![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sit ne samat ruikuttajat oli kuitenkin pahimpia överihaukkoja, tosin sielläkin kuului kyllä nurinaa yötyöstä vaikka vapaaehtoisesti oli tullut vapaalta töihin. Sit ne oli ihan myrtsinä kun niille sano et lähe himaan jos ei huvita. Sit niiltä oli fyrkat kuitenkin aina loppu vaikka vetivät tunnit tapissa vs. esim meikäläinen about samalla palkalla käytännössä nolla övereillä??? Nykyisessä työpaikassa ei paljoa övereitä tunneta, eikä niitä tarjotakkaan. Se ei ole kenellekkään kannattavaa. Tehdyistä työtunneista toki maksetaan mutta se on sama raha aina. Parasta on se että mitään liittojuttuja ei lässytetä, tehdään duunit ja sillä hyvä. Enkä päässyt paremmille palkoille kun paikka vaihtui, päinvastoin. Luokka 30% putos tulot yhdessä yössä, siltikin menen hyvillä mielin töihin. (eikä ollut mitkään megatulot aiemminkaan)
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä vitun itku?? Jos olet sinä päiväpelle, niin minäpä olen vuoroneekeri. Vai koskiko sana päiväpelle sinuun? Minuun ei koske sana vuoroneekeri. Viljelen sitä itsekin..
Vai kaivatko kaivamalla irroittamalla yhden sanan kontekstistaan? Onnisti, tartuin syöttiin. Viimeksi muokannut petroman : 19.09.2015 22:36 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sama juttu mulla, välillä olen kiinnostavan duunin takia pudottanut palkkaa reilustikin. Joskus täytyy vähän tehdä kompromisseja, joskus täytyy hetki kärvistellä; pidemmän päälle asiat kuitenkin aina järjestyy kun tekee työnsä eikä lässytä koko ajan. Kiva että joku edes käsittää mitä puhun. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No eikö se itku ole jo noista omista kirjoituksista selvinnyt? Ehkä kannattaa ne lukea uudelleen...
Itse teen pääsäintöisesti tavalliseen toimistoaikaan töitä. Toki välillä ympäri vuorokaudenkin, kun tarvis on. Eikä siitä makseta mitään ekstraa. Kuukausipalkalla mennään. Silti ihan tyytyväinen ja toiseenkin suuntaan saa asioita sovittua. Niin ja joskus saa jotain lisääkin, jos hommat hoidettu hyvin. Voi kun joku vasuri sais nekin määräillä... |
|
|||
|
|||
![]() Oikea asenneLainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vertailun vuoksi....
Kyllä duunari jaksaa valittaa......
Kuka muu kuin verottaja huomioi pienyrittäjän..... Silti pienyrittäjä on tämän Suomalian "lainsuojaton"...... Ei lomakorvauksia, ei ylityökorvauksia, ei "pekkasia" ym. muita "duunarien" etuja........ Ja kehtaattekin valittaa..... Revetkää tai repikää alla olevasta kirjoituksesta. UusiSuomi 9.9.2015. Pienyrittäjät lakkoon! http://harrivuorenp.puheenvuoro.uusi...ttajat-lakkoon |
|
||||
|
||||
![]()
Täsrä alkaa tulemaan tapa, olisko kymmeneen vuoteen toinen kerta kun olen Nietun kanssa jostain samaa mieltä
![]() Toi kirjoitus on ihan asiaa. Jokainen voisi lukea läpi ja miettiä omalta kantiltaan tilannetta. Tämä ay-propaganda alkaa mullakin tulla korvista ulos, sitä tulee joka tuutista. Työllä Suomi elää ja nousee ja kukas muu sitä työtä luo kun yritykset ja yrittäjät. Ja Perkeille hatun nosto, tuutko meille töihin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on jo töitä, kiitos vaan.
![]() Palataan asiaan jos tilanne joskus muuttuu. Mie oon ihan kohta rämpinyt nykyisen työpaikan koeajan läpi ja ne haluaisi kuulemma pitää mut vielä raksamiehenä, kun asiaa tuossa viime viikolla tiedustelin.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 2 kpl 225 45 18 tai 245 40 18 kesäGummia | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 07.04.2014 19:41 |
Myyty Alumiinivanteet 18" (6pulttiset) ja Allterrainit 325/65/18 | bluevan | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 15.03.2012 22:01 |
Oletko pakolaisten tai mamujen jälkeläinen,tai oletko itse mamu??? | Bj Andy | Chit-Chat | 32 | 14.04.2011 23:14 |
Myydään 18" predator vanteet ja kenda renkaat 235/45/18 | Jouni_S | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 10.04.2011 19:29 |
Myyty OZ Ultraleggera 8*18 5*112 ET 35 ja ContiSport 3 235/40 18 | Sandman1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 05.04.2011 17:14 |