![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Vaikkei mulla nay edes koko YLEn kanavat
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tahdoin vain kertoa, että huolehdin yleensä tunnollisesti kaikista aiheuttamistani laskuista. Muutamat eivät taida niin tehdä....NIH!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Esim. MOT ja muut ajankohtaisohjelmat on tosi hyviä... Vaikkakaan ne ei Lahnasta saaneet nalkkiin rakennushuijauksesta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Täältäkin pisteet Ylelle asiaohjelmista radiossa ja teeveessä, ei samaa mainos paskahuttua kun muilla
|
|
|||
|
|||
![]()
Ylen uutiset, vaikka ovatkin uusintoja.
![]() Siis illan mittaan! Viimeksi muokannut Skorpioni : 03.10.2009 18:59 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tähän oli pakko puuttuu,ei menny enää valkoisen valheen piikkiin.. Tyyppi kattoo joka kerta leffan ku on himassa illalla?! Tai niin sä ainakin oot aina mulle sanonu...tiedä sit...
|
||||
|
||||
![]()
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Jos negatiivisia puolia hakee, niin tässä aihe joka kyrsii
Lainaus Iltapäiväshcaisselehdestä: "Ruotsinkielistä törsäystä Kohtuuttoman suuri osa rahoista valuu myös suomenruotsalaisiin ohjelmiin, kun varat suhteutetaan suomenruotsalaiseen väestöön saati sitten ohjelmia katsovien määrään. Peräti 15 prosenttia tv-kanavien kustannuksista palaa ruotsinkieliseen FST5-kanavaan, vaikka sen katsojaluvut rämpivät pohjalukemissa." |
|
|||
|
|||
![]() Hauska sutkautus Karjalaisen tekstiviestipalstalla!
"Osaltani tv:n toljotus halpenee mediamaksun myötä. Tietysti harmittaa laajan kaveripiirini puolesta. He joutuvat näin myös osallistumaan kustannuksiin."
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuossakaan ei taida auttaa yhtään jos muuttaa paperit viroon. Jos kuitenkin omistaa asunnon suomesta niin joutuu sen kait silloin maksamaan? Tosin jos paperit on virossa niin eikö silloin saisi ajaa viron kilvissä olevaa autoa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Onneksi 175 euron mediamaksu ei toteutunut.........NYT SE ON JO 195 EUROA!!! Kiitos sasi !
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
232,50 € on nykyisin tv-maksu. Säästöä siis edelleen tulossa. Noh, kohta maksu lienee 300 €. Silti lainkuuliainen kansa maksaa maksun.
|
|
|||
|
|||
![]() SKORPIONI
Missäs olet luurannut PUSI PUSI Mulla on ollut ikävä sua!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Skorpioni |
|
||||
|
||||
![]()