![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
No ei sinne ny kaikki offarit kerralla tietenkään sais mennä naista pelastaan, vaan niitä ois joku rajoitettu määrä.
Vaikka joku 5kpl kerralla sais kilpailla kuka sen naisen pelastaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikun ryhmä offarien akkoja keskelle korpea minimaalisin varustein ja sitten offarit kilvan perään pelastamaan omansa ettei hanipöö vallan vilustu ja saa kuolemanpöpöä mikä vie hedelmällisyyden ja estää lisääntymisen ja sitten katkeaisi miljaardivuotinen Af Von Tötterströmin suku vailla perillisiä ja biljaardiomaisuus olisi testamentattu Af Von Tötterstöm XIV:n toimesta (vuonna 1712 ekr) maahanmuuttajille.
Olisi siinä vähän enemmän pontta vinssaushommiin kuin vaan siinä että 'olimpa eka paikalla ehe ehe en saa kyl tät muijaakaa mut olin silti eka!'.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Tän kanssa käytiin kyllä pikaseen tän vuoden puolella piipähtamassa.
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]()
Se ei pelaa joka pelkää...Öö en oo kyllä heppatyttö vaikka hepat on kivoja,mutta tässä talossa ne majailee kompaktimmassa koossa peltikuorien sisällä.Sitten on kai pakko tunnustaa kuinka vanhaksi sitä muuttuikaa yhdessä yössä kun tärähti 40v mittariin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No niin T:reen poijjaat, näppikset kuumaksi...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei o pelkoo mutta pitää sitä koittaa kaikkee paitti omaa siskoo ja kansantanhuja
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Veikkaan et esim talvisotaan saa treffit Nissen kans herkästi sovittua
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnistuuhan se.Tarkotus ois lähtee sinne katteleen taas. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä on ollu laiha saalis..vähä niinku lähtis ongelle..ei sintin sinttiä. Luvan kera kerrottakoon että saanen lisätä oikeen oikean heppatytön myös tähän samaan ilmoon kanssani jos hällä kävis parempi tuuri mutta väitti kiven kovaan ettei osaa tänne tulla ilmottelemaa itestää joten mun kautta joutunee sen verra asioimaa että saa kyseisen neidon yhteystiedot. Onko tosiaan niin että jos akka osannee ite korjata rakkineensa se o kauhistus?? Uteliaisuudesta pakko kysyä, mutta Evelle saalista oisko?? Jaa nii ja Eve on 38v.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen kyllä tullut yleensä hyvin toimeen heppatyttöjen kanssa...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jos muija osaa korjata omat kulkineensa niin se on ISO peukku, mulle kelpais kyllä kiitos nam!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kesäkissaksi juu, mökki on Pälkäneellä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mä vanhana ja varattuna en voi kuin sanoa, että oon kovasti hämmästynyt !!!
![]() neitoset suorastaan kerjää treffeille, eikäkö muka mitään tapahdu ![]() ... mihin tää maa on menossa
|
||||
|
||||
![]()
Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Älä Ny, kyllä mä oleen tykänny ku tuo on lähteny mukaan välillä Joo ei siis joka paikkaan....
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen ![]() Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |