![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Jeeezzzz....
Kliseisiin vedoten, ELÄMÄ ON!!!!
Ps. Aika hiljasta palstalla vain 3 henkeä kirjautuneena... + MINÄ!!! Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 28.09.2008 01:22 |
|
||||
|
||||
![]()
Tää oli päivän paras: http://www.youtube.com/watch?v=22PfC...eature=related
Viel parit sille!!! Siht...Saija mätsääkö nyt kynnet ja p..t? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tällä hetkellä häviöllä... Noi kyllä taitaa huijata mua... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omat kaljat loppu? Juo naapurin... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta raidallinen... Hei, nyt mä keksin,,,Günther, tuleppas mammam kanssa... Kokeillaans pari pikku juttua... Ja nyt Sä saat potkia... |
|
|||
|
|||
![]()
Tammereelt NÄÄÄS örveltää rikke... Wanhastmontust könyttii eilen oikee urakalla ja nyt tärrää
![]() Offipiru |
|
||||
|
||||
![]()
Taidan lähtee Henkkaan!!!
|
|
|||
|
|||
![]() What´s the colour
[QUOTE=Saija;491659]Hmm, värjäykseen liittyen:
Me to know and you to find out... QUOTE] I am not sure you would agree if I`d try to find out :-)) |
|
||||
|
||||
![]()
jee jee nyt kokeillan tiistai kännejä ja hyvältä näyttää
huomenna vapaa ja sadetta luvassa lukkoperä patrolliin on tontilla mutta eipähän tarvii asentaa kun sataa siiiiis "get me some boose and let the rockabilly music play" |
|
||||
|
||||
![]()
Saimaa kutsuu...
|
|
||||
|
||||
![]()
hmm. vittu tääl missä?? mtö ollaan??? kuski sanoo et ollaan: ...vahvasalo???siltä pohjalta lämmitetäänkö sauna jollassa vai???
hmm.nyt sitten tietää "joku" muukin kuka sängystä potkii...h |
|
||||
|
||||
![]()
Jarkko, jos voi auttaa...v.1988.
|
|
||||
|
||||
![]()
Raportti JV:fiilis hyvä..sauna päällä ja grilli tulilla..siitä se keskiviikko lähtee lapasista..ja sit ne viinat mitä juodaan ni hyi hel...,hyvää vai mitä ne pojat puhuu...
|
|
||||
|
||||
![]()
Planet terror pyörimää ja muutama karhunmaksaöljy kyytipoijjaaks... ahhh! Huomen vapaapäivä!
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm...kuinka tätä ajetaan???
![]() Jv avaa: Kuka kaatoi "venäläiset"??? Hmm. kuinkas tää "jolla" liikkuu, kuski elpyy... |
|
||||
|
||||
![]()
Siis onko teillä vielä vaatteet päällä???
Mä olen pettynyt... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Missä on mun vaatteet??? Kuski vetää viel zzz, JV:n kans mietitään mihin tilataan kyyti et päästään baariin...saadaaks mennä munasiltaan, eli alasti??? |
|
||||
|
||||
![]()
Tilaa siihen kolmannen reimarin länsipuolelle... Ja voinen veikata, että kukaan ei kiinnitä huomiota teihin, menette missä asussa vaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, mistä tiedät et se in just kolmas??? Ei siinä mitn mut ei meillä ole mitään hajua missä ollaan...ainu joka osaa lukea tai jotain vetää zzz:taaa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Pojat käyny oikeen VVS.n tukikohassa ördää. Taksin saa siihen lähimmälle vastapäiselle rannalle, siitä sitten Alppikseen.
Eikä tuosta oo ku vajaan tunnin matka muuallekkaan. |
|
||||
|
||||
![]()
Kunto näköjää loppu, no mie taian ottaa kumminkin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Huh, pari päivää joutu olemaan tällä viikolla selvinpäin, onneks nyt voi taas juoda...
|
|
||||
|
||||
![]()
Rairai....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |