![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä yks näkemys, ei tarvinu silpoa koppaa muutako maskin kohdalta.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa tulee vinssi samaan kohtaan kuin mitä mulla oli, kiinnitys vaan erilailla.
|
||||
|
||||
![]()
Totta, mun melestä ihan sopivalla korkeudella ja kun vielä saa liukukidan niin ei vinssivehkeet sojota keulalta ulos.
|
||||
|
||||
![]()
Tuota rengastusta kun kattelin ni tulipa mieleen et hankippa jo varalle toinen jakis. Ei meinaan se ketju kestä kovinkaan kauan jos on pienikin halkasia ero.
|
|||
|
|||
![]()
ai ei kestä :S pitää varmaan kattella varalle sitte..
|
|
|||
|
|||
![]()
puhuuko nyt kokemus?
|
|
|||
|
|||
![]()
Luulis että metässä vois kestää, mutta tiellä jos ajelet nelikon kans niin voipi venähtää aika nopeasti. Suurin osa noista venyneistä ketjuista on tullu ku on ajettu nelikko päällä kuivalla asfaltilla tai jakis kuivana.
|
|
|||
|
|||
![]()
juuri tuollasen käsityksen olen saanut kyseisestä aiheesta..
|
|
|||
|
|||
![]()
hei kertokaa ihmiset! ajelin ropaleella lumista mäkeä ylös niin kuulu sellanen pikkunen naps ääni ja hävis eturenkaista veto kokonaan?! missä vika?
|
|
|||
|
|||
![]()
Pyöriikö etukardaani?
|
|
|||
|
|||
![]()
yksin oli vähän vaikea kattella. pitää huomen käydä kattelee sieltä lumihangesta että pyöriikö se.. mitäs sit jos se ei pyöri?!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kenties toinen napalukoista aukesi? Eikös tässä ollut vielä alkuperäiset automaattiset jotka toimii välillä hieman omia aikojaan
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse kanssa veikkaisin syyksi. Omassa '90 pätkässä oli alkuperäisasennuksena AISIN manuaaliset jotka paremmat. Kannattaa vaihtaa jos löydät jostain....
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 05.02.2013 20:22 |
|
|||
|
|||
![]()
Jos pyörii niin vika on kardaanin ja renkaiden välillä. Jos ei pyöri niin vika jakolaatikossa.
|
|
|||
|
|||
![]()
no voi kyrpä sentaan vai napalukot vittuilee no ne maksaa uudet tietysti hunajaa ?!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tälläisen pelin ollessa kyseessä kannattaa vaan hitsata nykyiset kiinni asentoon ja jatkaa ajelua.
|
|||
|
|||
![]()
se ei varmaan mikään ameriikan temppu ole?
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei ole. Napalukko irti ja käteen ja hitsuutat vain ne semmoisen rattaat yhteen ja vingutat tasaiseksi.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ei ole, kun minäkin osasin. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
pitää vissiin purkaa se napalukko ihan osii?! kiitos kuvasta !
|
|
|||
|
|||
![]()
Voe pylle sentään! Ei pyörinyy etukardaani eli jakolaatikko rikki. Elikkä ostetaan gen1 jakolaatikko!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ketju poikki,oliskohan osasyynä ne erikokoiset renkaat?
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Nuhapumppu;968963]Ketju poikki,oliskohan osasyynä ne erikokoiset renkaat?[/QUOTE
voi olla mut ei sille ede ole annettu kenkää luulen että on ollut vikanen laatikko ku mulle on tullu. Eikä ne renkaat korkeudeltaan ole eroavaan leveydessä? Vai miks luulet että renkaat syylliset? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 06.02.2013 13:24 Perustelu: Kuva ei näkyny |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
Myydään Vanteet 8/10x15 / All/Mud 31"/32"/33"/35" + 4x4 Tarvikkeet | korjaushuolto | O/M/V Renkaat ja vanteet | 40 | 04.08.2011 22:34 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |