![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
eteen tulee dana 60, en oo vielä varmaa mistä saan sen mutta joskus se tulee sinne...
takakseli varmasti ei oo lukko, se on ollut vanissä...välitys on 3,73:1 mutta siellä tulee 4,56:1 ja detroit locker
Viimeksi muokannut Nutti : 06.07.2008 18:40 |
|
|
||||
|
||||
|
nonii....kohta saa mennä katsastus...
mailman ruman pakoputki (poistaan se sitten kun oo mennyt katsastuksen läpi)ja sitten 6,2 ilman turbo ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Eihän sulla Nutti olis tiedossa ylimäärästä th350 tai th400 laatikkoa ja turbiinia? Tosta mun BJ:stä kun meni turbiini paskaks ja olis hyvä olla ylimääränen laatikko...
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta laatikot ei tiedä mistä saat niinku "suoraan käteen"...mutta katso siellä overdriveissa, siellä vois löytää |
|
|
||||
|
||||
|
maaailman ruman takapuskuri
otan pakoputki ja takapuskuri pois sitten kun on ollut leimassa |
|
|
||||
|
||||
|
14bff maalattu
ja kaikki osat otettu pois |
|
|
||||
|
||||
|
koska sä tuut hakemaan renkaat? vai tuonko sulle ne?
|
|
|
||||
|
||||
|
en tiedä...vittu mun täytyy saada apua ensiks...en saa se pumpun syötö säädetty ilman apua...jos sä voit tulla auttamaan, voisit ottaa ne renkaat mukana samalla keralla...
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä voisin kyllä tulla auttamaan jos haluat, kun mulla on nyt kesäloma..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
tänään tuli vähän osia...ens viikko saan otta pois vaihdelaatiokko taas...
|
|
|
||||
|
||||
|
mikä vuoro sulla on. mä oon nyt kolme viikkoo aamuvuorossa. firmasta suurin osa kesälomalla....
|
|
|
||||
|
||||
|
kesälomalla on nyt 4 viikkoa
|
|
|
||||
|
||||
katsastus
Saitko leiman?? näin että kurvasit työpaikani ohi konttorille... aika helevetin pienet renkaat oli alla
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Pari tuuma pienemmät kun ne joka sulla on lj:n alle..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
ei menny läpi, oli vähän pikkujuttuja mitäs pitää vielä korjata
|
|
|
||||
|
||||
|
nyt on ollu vähän huolto taas...
uudet manualiset napalukot, meni hermot nuo automaatisen napalukon kanssa sitten hiotettu pois vähän cv solmusta uudet u-jontit edessä 1310 tankana 1344tuli taas osia amerikasta 4,56 välitys takaakselille, välityksen masters installation kit, detroit lockeri, yks torque wrench (en tiedä mitä se on suomessa) ja dial indicator (en tiedä mitä se on suomessa)ja sitten 44x18,5-16,5" TSL:t |
|
|
||||
|
||||
|
ettei nyt olis menny hukkaan rahat noitten napalukkojen kans... jos niitä meinasit noitten 44" kans käyttää. vai oliko tollanen 35" vaan selanen välikoko ettei kestäny
|
|
|
||||
|
||||
|
hehe, juu, nämä kestää 44" mutta ei 35"
![]() ![]() ...se tulee uus etuakseli, mutta napalukot oli helvetistä ja kun mä tilasin ne oli erillaisia suunnitelmat...
|
|
|
||||
|
||||
|
lisää osia
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mitä ne ovat?
|
|
|
||||
|
||||
|
amerikkalaiset osat,jarru ja ohjaus
|
|
|
||||
|
||||
|
ok, onko sä muuten mittannut ne 44" renkaiden korkeus mittanauhalla?
|
|
|
||||
|
||||
|
ei.............
|
|
|
||||
|
||||
|
taas on tapahtunut vähän...katsastushuolto...
uus jarrusylinteri ...ja letku uus ohjauspalloniveli nuo skyjackerin jarruletkut oli pitkät ![]() nyt saa joustaa riittävästi |
|
|
||||
|
||||
|
nyt sain avomurikka detroit lockerille
![]() |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|