![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
täyty näin ensimmäistä kertaa koittaa kirjottaa jotain tähän palstalle jos se vaikka sattuis onnistumaan. Oli oikein mukavat ajot viimeks ja kiitokset Haapalalle et pääsin ensimmäistä kertaa oikein kunnon hoojiin kyytiin ja maastoon ajelulle kun oma auto ei vielä ainakaan oikein pärjää samassa seurassa ja Haapalan hoojiin tyyli on omaa luokkaansa kun alusta asti olen sen menoa seurannu ja katellu joka videon ja kuvan mitä on uutta taas tullu et tuli varmaan selväks mikä automalli ja merkki on mun suosikki. Ja toinen suosikki kun palaa vielä maastoon nimittäin tepan bj niin sit on hyvä. Itte ajoin 30 metriä mettäpuolelle ihan vaan sen matkaa et pääsen kattomaan kun muut alkaa ajelemaan niin rikoin heti takarenkaan johonkin et se kertoo vähän omasta ajotaidosta jotain et parempi katella muita vaan kun ajavat. vararenkaan heitin kyllä jo auton taakse jos kumminkin tulee joskus taas mieli ajaa 30 metriä mettän puolelle kattomaan kun muut lähtee oikein ajelemaan. Pääsin hyvin sentään kotio lauantai iltana kun arto teki pikakorjauksen hoojiin renkaaseen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosin Lepan neuvoja kannattaa varoa, se on kova ajattamaan porukkaa ojiin... ![]() On muutes tosi hienon värinen se sun HJ! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
pitkään sitä ajattelin mikä väritys siihen sopeis ja toi oli sit lopputulos mikä miellytti mua eniten mut kaikki kunnia kuuluu tietysti artolle kun toteutti sen maalauksen ja vähän paikkaamistakin kopassa oli siellä täällä. Ja neljä vuotta arto on jo joutunu kestämään tota mun auton laittelua mitä olen keksiny millonkin et siihen taas haluisin lisätä jotain pientä uutta niin arto on sit taas tehny ne hommat siihen. harmi vaan kun ei o jääny mitään kuvaa millanen se oli sillon kun sen ostin kun on se vähän muuttunu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Metsässä ootkin jo käyny vuosikaudet osallistumassa ajopäivään, milloin kyydissä ja milloin jalkamiehenä, joten voi jo puhua et sut on monessa sopassa keitetty ![]() ![]() Mun pitää penkoa kuva arkistoja jos löytyis joku vanha otos sun hoojiista orggis kunnossa. On se vähän tainnu muuttuu vuosien varrella.
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut artsi777 : 01.09.2015 07:36 Perustelu: kirjoitusvirheitä fiilattu |
|
||||
|
||||
![]()
mullakin saattaa olla miikan hoojiista joku kuva.tosin kaksoset oli tikulta kuvia katsellu niin hups nyt ne on hävinny.ne kaks kun on paikalla niin sattuu ja tapahtuu uskomattomia asioita
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Arvoisat herrat lepa ja erno. 54mm napahylsynne ovat sapuneet.
hylsy ovat noudettavista joko hallilta tai seuraavilta ajopäiviltä.
|
||||
|
||||
![]()
asia selvä kiitos.
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs Haapalalla oli viimereissun kokonaissaldo?
multa hajos tämmöset: 1kpl murroksia 2kpl kääntöpään laakereita 1kpl vetarin stefa 1kpl pronssiholkki
|
||||
|
||||
![]()
Eipä mulla menny ku 1kpl murros ja 1kpl stefa.
Tikkuun ol tullu stefan kohal aika ikävän tuntuset naarmut, mut kait se siel menee. Täytyy kattoo jos saa leiman tohon ja pääsee rahoihis ni sijottais lonkkarin 30split vetareihin ja murroksiin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ajetaas taas...
Eli on oletettavaa että haapalan ja akin pelit on iskussa taas kun on uutta osaa laitettu ihan syli tolkulla
![]() ![]() Siispä perjantaina mennään taas reitin teko/suunnittelu hommiin. Tämä alue on harvapuustoista, joten ei ole mitään hirmu savottaa tiedossa ![]() Kokoontuminen shellille noin klo 17.00 ja jatketaan taas siitä sitten letkana. Tuleva reitti tulee olemaan melkoisilla ojilla höystettyä aluetta joten toimiva vinssi on ihan suotavaa ![]() Jos ilmenee asiaa niin saapi kilauttaa o4o5882306 Arto
|
||||
|
||||
![]()
PItää varmaan suzukikin tuoda paikalle,Tommosen oikean offroad auton läsnäolo saa jo toiotan moottorit tukehtumaan....
JA loppuun kun laittaa nauruhymiön,Niin ketään ei voi ottaa liian tosissaan! ![]() Jos tepa kirjoittaa jotain nasevaa,Niin linkitän tän sinne teidän pyhien miesten landcruiser palstalle! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei vaiskaan, muuta menoo ni en pääse tulemaan ![]()
|
||||
|
||||
![]()
minä ja pojat tullaan.täällä on uhkailua ilmassa
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kovat on jutut kyllä
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Meijän äitillä onki isommat pyörät ku teiän äitillä..
katotaa jos kerkee klo 16 alkaa duunipäivä päättymää ja klo 18 alkais pikkukakkonen..
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 08.09.2015 17:21 |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Töissä taas vaihteeks.
|
||||
|
||||
![]()
En pääse miekään tällä kertaa tulemaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mää skippaan nää ajot. ei nää arki-illat oikee sovi mulle.
peräsuoli pitkänä töissä ja sitte kotio. pitäis huomenna vielä parsia "uutta" maasturia kokoon (vm88 ford bronco 5.0l V8) ei tarvii diskokaverinkaan huudella enään tonnikalapurkeista kun ajelee itsekkin vajaapyttysillä ![]() (ennenku joku ehtii kysymään niin vetoautoks ostin ja sussukista tulee vielä offiauto vuonna 201X) traileri on muuten hakusessa jos jollakin ois myydä..
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 10.09.2015 21:59 |
|
|||
|
|||
![]()
Åj pärskeles, pitääkin alkaa kattelee Jeeppiin 454:sta. Muuten ei v1ttuilu lopu varmaan ikinä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tää onkin tällä kertaa joku +50v pappas kokoontuminen näköjään
![]() Saako ees sudittaa reitillä? |
|
||||
|
||||
![]()
Ai niinku tälleen:http://youtu.be/U3G3S4359qg
tottakai saa ![]() Mä en saanu lupaa tulla... eli ohjattua ohjelmaa tiedossa ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |