Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.06.2013, 13:49
k81:n Avatar
k81 k81 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 01.07.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Perusasetus

Näinhän se on..Mut kyl sitä pikkasen on aina valmis ilosta maksamaan.Eikös se harrastaminen aina maksa jotain.
Mulla ei itellä henk.kohtaisesti ole vielä kadonnut penniäkään rahaa.
Vivukselle olen vain velkaa toistaiseksi.
Vastaa lainaten
Vanha 19.06.2013, 14:24
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Perusasetus

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10867254

http://www.huuto.net/kohteet/suomi-k...171?ref=hm_vah

http://www.huuto.net/kohteet/suomi-k...937?ref=hm_vah

http://www.huuto.net/kohteet/iphone-...uusi/271358903

Viimeisen linkin kysymykset ja kommentit vie eteenpäin.

Joku helanen taitaa omistaa Suomi kp,ta enempi ja löytyy tuolta suomi24 keskustelusta no en ihan heti 0,lla palauteen saanneen kanssa ainakaan isoja kauppoja ala tekemään ja niin tämäkin edullisesti myyvä alkoi paljastumaan perin normaaliksihuijariksi.

Tarkkana siellä
Vastaa lainaten
Vanha 06.07.2013, 05:57
oziolli oziolli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 28.02.12
Sijainti: Canberra, Australia
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Muistat sitten ens talvena aurata lumet ko. hemmon oven tai auton eteen kiitokseksi...

Eikös noi lokakaivon eli paskakaivon tyhjentäjätkin sano, että jos ei ala maksua tulemaan niin palauttavat tavaran kyllä siinä mielellään rupeaa kuvetta kaivelemaan...
Meilla yhden roskienkeruufirman autoissa on mainosteksti:

Tyytyvaisyys taataan tai toimitamme kaksinkertaisen maaran roskia tilalle.
Vastaa lainaten
Vanha 12.07.2013, 08:54
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Exclamation

Porvoossa asustelee yks tyyppi mikä tilaa tavaraa, ja sitten jättää noutamatta Postista. Oliskos jollakulla kertoa syytä tälläiseen toimintaan???
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot

Viimeksi muokannut Rompe1 : 14.07.2013 22:23
Vastaa lainaten
Vanha 14.07.2013, 22:06
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Talking

Multa yrittää James Bondia näytellyt Daniel Craig ostaa tavaraa ja Paypalilla maksaisi. Sopii käteisellä tulla pihasta hakemaan, muuten ei tavarat liiku.
Vanha 14.08.2013, 08:23
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Angry

Nyt jo työpaikkahuijari

Homma on jalostunut jo työpaikkojen puolelle en kyllä oikein ymmärrä, että joku on niin urpo että antaa pankkitunnuksia etukäteen mahdolliselle työnantajalle, pitäisi kyllä alkaa jo siinä vaiheessa hälytyskellot päässä soimaan....

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sht...ata-tyopaikkaa

Poliisi varoittaa Rocla Oy:n nimissä olleista työpaikkailmoituksista mol.fi-sivustolla.

Keski-Pohjanmaan ja Pietarsaaren poliisi tutkii erikoista huijaustapausta. Mol.fi-sivustolla on ollut Rocla Oy:n työpaikkailmoituksia, joissa haetaan työntekijöitä muun muassa Ouluun ja Kokkolaan.

Työpaikkailmoitukset sivuille olisi jättänyt yhtiön toimitusjohtaja, mutta ilmoituksessa ollut puhelinnumero menee kuitenkin huijarille.

Työpaikanhakijoihin on otettu yhteyttä ja sovittu työpaikkahaastattelu. Haastatteluja on sovittu ainakin kokkolalaiseen hotelliin.

Samalla työnhakijaa on pyydetty toimittamaan tilitietoja, kopiot henkilöllisyyspapereista ja pankkitunnuksista.

Ainakin yhden työpaikanhakijan nimiin on otettu pikavippejä.

Poliisin mukaan Rocla Oy:llä ei ole mitään tekemistä näiden huijausten kanssa. Yrityksellä ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia mol.fi-sivustolla.

Poliisi kehottaa ottamaan heti yhteyttä oman paikkakuntansa poliisiin, mikäli on joutunut huijatuksi. Lisäksi poliisi muistuttaa, ettei pankkitunnuksia pidä antaa ulkopuolisille.

Lukijat kertovat: Näin meiltä on huijattu rahaa netissä

3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 14.08.2013 08:25
Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2013, 16:27
kilikali kilikali ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 01.09.12
Sijainti: valkeala
Perusasetus

0449557622 numerosta Sinisalo yrittää taas. Nyt oli Janne nurminen Porista. On saanut muutaman jo kusetettua. Varokaa jos joku tarjoaa osto ilmoituksiinne halvalla hyvää tuolta varsinais-suomesta. Ainakaan haku siltä paikanpäältä ei onnistu, silloin hälytyskellot soi!
Vastaa lainaten
Vanha 24.09.2013, 13:14
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Eikös huutonetissä näe niitä aikasempien myyntien/ostojen kokemuksia elikkä millaista palautetta on kaveri saanut, vai oliko sillä aikasempaa historiaa? Itse aina kattonut ne ennen kuin maksanut mitään huutonetin tuotetta.....

3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 15.10.2013 19:38 Perustelu: Poistettu lainaus pyynnöstä
Vastaa lainaten
Vanha 29.09.2013, 19:23
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Numerosta 044 9538680 yritetään kaupata osia ja ei ole puhtaat jauhot pussissa koska myyjä ei tiedä yhtään mitä kauppaa.
Vanha 29.09.2013, 19:38
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Mersuforumilta:

Lainaus:
Tälläinen yritti mua huijata kun pasi korpela.
Mulla oli nettimarkkinassa osto ilmoitus airhot lämmittimestä niin tuli sähkö postia kyseiseltä herralta:moro ois Airhot lämmitin
Minä vastaan:Moro olen jo ostanut airhot lämmittimen mutta minkälainen sinulla olisi ollut ja minkä hintainen?ja ei sulla piippua olisi sellaiseen myidä?
Ja"pasi":mulla ois ihan uus airhot lämmittimen missä ois piippuki mukana sais 150 eurolla
ja minä:Minkä kokoinen airhotti on ja missä päin?voisiko kuvaa saada?
Ja "pasi":mikä malli se pitäs olla sanoppa mulla monta
Ja minä:Missäpäin nämä siaitsee?
Ja "pasi":haapajärvellä voin laittaa matkahuollon kautta
Ja minä:Ei kuule matkahuolto lähetä reilu parisataa kiloisia lämmittimiä..

Ei enää vastausta...Elikkä tuolta näkee minkälaisesta vehkeestä on kyse ja hinnat ja painot..:http://www.ikavote.info/index.php?/airhot-lammitin.html
Niin ja pasin sähköposti osoite on : ollila.ollila@luukku.com ja puhelin numero on :0443459876
että sellainen tällä kertaa..
Vanha 07.10.2013, 10:20
Stare:n Avatar
Stare Stare ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lappi
Perusasetus

No nyt se Sami Sinisalo on karannut turun vankilasta. Joten olkaa taas tarkkana! On se kumma ko ei pikkunilkkii pystytä pitämään aisoissa.
Vastaa lainaten
Vanha 29.10.2013, 18:00
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Perusasetus

No niin ihan kiva Huutonetistä tuli viestiä sähköpostiin viikonloppuna että olisin muuttanut tietojani kyseiseen palvelimeen (pari kuukautta sitten viimeksi kirjautunut sinne)
No tänään vasta sain mahdollisuuden kirjautua uusilla salasanoilla sinne ja eikös jokin onnellinen ollut käyttänyt tunnustani myydäkseen nimissäni tuotteen ja otin ostajaan yhteyden oli kerinnyt maksaa ja odotteli tavaraansa postissa (ei taida toteutua)

Näköjään uusin tapa huijata kaapata jonkinlaisilla palautteilla oleva tunnus ja kirjautua omilla tiedoilla ja tämä vesseli oli vielä tunnistautunut (peukuttaja) jonka jätin turhana ominaisuutena jo 3kk sitten.

Voihan helvetti kaikki on näköjään mahdollista.
Vastaa lainaten
Vanha 01.11.2013, 18:24
muuris:n Avatar
muuris muuris ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 20.12.10
Sijainti: Jyväskylä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Porvoossa asustelee yks tyyppi mikä tilaa tavaraa, ja sitten jättää noutamatta Postista. Oliskos jollakulla kertoa syytä tälläiseen toimintaan???
Itä-Suomessa asuu samanlainen tapaus. Mikko Kananen, 04527xxx31. Google kertoo että Suomi24 forumilla joku muukin kokenut tämän huijariksi. Tinkas hintaa alas, jätti noutamatta, ei vastaa viesteihin tai puheluihin (paitsi vahingossa taskupuheluun, eli hengissäkin lienee). Antoi osoitteeksi Hammaslahden, mutta posti edelleenlähetti Joensuuhun, oikea osoite siis lie siellä.

Jos joku tuntee tapauksen niin mulle privaa kiitos. Tämän palstan myynti-ilmoituksestani tuli yhteydenotto.

Viimeksi muokannut muuris : 14.11.2016 08:10
Vastaa lainaten
Vanha 12.11.2016, 17:29
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muuris Näytä viesti
Itä-Suomessa asuu samanlainen tapaus. Mikko Kananen, 0452757431. Google kertoo että Suomi24 forumilla joku muukin kokenut tämän huijariksi. Tinkas hintaa alas, jätti noutamatta, ei vastaa viesteihin tai puheluihin (paitsi vahingossa taskupuheluun, eli hengissäkin lienee). Antoi osoitteeksi Hammaslahden, mutta posti edelleenlähetti Joensuuhun, oikea osoite siis lie siellä.

Jos joku tuntee tapauksen niin mulle privaa kiitos. Tämän palstan myynti-ilmoituksestani tuli yhteydenotto.
Huijari-ilmoituksia selatessani muistin tapauksen, jossa samainen Mikko Kananen tilasi multa vuosi sitten 4.0L Jeepin sylinterikannen purettuna ja kotiin Kesälahdelle (Hammaslahden lähellä) kuljetettuna hintaan 300€. Ilmoitti sitten toimitusta edeltävänä yönä ettei otakaan ja peruu kaupan.

Pari kuukautta myöhemmin samalta suunnalta tuli samaiselle osalle uusi tilaus. Olin tiputtanut hinnan jo 50€, jonka heppu lupasi maksaa tilille ennen lähetystä Matkahuollon kautta. Kaverin ilmoittama osoite vaihtui kauppoja hieroessa pariin kertaan, kun oli kuulemma juuri muuttanut ja uusi toimitusosoite ei ollut vielä varma. Aluksi se oli Savonlinnassa ja lopulta Kiteellä, joka sai epäilyt heräämään. Sanoi rahojen olevan matkalla ja onneksi en kuitenkaan lähettänyt pakettia jäädessäni odottamaan tilisuoritusta; ei tullut, ei vastannut tekstareihin eikä puheluihin.

Tarve varmaakin osalle oli tai sitten puhdas kiusanteko, kun ei kelvannut edes noin halvalla. Rahoja en menettänyt mutta turhia tunteja yhden työpäivän verran.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne make-lj O/M/V Renkaat ja vanteet 4 05.11.2008 16:36
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.06.2008 11:55
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 kares Tapahtumat 19 18.01.2008 08:58
Uusi pajero tuli taas taloon. offipete Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2006 14:32

Sivu luotu: 10:04 (GMT +2).