![]() |
|
|
|||||||
| PetriSimolin.COM Uutiset Tärkeitä uutisia koskien foorumin ja chatin toimintaa |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
Vikaraportit tänne!Tänne saa (pitää:-) ilmoitella foorumin/chatin hassusta käyttäytymisestä. Ilmoittakaa mitä olitte tekemässä (esim: "Olin postaamassa uutta topiccia", "olin replyämässä", "olin lataamassa enh. active topicsia", jne.) Ilmoittakaa sen sivun url (se joka on selaimen osoitepalkissa) jossa "outo ilmiö" tapahtui (esim: "http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/post.asp?method=Topic&FORUM_ID=2&CAT_ID=2&Forum_Ti tle=PetriSimolin%2ECOM+News") Tapahtuiko vika ainoastaan kerran vai toistuuko se joka kerta tai lähes joka kerta? Toistuuko se aina jonain tiettynä vuorokaudenaikana? Vian laatu, esim_ ylenmääräilen hidastelu, virheilmoitus. Jos vian laatu liittyy sivujen generointinopeuteen, ilmoitathan sivun alareunassa keskellä olevan numerosarjan myös! (tämä on aika joka palvelimella kului kyseisen sivun generoimiseen) Ilmoitahan myös käyttämäsi selain ja käyttöjärjestelmä. Kiitos avustasi! (tarkennan ohjeita pian) -- ![]() Resistance is Futile! You Will Be Assimilated!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajerot tänne | L-200 | Chit-Chat | 307 | 28.10.2015 08:54 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
| Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 | |