
|||
Kompostointia
Avasin kompostin ja talikoin sieltä ulos supermultaa pari kottikärryllistä. Ensi vuonna on taas kukille luomuravinteet.
![]() Olisihan tän voinut ajatella niinkin, että joutui ikäviin kompostihommiin, mutta ei ole syytä valittaa. Tuota supermultaa ei voi ostaa mistään, se pitää itse valmistaa
|
||||
|
||||
|
Uusi peheenjäsen ja jahtikaveri, ei oo tarvinnu miettii mitä tekee vapaa ajalla..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Määki haluun tommosen ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Parhaani yritän, olen nyt tämän kanssa lukenu kaikkia eri ohjeita ja niitä noudattanut alku näyttää ainakin lupaavalta. Kattoo nyt saataisko jo ens syksyks jonkun näköstä haukkua aikaseks ja mahdollisesti saalista. Aika näyttää ei piä odottaa liikoja. Mut on ne mukavia vesseleitä ja narttu on tämä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa että asenne kohallaan, Jos on ongelmia niin mulla on suvussa "parin" tommosen mettäkoulutuksen hoitanut kaveri. Asiasta ei voi huutaa täällä palstalla mut jos neuvoja on tarvis niin en lainkaan epäile etteikö niiltä apuja saisi.
Laita privaa jos mahdollisesti tartteet apuja. T: Jussi Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut H&K : 16.06.2012 23:57 |
|
|
||||
|
||||
|
Mä olin kans nuorempana koirille ja kissoille varsinki, muttaku aina on ollu molempia talossa ni siinä on tullu pakosta siedätys hoitoo. Mutta edelleen jossain vieraassa talossa ainakin kissapölyt saa silmät punaseks ja hengen ahdistusta aikaseks.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
juhla humu hieman laantunut.
Vanhin poika sai virallisen naemaluvan ja juhlat meni hyvin, ilman sadetta ja ihmisille jäi hyvämieli, myös itselle ja juhlitulle!
Yksi iso askel elämän tielle johtavalle väylälle selvitetty!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
ku sai puoltoista vuotta rakennetun auton penkitettyä= ajokunnossa ja pääsee leimalle
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |