![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Jokos kohta saadaan RY huppareita, kelit viilenee...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() HUPPARI ASIAA
Joo voisi pikku hiljaa kysellä kiinnostuneista, Eli tarkoitus olisi teettää ry:n logolla huppareita talvikelien varalle
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() AJELEMAAN
Olisi taas tarkoitus mennä surisemaan La.18 päivä . Tervetuloa mukaan rilailee ja katselemaan/ajelemaan
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulle parit hupparit, saiskos siihen ryylogon lisäks makkarapaketin kuvan, kun maggaransyöntihän on se pääjuttu...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ajelemaan siis, vai rillailemaan kumpi siel ny oli se juttu???... Mahtaiskohan siel seuraavaks olla jo sellainen ihana porttaali kc näyttämäs menemisen mallia?!?!?!?
|
||||
|
||||
![]()
Misäs meitin paidat???
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tulkaa ajeleen 18. päivä, niin luulis parit paidat järjestyvän, mää voin vaikka omani antaa, sopivasti sisäänajettu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tulkaas vieraileen juu, nii kahtotaa tilannetta
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toivotaan vielä että tulis vettä reilusti tässä parin viikon aikana, ettei menisi ihan läpiajeluksi
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tottahan Hämeen pojille kuivat paidat löytyy, kun
tulette 18. päivä vierailemaan ![]() Laitan tuon hupparijutskan työn alle, kuitenkin meininkinä se että kaikki ko. tuotteen haluavat ilmoittelevat mulle niin tilaan sitten koko satsin kerralla. Ja nämähän ovat sitten omakustanteisia, hintatietoja näkyy täällä kunhan asia selkenee. ja aina pitäis lukea yleisön toiveet tarkkaan: Ei me Tepalle mitään makkarankuvia paineta, vaan tilaan sen verran pienen paidan et on itse makkara nakin kuoressa... Viimeksi muokannut -Kaisa- : 07.09.2010 20:48 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulle kans pari hupparii.. Oisko sillo 18 pvä mahollisuuksii saada heräteltyy kalustoo salaisiin hiukan aikasemmin?? On noi kiekko reenit viiden mais ni jää ajelut vähä lyhkäsiks jos taas pääsee reitil vast yhen kieppeil..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mä voisin kans ottaa pari hupparia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, vähän turhan kuivaa oli viimeks, mut aina sielt on jotain pientä tahkottavaa löytyny vaikkei sataiskaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vois tulla taas rymytteleen.Kuljetus kalusto on vaan ikävästi laitettu jo pois liikenteestä
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
henkkaki haluu hupparin.....
|
|
||||
|
||||
![]()
Vois tulla Uazin kans ku on seissy tuol tallis vaan...
|
||||
|
||||
![]()
Oikein hyvä. Tervetuloa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä, hyvä. Itärauta on aina ilo silmälle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Missäs muuten tarkalleen ottaen sitten ajellaan??Jos hiukan sais ajo-ohjeita, vai kokoonnutteko esim halikon abc:lle? ja mihin aikaan?Oltais joskus 10 paikkeilla salossa.
|
||||
|
||||
![]()
Mää en pääse paikalle, mut ottakee kuvia, ja mun vaatekerran saa laittaa Elhaperon kyytiin, se kun tulee meittiä edustamaan...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
salon seudulla maastoajoja ? | arhe | Tapahtumat | 4 | 06.02.2008 14:10 |
Perhanan ympäristö hörhöt | VonLeka | Chit-Chat | 35 | 28.04.2006 08:58 |
Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |
Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |
Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |