Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.03.2010, 20:25
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

MattiH:lle

Jekku pari päivässä piristää kummasti elämää. Tahallaan ne sen teki. Jos molisin poliisi ja olis uus panppu niin varmaan jotain kriminaalia provosoisin sen verran että pääsis panputtaa panpusta löysät pois. Sen verta pieni liksa että jotain kivaahan pitää työssä olla että motivaatio säilyy.

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 23:09
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MattiH Näytä viesti
Oli kaunis keväinen päivä. Isäni autoon, jolla olin liikenteessä, oli juuri vaihdettu kesärenkaat alle. Oli ensimmäisiä kelejä, kun pääsin ajelemaan kuivilla teillä.
Olin kääntymässä valtatieltä pienemmälle asfaltoidulle tielle, kun vastaantulevan auton kuljettaja selvästi minut huomattuaan kääntyi myös samalle tielle ennen minua.
Kyseinen tummansininen Volvo mallimerkinnältään S40, jäi köröttelemään edelläni 60 alueella 30-40:ä. Liikenne oli varsin rauhallista, eikä tiellä ollut näkyvissä muita liikkujia. Vähän aikaa köröteltyäni perässä, polkaisin kaasun pohjaan ja hurautin tientukosta ohi.
Ohituksen jälkeen muutaman kilometrin ajeltua huomasin, kuinka minua lähestyi takaapäin huimaa vauhtia auto, jonka maskissa vilkkuivat siniset valot ja lähempänä tuulilasiin syttyi punainen valo. No, minähän pysäytin seuraavalle bussipysäkille.
Kohta istuinkin poliisiauton takapenkillä sakkolappu kourassa, olin vähän aikaa sitten ohittanut poliisiauton. Ohittaessa nopeuteni oli noussut lähelle 90km/h. No tämähän oli selvä peli, ylinopeus ohittaessa oli lähes 30km/h. Minun ohittama ja minut pysäyttänyt auto oli siviilimallin poliisiauto ja poliisitkin olivat ihan omissa kuteissaan virantoimituksessa, eikä herroja poliiseiksi tunnistanut muusta kuin vilauttamistaan virkamerkeistä.

Poliisit aivan selvästi huomasivat nuoren(vasta kortin saaneen) sällin ratissa ja kääntyivät samalle tielle ja jäivät eteen hidastelemaan tutkat ojossa.
Hidastelusta kimpaantuneena ohitin sedät ja nopeuteni ylittyi ohituksessa. Poliisit saivat näppärästi kartutettua valtion rahakirstua opiskelijan vähistä varoista. Jälkeenpäin olen miettinyt, tuliko tässä episodissa nallekarkit jaettua täysin "oikeudenmukaisesti"... provosointia oli mielestäni tapahtumassa mukana poliisisetien suunnalta, mutta sakko oli kyllä lain mukainen.

Tätä yhtä tapahtumaa lukuunottamatta olen kyllä täysin tyytyväinen poliisien toimintaan ja olemassaoloon.
lahdessa oli taka vuosina poliisien suurin hupi pitää punasia valoja huvikseen punaisella.. voi sitä onnetonta liikenne huligaania ja lähes murhamiestä joka ajoi 5-10 minuutin jälkeen päin punaista. ja tää en ex poliisin kertoma juttu
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 07:24
Mika R:n Avatar
Mika R Mika R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

itselläni on vaan hyviä kokemuksia poliisista, mutta olenkin aina ollut asiallinen kun minut on pysäytetty. sakkoja on 3 kertynyt viimeisin 8 vuoden aikana joista ainoastaan yksi oli isompi kuin rikesakko mutta vauhtiakin oli silloin 168km/h motarilla.

muutaman kerran olen oikein positiivisesti yllättynyt kun poliisit on noukkineet eteeni kiilanneen henkilöauton pois hidastamasta, ajan siis itse rekkaa ja aina välillä löytyy autoilijoita joitten on vaan päästävä ison auton eteen vaikka ajaisikin itse hitaammin....virheetön en tietenkään ole itsekään eli ajan kyllä aika tasaista 87km/h eli pikkaisen ylinopeutta, ajan kyllä itse yövuoroa eli liikenne on aika rauhallista.niin ja niitä viisaita jotka päästävät nopeammat ohi on aika vähän, tulee nyt mieleen ehkä 2 viimeisen 5 vuoden ajalta jotka ovat ohi päästäneet.....eli turha siinä ihmetellä jos rekkakuskit ei aina jaksa ihmetellä siinä takana vaan laskevat suoraan ohi kun tilaisuus tulee...nyt menee kyllä jo niin OT kun vaan voi
Banaani päivässä pitää kädet lattiassa
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 09:42
hj:n Avatar
hj hj ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: kuopio, Finland.
Perusasetus

http://www.jaajo.fi/index.php?jaajol...vu=aamulypsy#2
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 13:54
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Joo kyllähän poliisit ainakin ennen harrastivat MattiH:n kohdalle sattunutta toimintaa paljonkin.

Tuli 90 luvun lopussa ajeltua moottoripyörällä enempi ja vähempii pitkin suomea kesälomilla. Etenkin etelässä oli poliiseilla semmonen tapa moottoritiellä ajaessa että ajoivat siviili autolla pyörän perseeseen kiinni. Aivan parinkytä sentin päähän auton puskuri pyörän takarenkaasta. Ja arvata saattaa mitä siinä moottoripyörä kuski tekee. Aivan, vääntää hieman kaasua ja ottaa etäisyyttä takana tulevaan autoon. Ja sitten vilahtaakin siniset ja punaset valot peileissä. Vitun reilua. On nimittäin turvaton olo pyörän selässä, jos jarruun joutuu hipasta nii on samantien auton konepellillä/alla. 2 sakot ehdin saada tälläisen toiminnan takia. Ja osaltaan sen takia loppui myös mun ajelut kakspyöräsellä...
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 18:34
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Tänään lounastimme poliisien kanssa samassa paikassa. Lähtivät siviiliautolla pois. Toinen "kontakti" poliisiin oli Kuopiontiellä Marjalan ABC:n kohdalla olivat tutkaamassa. Ajoin kuten tavallista suurinta sallittua nopeutta.
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 20:09
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Perusasetus

No, on sitä muillakin sanomista poliisin toiminnasta ja tieliikenteestä yleensäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=hPpheUKd8qA
Tämä nyt vain sopii niin hyvin aiheeseen.

Viimeksi muokannut MattiH : 10.03.2010 20:12
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 20:35
Rekisteröimätön
Guest

Talking

kaikenlaisa painajaisia sitä näkeekin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Joo kyllähän poliisit ainakin ennen harrastivat MattiH:n kohdalle sattunutta toimintaa paljonkin.

Tuli 90 luvun lopussa ajeltua moottoripyörällä enempi ja vähempii pitkin suomea kesälomilla. Etenkin etelässä oli poliiseilla semmonen tapa moottoritiellä ajaessa että ajoivat siviili autolla pyörän perseeseen kiinni. Aivan parinkytä sentin päähän auton puskuri pyörän takarenkaasta. Ja arvata saattaa mitä siinä moottoripyörä kuski tekee. Aivan, vääntää hieman kaasua ja ottaa etäisyyttä takana tulevaan autoon. Ja sitten vilahtaakin siniset ja punaset valot peileissä. Vitun reilua. On nimittäin turvaton olo pyörän selässä, jos jarruun joutuu hipasta nii on samantien auton konepellillä/alla. 2 sakot ehdin saada tälläisen toiminnan takia. Ja osaltaan sen takia loppui myös mun ajelut kakspyöräsellä...
Ja sitten mä heräsin
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 20:38
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Perusasetus

Vähän lauantaina jänskätti ku kävin montulla ajelemassa. Kelkkareitti menee murskekasojen(2.5-3m tienleveys) välistä. Noh olin tulossa pois päin ja näin et kaks kelkkaa tulee vastaan. No ei siinä mitään. Poliisikelkkoja. Eikä mulla ollu edes turvavyötä. No näytin vaan merkkiin että tulkaa vaan ensin.Toinen morjesti toinen ei.
Noh kurvasin siitä sit haapakallion ST1:lle. Ei menny pitkään ku samat jepet tuli sinne kahville.
Eipä noi onneks mitään kommentoinu.
Kai ne ois voinu periaatteessa sakottaa? Soramonttu alueella.

Mut muutenkin poliisien suosiossa toi ST1. Monesti on pölähtäny 4 poliisia yhtaaikaa syömään
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2010, 00:04
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli Näytä viesti
Mut muutenkin poliisien suosiossa toi ST1. Monesti on pölähtäny 4 poliisia yhtaaikaa syömään

Se on tullu huomattua itekkii että pyöriivät aika usein siinä haapakallion STllä... Ja mikä ettei pyöriessä ku saa niin saatanan hyvää safkaa ja paljon! Melekein oltava syömättä pari vuorokautta enneku uskaltaa sinne syömään mennä .
Nii ja By the way pariinkin otteeseen ovat pysäyttäneen siinä st:n kulmilla!!
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2010, 18:13
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Se on tullu huomattua itekkii että pyöriivät aika usein siinä haapakallion STllä... Ja mikä ettei pyöriessä ku saa niin saatanan hyvää safkaa ja paljon! Melekein oltava syömättä pari vuorokautta enneku uskaltaa sinne syömään mennä .
Nii ja By the way pariinkin otteeseen ovat pysäyttäneen siinä st:n kulmilla!!
Perrkkele onpas ihmeen ihmismäisiä tapoja,ymmärtävät hyvän ruoan päälle.Nojoo,mun kamut,molemmat tinanappeja oli hälyajossa kohti Sysmää,talvikeli ja kapea mutkainen tie.Edessä hissutteli vanha ukko karvareuhka korvilla ja tasan ei mitn tajunnu jotta tilaakin vois tehdä,meni hyvän aikaa kun pojat aprikoi että mitä helvettiä vois tehdä,no ohi ja eteen seis,Tapsa n 195 pitkä ja sillähetkellä 126 kg lihastakin rajusti sisältänyt konstu pomppas tielle,ryntäs paapan laatokalle,tempas oven auki ja karjaisi niin että maijaankin kuului----HYI!!!Juoksi takaisin maijalle sanoen Finskille että anna mennä.Finski mulle jutun myöhemmin kertoi ja sanoi ettei paappa heti saanu lataansa liikkeelle,saattoi sattua korviin!!!
Vastaa lainaten
Vanha 29.03.2010, 15:51
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Opetettuja koiria...? http://www.youtube.com/watch?v=f9D9f_ySvkA
Vastaa lainaten
Vanha 29.03.2010, 17:17
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Selvisiköhän koiruus pelkällä ehdollisella vai kärsiikö tuomiotaan linnassa... Only in America
Vanha 30.03.2010, 16:18
Viljo Viljo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 13.03.06
Sijainti: Luumäki
Perusasetus

Ainakii tänää Lapin poliisit ollu lepposalla päällä.
http://www.poliisi.fi/poliisi/lappi/...2576F6001DDEA9
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? samisami2 Chit-Chat 28 12.07.2007 00:26
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? Kelaperse Chit-Chat 15 19.03.2007 23:29
hyvä suomen poliisi tjl Chit-Chat 6 17.03.2007 12:01
v***n huono mdzz Jokes 11 10.09.2003 08:04

Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).