![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
MattiH:lle
Jekku pari päivässä piristää kummasti elämää ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
itselläni on vaan hyviä kokemuksia poliisista, mutta olenkin aina ollut asiallinen kun minut on pysäytetty. sakkoja on 3 kertynyt viimeisin 8 vuoden aikana joista ainoastaan yksi oli isompi kuin rikesakko mutta vauhtiakin oli silloin 168km/h motarilla.
muutaman kerran olen oikein positiivisesti yllättynyt kun poliisit on noukkineet eteeni kiilanneen henkilöauton pois hidastamasta, ajan siis itse rekkaa ja aina välillä löytyy autoilijoita joitten on vaan päästävä ison auton eteen vaikka ajaisikin itse hitaammin....virheetön en tietenkään ole itsekään eli ajan kyllä aika tasaista 87km/h eli pikkaisen ylinopeutta, ajan kyllä itse yövuoroa eli liikenne on aika rauhallista.niin ja niitä viisaita jotka päästävät nopeammat ohi on aika vähän, tulee nyt mieleen ehkä 2 viimeisen 5 vuoden ajalta jotka ovat ohi päästäneet.....eli turha siinä ihmetellä jos rekkakuskit ei aina jaksa ihmetellä siinä takana vaan laskevat suoraan ohi kun tilaisuus tulee...nyt menee kyllä jo niin OT kun vaan voi ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joo kyllähän poliisit ainakin ennen harrastivat MattiH:n kohdalle sattunutta toimintaa paljonkin.
Tuli 90 luvun lopussa ajeltua moottoripyörällä enempi ja vähempii pitkin suomea kesälomilla. Etenkin etelässä oli poliiseilla semmonen tapa moottoritiellä ajaessa että ajoivat siviili autolla pyörän perseeseen kiinni. Aivan parinkytä sentin päähän auton puskuri pyörän takarenkaasta. Ja arvata saattaa mitä siinä moottoripyörä kuski tekee. Aivan, vääntää hieman kaasua ja ottaa etäisyyttä takana tulevaan autoon. Ja sitten vilahtaakin siniset ja punaset valot peileissä. Vitun reilua. On nimittäin turvaton olo pyörän selässä, jos jarruun joutuu hipasta nii on samantien auton konepellillä/alla. 2 sakot ehdin saada tälläisen toiminnan takia. Ja osaltaan sen takia loppui myös mun ajelut kakspyöräsellä... |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään lounastimme poliisien kanssa samassa paikassa. Lähtivät siviiliautolla pois. Toinen "kontakti" poliisiin oli Kuopiontiellä Marjalan ABC:n kohdalla olivat tutkaamassa. Ajoin kuten tavallista suurinta sallittua nopeutta.
|
|
||||
|
||||
![]()
No, on sitä muillakin sanomista poliisin toiminnasta ja tieliikenteestä yleensäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=hPpheUKd8qA Tämä nyt vain sopii niin hyvin aiheeseen. Viimeksi muokannut MattiH : 10.03.2010 20:12 |
|
|||
|
|||
![]() kaikenlaisa painajaisia sitä näkeekinLainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vähän lauantaina jänskätti ku kävin montulla ajelemassa. Kelkkareitti menee murskekasojen(2.5-3m tienleveys) välistä. Noh olin tulossa pois päin ja näin et kaks kelkkaa tulee vastaan. No ei siinä mitään. Poliisikelkkoja. Eikä mulla ollu edes turvavyötä. No näytin vaan merkkiin että tulkaa vaan ensin.Toinen morjesti toinen ei.
Noh kurvasin siitä sit haapakallion ST1:lle. Ei menny pitkään ku samat jepet tuli sinne kahville. Eipä noi onneks mitään kommentoinu. Kai ne ois voinu periaatteessa sakottaa? Soramonttu alueella. Mut muutenkin poliisien suosiossa toi ST1. Monesti on pölähtäny 4 poliisia yhtaaikaa syömään ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on tullu huomattua itekkii että pyöriivät aika usein siinä haapakallion STllä... Ja mikä ettei pyöriessä ku saa niin saatanan hyvää safkaa ja paljon! Melekein oltava syömättä pari vuorokautta enneku uskaltaa sinne syömään mennä ![]() Nii ja By the way pariinkin otteeseen ovat pysäyttäneen siinä st:n kulmilla!!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Opetettuja koiria...?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ainakii tänää Lapin poliisit ollu lepposalla päällä.
http://www.poliisi.fi/poliisi/lappi/...2576F6001DDEA9 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! | Urbancityboy | Chit-Chat | 32 | 21.05.2010 23:23 |
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? | samisami2 | Chit-Chat | 28 | 12.07.2007 00:26 |
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? | Kelaperse | Chit-Chat | 15 | 19.03.2007 23:29 |
hyvä suomen poliisi | tjl | Chit-Chat | 6 | 17.03.2007 12:01 |
v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |