![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kaikille laitettu
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia kutsusta
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Meikäläisellekin jos löytyisi invitea niin ottaisin kyllä
Smoothsome @ gmail.com |
|
||||
|
||||
![]()
Kutsuttu
|
||||
|
||||
![]()
Tuntu toimivan ihan 0402597352....?
|
|
|||
|
|||
![]()
jos minäkin saisin kutsun niin olisi kivaa jm.hyvarinen@hotmail.fi
|
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää olevan nörttien suosiossa nyt Offipalsta, kun pääsee Google+ meidän kautta..
Postauksia kun on viimeset kaverit saaneet aikaan 1-2 eli pyynnön ja kuittauksen!! Kannattaisko laittaa suodatinta näille hommille??? Vai kasvatetaanko vain käyttäjämäärää, jotta voidaan esitellä lukumäärää jossakin muualla??? Mun puolesta tuo Google+ saa saman kohtelun kuin turpakirjakin, vaikka ilmaista kuvatilaa hakiessa jouduin kirjautumaan Gates:n live.fi juttuun...
|
|||
|
|||
![]()
anteeksi että kysyin kutsua.. että pitäkää tunkkinne
![]() olen pyöriny palstalla melkein kolme vuotta. enkä ole tarvinnu tunnuksia syystä että on voinu lukea juttuja ja kun ei ole omaa harraste autoa niin ei ole tarvinnu kyselläkkään oon jopa harrastanut cupin kisoja team pyykkipojan vinssi apinana et sellanen nörtti kaipas kutsua |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
kiitos
|
|
||||
|
||||
![]()
pankaas joku mullekin kutsu sen verta oon utelias.. miccot@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Kutsu
Onkohan mitenkään mahdollista saada kutsu google plussaan
Sähköposti kalle.jalli(ät)gmail.com |
|
||||
|
||||
![]()
Laitettu, jostain syystä se hukkaa itekseen tuon pisteen nimien välistä?
|
|
|||
|
|||
![]()
saisko viel kutsun? havirta (ät) hotmail piste com
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joskus itekki ihmettelin samaa ja kaivelin tuolta googlesta tietoja jottanotta kalle.jalli@gmail = kallejalli@gmail eli tuolla pisteellä ei oo mitään merkitystä
|
|||
|
|||
![]()
Ok
Viimeksi muokannut Kjtj : 26.07.2011 15:50 |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ymmärtääkseni palstaa pidetään meille harrastajille, muille vois niinku: ![]()
|
|||
|
|||
![]() inviteä
Olen pahoillani kun tunkeudun foorumillenne tämän takia, mutta olen koittanut löytää inviteä google + jo pidemmän aikaa joten ajattelin viimeisenä vaihtoehtona toivoa sitä täältä.. eli jos joku ystävällinen pystyy inviten tarjoamaan niin sähköposti on
jupsu3 (ÄT) gmail (piste) com |
|
||||
|
||||
![]()
tännekin saa laittaa kutsun jos joku ystävällinen jaksaa..
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Molemmat kutsuttu.
|
|||
|
|||
![]()
No jos määki sit kinuaisin ku kaikki muutki. Tosin kuun vaihteessahan toi taitaa aueta kaikille.
turppis(ät)gmail.com |
![]() |
Luokat |
google invite |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
We invite all JIMNY drivers | dr.strangelove | Chit-Chat | 0 | 09.07.2010 18:50 |
Myydään Mitsubishi Lancer 1.6 STW Invite vm. -07 | Vihavainen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.02.2009 19:17 |
Ostetaan O:ei keneltäkään ylimääräistä dumppia löydy? | kala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.07.2008 21:05 |
Joost Invite Larssille? | MäIte | This And That | 2 | 28.04.2007 16:58 |
Vitaran ohjausboxin lpayout,, löytyykö keneltäkään | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2004 10:08 |