![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tars vaihtaa Vaniin kansipahvit tässä ihan lähiviikkoina.
Ja kun siellä sitä tilaa onkin meleko ruhtinaallisesti. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Etukelkka irti ja koppa liftillä ylös ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Nooh, kohtuu simppeli homma vaikka kone onkin paikallaan.
Hankalin varmaan saada kannen etupäästä vesiputki irti joka jakaa ylävesiletkun molemmille kansille ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kerranki ajoissa pääsee nukkuu nii eihän se sillon väsytä. Vittu.
|
||||
|
||||
![]()
Voi vittu mikä hammassärky
![]() Yritän yön yli selvitä, jos sitten aamulla menisin lekurille.
|
|||
|
|||
![]()
Ja nyt se sitten vasta nukuttaskii!!
|
||||
|
||||
![]()
käväsi eilen hammaslääkärissä ottamassa " ensiapua" hammassärkyyn, eli väliaikaisen paikan laittoivat kun ei ollu muuhun operaatioon aikaa! nyt perkele jomottaa koko yläleukaan! ei oikein löydy työmotivaatiotakaan rytkyä tääl jeesuksenaikasen koneen kopissakaan, yrittäen haroa kuitupuuta pinoon!!
Posted via Mobile Device |
|
||||
|
||||
![]()
Posted via Mobile Device
|
|
||||
|
||||
![]()
en saatana enää myy mitään velax,, paitsi tyypeille jotka tosiaanki tunnen että millasia ovat..
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ei vaiskaan, vituttaa, kun joutuu omiaan odottelemaan.. ![]() ![]() ![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Hyt kyllä ketuttaa toi akka perkele ei niitä ja niiden oikkuja pysty ymmärtämään.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
mun ei tartte myydä,, perin ihan itte korkojen kanssa..
|
|||
|
|||
![]() siis posti vs. matkahuolto?Lainaus:
Matkahuollon toimituseehdoissa tms. kerrotaan, että joka asema/kuljetus lisää toimitusaikaa 12 tuntia(?), siis matkahuollon paketti voi risteillä suomessa vaikka vuoden, ilman että matkahuolto joutuu maksamaan Centtiäkään! Itse tilasin veneen ohjauskaapelin tuosta muutaman sadan kilometrin päästä etelään: Kunnia Heille, käytiin suomen kirjakielellä Keskustelut, ja he kertoi, että matkahuolto hakee paketin heiltä klo 16.00 (ulkomuistista) Ja tuosta kaupungista tulee linja-auto suoraan Ouluun, matka-aika useita tunteja. MUTTA tuo meikäläisen veneen ohjauskaapeli lähtikin etelään! ja sitten se pujoitteli/pysähtyi muutamaan matkahuoltoon (keräämään matka-aikaa), ja sitten lopulta ohjauskaapeli päätyi Oulun matkahuoltoon, ja saapumis ilmoitus tuli niin myöhään, että 10 minuuttia ei riittänyt "mikä v.... seuranta? paketti oli pari minuuttia aikaisemmin jossain, olikohan Oulainen vai jyväskylä, tai joku muu... Ja tein reklamaation matkahuollolle tuosta; Matkahuollon asiamies oli hakenut paketin myyjältä aa.bb.yyyy klo 16.00? (jonka myyjä ystävällisesti kertoi, ja lähetti minulle sähköpostiin rahtikirjan, siis "seurantakoodin"; en viitsi mainita k.o yritystä, mutta pienet firmat "haluaa palvella/ymmärtää...." MUTTA; Paikallisesta matkahuollosta paketti lähti etelään, (vaikka sieltä bussi tulisi suoraan ouluun) ja kävi "vierailulla" muutamassa matkahuollossa. -> En saanut muuta, kuin selityksen, että paketti on toimitettu sopimusehtojen mukaan, jokaisesta kirjauksesta????? tulee 12 tuntia lisää toimitusaikaa, ja minun paketti kävi xdrsxdt käsittelyn, ja se oli Oulu MH lunastetavisa...... K:O Homma vaan nyppii, oli kesäkuun puolenvälin "unelma-" keli, ja ja Minä ... ja jumissa asemakaava-alueella! Ja jos tuo matkahuolto olisi edes edullinen... Ostin palstalta, ja tuli postilla parissa päivässä, ja pikkasen halvemmalla kuin matkahuollolla; minä säästyin tuosta "hae itse hyllystä" ja 6km lenkiltä edestakaisin, ja lähettäjä/myyjä oli myös tyytyväinen. |
|
||||
|
||||
![]()
Ekaks hajos Makitasta akku ja eilen meinas palaa koko kone. Toivottavasti menee kone takuuseen, virallinen takuu katkes kesäkuussa mut onneks oli se pidempi nettitakuu voimassa.
|
||||
|
||||
![]()
Tämä prkl hammassärky!! Mitään voinu autollekkaan tehä ja hommia oisi hirveästi. Nestepään tilaus, turbon paluuputken uusiminen mallia metalliseen, pumpun irrottus ja sähköjohtojen siistimistä. Pikkusen vituttaa kun muuta voi kuin himassa maata ja katella lääkehuuruissa kattoa!! STNASTNA SAATANA!
|
|||
|
|||
![]()
1:Helvetin k***pää leimikkosuunnittelija jonka elämäntehtävä on vaikeuttaa muiden töitä. 2:Suomen "oikeus"laitos, turha pulju, Veikkaus tekee saman kustannustehokkaammin.
|
|||
|
|||
![]()
^Mikäs leimikossa oli mennyt vikaan? Et sentään taida olla omistaja vaan konekuski?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tie kulkee palstan reunaa, kääntöpaikka pitää joka tapauksessa tehdä koska sellaista ei ole.
Herra päätti sitten että kääntöpaikka on hyvä tehdä heti palstan etureunaan. Ajomatkaa tulee takalaitaan (jonne siis tämä samainen kangastie kulkee samanlaisena) 1,2km... Lisäksi ko. herra kunnostautuu tavan takaa rajaamalla leimikot jyrkkien rinteiden keskivaiheille (myös rinteen alle jos siellä on hyvin pehmeä suo) tai muihin erittäin hankalasti saavutettaviin paikkoihin. Ja ei ole maanomistajan päätöksistä/vaikutuksesta kyse, kaikkien yhteisillä ollaan... Niin ja kuski olen...
|
||||
|
||||
![]()
JUMALAUTA! Milloin vitussa on viiniä alettu myymään mehutölkeissä?!?! Perkele, jauhelihasopan jälkeen 'mehu'lasista kunnon hörppy ja ylläripylläri olikin melkoinen kun kurkkuun solahtikin jotain kiljusta seuraavaa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ihan mielenkiinnosta, mulla on yksi palsta, jossa on päätehakkuuikäisiä kuusia rinteessä. Ei ole leimikkoa vielä, mutta joskus on. Millaista mäkeä tuo sun moto menee ylös /alas? Maa on kovaa, ei mitään hötösuota.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tänään ei siis vituta ihan niin paljoo kun neljännellä yrittämällä sain postista sen joka minulle jo alunperinkin kuului, oujee ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No taas vaihteeks tää v.tun sade ja aikasin tuleva pimeys alkaa ketuttaa....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |