![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
alussa on se ekan ropsi pinon luona oleva velli(jossa on kova pohja) mutta muuten alku pätkä on sen verran kuiva ettei tunnu upottavan ollenkaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Elikkä sii huomis aamuna klo 9.58 aakkosasemalle,vai kuinka?
|
|||
|
|||
![]()
käytiin taas pienellä ilta-ajelulla ja alku on ihan aukiolle asti kuivaa ja kovaa. Illalla täs ei taaskaan mitään hc juttuja ollu.. tai no.. Samilta meni kaks murrosta ja tällä kertaa ilman lukkoja
![]() edit: Tullaan 9.59.. sopis mulle ainakin paremmin |
|
||||
|
||||
![]()
Niin käytiin pienellä ilta pöristelyllä. Pari murrosta ja ahtoputki meni. Voisin väittää et mud terrain on ihan p##ka rengas. Ei oikeesti kule minun auto sillä renkulalla ollenkaan. Ollaan aakkos asemalla sillo 10 hujakoilla tai sit menee auton laitossa ja alku päässä sit 10 jälkeen.
|
|
||||
|
||||
![]() ok
vittu minä tuun vasta 10:01 vähän kiireitä.. mitä murroksia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulinpa just töistä ja taidan ottaa pitkät unet joten huominen pöristely jää väliin. Jos jaksaa niin myöhemmin vois tulla kuuntelemaan pörinää
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy tulla hiippailemaan alueelle joskus puolen päivän jälkeen..
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla taas muutama kuva --> http://teevee.1g.fi/kuvat/Off-Road/Hepom%E4ki_130609/
|
|
||||
|
||||
![]()
Taas kerran, hienoja kuvia. Suuret kiitokset TeeVee:lle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vallan upeita kuvia! Kiitokset TeeVee!
|
|||
|
|||
![]()
Olipas ihan mukava käydä mönkimässä siellä savon metsissä. Voisin tulla toistekin jos vaan aikataulut antaa möyten ja mukaan huolitaan.Ja kiitos TeeVee:lle kuvista. Hienoja otoksia.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy sanoo et kyl TeeVee osaa ton kuvaus homman. Ihmettelen vaan kovasti kui se kerinny yhden hypyn aikana ottaa yhdellä kameralla kaks kuvaa kahdesta eri kuvakulmasta Härdellin autosta edestä ja sivulta
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jussina yöks telttailemaan laavulle koko porukalla? Ainakin ois tulossa Onki, Härdelli ja minä..
|
|
||||
|
||||
![]() Jussina
Oliko tarkoitus uudella laavulla,perjantai vai lauantai.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos saan mustan nippuun, niin tulen perjantaina ajelemaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisi myös tulossa.Mihin aikaan ja minä päivänä
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko huomenna elikkä perjantaina monenko aikaan menossa ketä... voisi tulla makkaran paistoon itekkin...
Viimeksi muokannut HANE : 18.06.2009 20:37 Perustelu: Vaikka vänkärix |
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen tulossa, just otin savut mustasta. Puolilta päivin ajelemaan, kun illasta pitäs jo olla kiisussa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eli siis pe, klo11 ja aa bee cee? Omassa autossa vähä rojektia, eli siis tulen alueelle suoraan. Onki saattaa olla anssin autoo puikkaamassa.
Nyybinä Härdelli |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vänkäri puuttuu, jos jotakin kiinnostaa.
Edittiä. Oli aikeissa jättää yöpyminen väliin. Kelit ei oikein suosi. Mut jos kansa vaatii niin sit. Viimeksi muokannut härdelli : 18.06.2009 20:33 |
|
||||
|
||||
![]()
Vänkäri löyty...
|
|
||||
|
||||
![]()
En kerkiä puoleen päivään, valun paikalle jossain vaiheessa. Autossa pientä säätöä.
|
|
|||
|
|||
![]() Juhannus offi 2009
Tulipa sit vedettyä juhannus offi 2009 kunnialla. Kesto noin 15h ja hauskaa oli. Ei mitään suurempaa keltään hajonnu, mitä nyt yks palanu ukko. Ongelta palo kädet Helmen ratissa, kuulema karhea päälystys ratissa. Härdellin vinssiä ponnisteltiin vähän, vinssattiin kaks autoo kerralla muutama sata metriä. Vinssi pelas hyvin. Kantoja yritettiin karsia. Ojien yli mentiin kolme kertaa ja kerran suopätkä.. puhumattakaan siitä että eri makkara merkkejä maisteltiin paljon. Hyvää jussia!!
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |