![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tikit pois selästä. Josko se kohta helpottas!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajatellu kokeilla vuokra naista?
|
|
||||
|
||||
![]()
Seuraavalla iskurepliikillä irtoaa 95% varmuudella naista: "Olisitko ystävällinen ja lähtisit kanssani jatkoille.Silmistäsi olisi minulle paljon iloa, aion nimittäin suunnistaa tähtien avulla".
Jos menee tuon 5 % puolelle niin sitten vuokraamaan..... ps. repliikki sovellettu Kaurismäen elokuvasta "Arvottomat"
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai tässä viel niin kuppasia olla ,että vuokra naiseen tarttis sekaantua
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tuosta mieleen et viikko sit ajoin jäätä pitkin mökille ja hyvin kantoi, nyt meni auraaja bj.llä ja rupes tulemaan vettä jäälle oli vain 7 senttistä. vesi matalalla saimaalla ja virtaukset ihan viturallaan.Tuli kylmät väreet ja kylmemmät tuli jos putos
|
|
||||
|
||||
![]()
Luojan kiitos toi vuosi loppui. Olipahan melkoinen.................
"se mikä ei tapa, hajottaa ihan w'dusti"
|
||||
|
||||
![]()
Viime yö meni ilman särkylääkkeitä, ja samoin aamupäivä
![]() ..selkä nasahti viime viikolla kun liukastuin... pitäisiköhän lähteä lumihommiin? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mulla tuntui kun olisi tungettu haarukka selkäruodon väliin, kun nousi istumasta, tai sängystä. muuten selkä taipuu ihan ok, sai kengät jalkaan yms, mutta vartin kun oli paikallaan, niin ei uskaltanut liikkeille lähteä. (onneksi nopea kakka...)
|
||||
|
||||
![]()
Niva tuli myytyä äskön ja sai toiseen projektiin rahaa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kun säät lauhtui, niin tänään pääsi tauon jälkeen taas jatkamaan tallihommia. Seinän yläreunan pellitystä ja räystään laudoitusta tuli taas muutamia metrejä valmiiksi.
Iltapäivällä hinasin yhden ojaan ajaneen mummon pösöineen takaisin tielle.
|
||||
|
||||
![]()
Tais tullakki Nokialla vastaa joskus puol 4 huitteil
|
||||
|
||||
![]()
mulla on hyvä olla kun on rapeli.
AAAAA! HII
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
joo sitäkautta sanovat menevänsä kotio.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvät hiihtokelit ja hieno talvi muutenkin. Mitäpä ihminen voisi enää kaivatakaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Illalla treffit yhden näppärän näköisen tytön kanssa. Jänskättää...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Penteleen mukava vapaapäivä, keskimmäisen naiseni kanssa kauppailua ja luistelureissua yms..
![]() ja kohta taas talliin valmistelemaan hiluxin maalausta. |
|
|||
|
|||
![]()
eukko kuumana kuin hellakoukku!!mököttää eri huoneessa.ah...ihanan hiljaista.mutta huomenna on uusi päivä,joten ei tätä autuutta kovin kauaa kestä.
|
|
||||
|
||||
![]()
uuteen työpaikkaan ens viikoks, 2,5e palkankorotus ja päiväraha pyörii. nissanin alakerta kasattu, viikon eka päivä ilman vastoinkäymisiä. ja aurinko paisto päivällä.
|
|||
|
|||
![]()
NYT METSÄSSÄ SE VERRAN LUNTA ET VOI JOKAINEN LÄHTEE KOKEILEMAAN (HAH)
MELKEIN MUNIIN ASTI LUNTA JA VALKAILET HIRSIÄ METSÄSSÄ, J A NE EI OLE IHAN MUUTAMAN HEHTAARIN ALUEELLA EI TARVITSE MUITA URHEILU HARRASTUKSIA , ELI EI TARVII URHEILLA...... (puut on tosin jo kaadettu ja nyt odotellaan auraaja joka tempasee tien metsä laanile. muuten ei saada puita sahalle eikä mulla töitä ![]() et iha hyvä pössis 80€+alv./h |
|
|||
|
|||
![]()
Sain suikkiin sponssina kaksi akkua. Tosin vain yhden sai paikoilleen mutta pitää joskus rakennella toisellekkin akulle paikka.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Elämä hymyilee taas!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |