Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #801  
Vanha 22.07.2015, 22:25
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säkkijänis Näytä viesti
Vastaantulevat autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle ennen ku autot menny toisistaan ohi. Varsinkin kaikki lisävalopellet, ne on pahimpia.
On kyllä helvetin ärsyttävää. Jotku ihan ammattikuskitkin harrastaa tota, että ihan siinä viimesellä 10 metrillä tärähtää pitkät päälle. Tuntuu silmissä tosi kivalta ku ne lisä-xenonien syttymisvalokaaret näkyy näkökentässä vaikka katse onkin suunnattu vastaantulijan valoista sivuun
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
  #802  
Vanha 22.07.2015, 23:51
Lclassic Lclassic ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.15
Sijainti: pöytyä
Viestit: 76
Perusasetus

Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
  #803  
Vanha 23.07.2015, 07:30
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lclassic Näytä viesti
Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
Mummot ja puunhalaajat pesee onnessaan lasipurkkeja kierrätykseen ja kuitenkin kaikki kipataan penkantäytteeksi näin ihan naapurikaupungissa koska joku välkky heittää sen porsliiniastian lasina ja se erä oli sitten siinä.

Sama jäteautohan ne pytyt tyhjentää meidänkin korttelissa ja ihmisillä hyvä omatunto "kierrättämisestä" itse laitan lasit ja muut sekajätteeksi lehdet pahvit ja metallit omaan kierrätyspisteeseen jos niitä on enempi kerääntynyt ja jos ei niin menee sekajätteen sekaan yhtä peltipurkkia viitsi ulkoiluttaa yksistään.
  #804  
Vanha 23.07.2015, 13:48
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.592
Perusasetus

Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
  #805  
Vanha 23.07.2015, 19:01
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säkkijänis Näytä viesti
Vastaantulevat autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle ennen ku autot menny toisistaan ohi. Varsinkin kaikki lisävalopellet, ne on pahimpia.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
On kyllä helvetin ärsyttävää. Jotku ihan ammattikuskitkin harrastaa tota, että ihan siinä viimesellä 10 metrillä tärähtää pitkät päälle. Tuntuu silmissä tosi kivalta ku ne lisä-xenonien syttymisvalokaaret näkyy näkökentässä vaikka katse onkin suunnattu vastaantulijan valoista sivuun


Autokoulussa opetettiin yhessä vaiheessa, et paras vastaantulo ohitusnäkyvyys saadaan sillä, et 2 metriä ennen kohtaamista kytketään pitkät

Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä


Joskus tehny mieli laittaa etunurkkaan valodiodi ja takanurkkaan 3x100w lisävaloa eli jos pitkät syttyy ennenkuin keulat on kohdakkain tietää vastaan tullut häikkäisseensä
Tätä ei tosin voi toteuttaa kun typerimmät ei edes tajua mitä kävi eli ne jotka pitkät liian aikaisin sytyttää ja loput on vaan niin tyhmiä, ettei tajua mitä tekevät ja ajavat vielä mettään teloen jonkun syyttömän

Kerran oli useampi idiootti samalla matkalla ja opin missä kohdassa pitkät syttyy hyvin pienellä liikkeellä ja viiveellä, makselimpahan takaisin, kun puskurissa kuskin puolella ollut lisäri vielä mukavasti osoitti suoraan vastaan tulevan ikkunaan
seuraavana päivänä huollossa se valo tosin kyllä korjattiin
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #806  
Vanha 23.07.2015, 19:45
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä

Onhan se kun ajaa vajaata kahtakymppiä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
  #807  
Vanha 23.07.2015, 20:20
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.054
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säkkijänis Näytä viesti
Vastaantulevat autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle ennen ku autot menny toisistaan ohi. Varsinkin kaikki lisävalopellet, ne on pahimpia. Kaikilta pitäs lyödä valot ja polvilumpiot paskaks ja sen jälkee sais ampua suoraan kuuhun Scanian opticruisen, Volvon ishiftin ja Mersun minkälie robottivaihteiston kanssa. Ja kaikkien muidenki kuorma-autojen automaattilaatikoiden kanssa. Ja adblue vehkeet samaan syssyyn. Pistetään vielä digipiirturit menemään samaan rakettiin, jos ois tilaa.

Huh, että helepotti!
Oliskohan mahdollisesti kyseessä se, että vastaantulija kostaa oman häikäisymisensä?
Siis onko sinulla valot kunnossa, ja suunnattu siten että ei häikäise ensin?
Minä olen joskus tehnyt juurikin tuota, siis vetänyt pitkät päälle hivanen liian aikaisin, kun vastaantulevan lyhyet valot/sumuvalot on häisäissyt pahasti, taikka vastaantulija ei ole muistanut vaihtaa lyhyitä kohtuullisen ajan kuluttua siitä, kuin minä olen vaihtanut lyhyille....
Toki on varmasti niitäkin, jotka ajattelee että eipähän häikäise minun silmiin... ja osa jopa täysin tietämätön tuosta haitasta...
  #808  
Vanha 23.07.2015, 22:03
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.592
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
Kävin vanhempien luona katsomassa tilanteen. Ilmeisesti pojat on ensiksi repineet naapurin postilaatikon kirjeet. Sitten menneet autotalliin ( ei tietystikkään lukossa kun ollaan maalla ) ja ottaneet sieltä vasaran. Sitten on lyöty tallissa sisällä olleen minun omistaman -65 A- Kadetin oikean puolen lasit paskaksi, sitten pihalla isän volvon ja veljen kuplavolkkarin tuulilasit. Sitten pojat ovat menneet talliin ja keränneet työkaluja reppuun kunnes ovat huomanneet Äitini lähestyvän ja lähteneet pakoon, reppu jäi autotallin lattialle.

Noista kavereista tulee varmaan isoina tämän yhteiskunnan tukipilareita.
  #809  
Vanha 23.07.2015, 22:44
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.874
Perusasetus

Ositus.

Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet..
Ei helevetti sentään.. Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän.

Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi.
Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua.

Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
  #810  
Vanha 23.07.2015, 23:57
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ensimmäisestä kerrasta sen oppii....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Ositus.

Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet..
Ei helevetti sentään.. Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän.

Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi.
Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua.

Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
Seuraavalla kerralla on jo mitä luultavimmin avioehto.
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin.
Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita.
Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet.
Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa.
Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy.
Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin.

Onnea ja menestystä.
  #811  
Vanha 24.07.2015, 01:22
Säkkijänis:n Avatar
Säkkijänis Säkkijänis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.15
Sijainti: Sydney, Australia
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Oliskohan mahdollisesti kyseessä se, että vastaantulija kostaa oman häikäisymisensä?
Siis onko sinulla valot kunnossa, ja suunnattu siten että ei häikäise ensin?
Minä olen joskus tehnyt juurikin tuota, siis vetänyt pitkät päälle hivanen liian aikaisin, kun vastaantulevan lyhyet valot/sumuvalot on häisäissyt pahasti, taikka vastaantulija ei ole muistanut vaihtaa lyhyitä kohtuullisen ajan kuluttua siitä, kuin minä olen vaihtanut lyhyille....
Toki on varmasti niitäkin, jotka ajattelee että eipähän häikäise minun silmiin... ja osa jopa täysin tietämätön tuosta haitasta...
Luulen ainakin, että valot ovat kunnossa. Lisävaloja tai edes sumuvaloja ei ole, mitä jättää edes vahingossa päälle. Ajovalot on ihan alkuperäiset ja suunnattu oikein ja katsastusmieskin ne hyväskynyt. 100% varmaksi ei tietenkään voi sanoa, kun en ole omaa autoani vastaan ajanut, mutta ei ainakaan muiden mk2 V70 Volvojen valot häikäise mitenkään erityisesti. Eli ainoat vaihtoehdot on, että joko on niin tollo, ettei tajua mitään tai sitten tekee tahallaan kiusaa, kun tietää että valotehoa löytyy. Ja jälkimmäinen ei ole kyllä enää mikään ihme Suomen maanteillä.

Onneks tekniikka kehittyy ja saadaan ne automaattiset valot.
__________________
Herneitä löysin, herneitä löysin. Saunan takkaa paskasta.

Viimeksi muokannut Säkkijänis : 24.07.2015 01:25
  #812  
Vanha 24.07.2015, 08:20
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.874
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Seuraavalla kerralla on jo mitä luultavimmin avioehto.
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin.
Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita.
Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet.
Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa.
Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy.
Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin.

Onnea ja menestystä.
Avioehto on.
Lopusta krääsästä tuota olen yrittänyt sovitella nyt puoltoista vuotta. Minkäänlaista sopua ei ole, eikä näköjään tule, vaikka kyykkisin kuinka. Mikään muu ei ole koskaan kelvannutkaan.

Sulla kun ei ole asiasta mitään tietoa, niin kannattais ehkä kuitenkin jättää tuollaset ohjeet ihan omaan tietoon. Tai voisit mennä neuvoon sitä osapuolta joka musta levittää paskapuheita ja haukkuu mua mun omille pojille..
Se on sitä miten aikuinen käyttäytyy niille..

Jos tuo sun viimenen rivi paikkansa pitäisi, niin olisin jo voittanu.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
  #813  
Vanha 24.07.2015, 20:07
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Onko mitään samaa molemmissa autoissa?

Mietippä ajatuksella, voi vastaus yllättää
Toinen on japsi ja toinen natsi..mitähä samaa noilla olis..toine musta ja toine ei...en malta pähkiä..
Ennätin tärvätä bemarin kattoluukunki jo..tiesin että siinä on vikaa mutta olinhan avannu monet kerrat ennenki mutta nyt se ei sitte mene enää kiinni..woewoe. Enkä edes tiä onko se orkkis luukku..jos on nii eipä hätää..saa korjaus sarjan..täytyy koittaa selviä jotenki.
  #814  
Vanha 24.07.2015, 20:21
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.910
Perusasetus

Ei varsinkaan vituta, mutta ihmetyttää myyjä, joka ei laita yhteystietojaan ilmoitukseen, ei vastaa priva viestiin, joka on pyydetty yhteydenotto tapa, ja kuitenkin palstalla vierailee.

__________________
- Levannon We(l)ho -
  #815  
Vanha 24.07.2015, 21:21
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Ei varsinkaan vituta, mutta ihmetyttää myyjä, joka ei laita yhteystietojaan ilmoitukseen, ei vastaa priva viestiin, joka on pyydetty yhteydenotto tapa, ja kuitenkin palstalla vierailee.

Samasta minäkin mieleni pahoitin.
Mutta, myyjän on tappio, jos ei innokkaaseen ostajaan halua yhteyttä.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #816  
Vanha 25.07.2015, 09:45
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Toinen on japsi ja toinen natsi..mitähä samaa noilla olis..toine musta ja toine ei...en malta pähkiä...

Avaimenperä, penkin päällinen, EA-laukku jne.
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #817  
Vanha 25.07.2015, 10:46
Lclassic Lclassic ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.15
Sijainti: pöytyä
Viestit: 76
Perusasetus

Nyt on myyjä saanut kuvia lähetettyä pyytäjille. Se on vaan toi elektroniikka romut kun tökkii! Ei saa olla hättänen.
  #818  
Vanha 25.07.2015, 14:46
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.910
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lclassic Näytä viesti
Nyt on myyjä saanut kuvia lähetettyä pyytäjille. Se on vaan toi elektroniikka romut kun tökkii! Ei saa olla hättänen.

Juu. Ei hätää. Kiitos. Laitoin kuvat näkyviin sun ilmoon.
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 25.07.2015 14:49
  #819  
Vanha 25.07.2015, 15:14
Lclassic Lclassic ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.15
Sijainti: pöytyä
Viestit: 76
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Juu. Ei hätää. Kiitos. Laitoin kuvat näkyviin sun ilmoon.
Kiitoksia
  #820  
Vanha 26.07.2015, 11:37
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Avaimenperä, penkin päällinen, EA-laukku jne.


Nyt jallitetaan tolloo oikee urakalla

Joko muistin manata ku rikoin kattoluukun ... ..ei oo vanhaks tulemista ku ei muista ..sen ku viä sais selville onko se perkeleen läpi Bemarin omalla mekanismilla vai ei..lasinen on luukku,veivattava mutta ..jos se ois oma siihen saa korjaussarjan ja voin huokasta helpotuksesta mutta jos ei nii...joku hiiltyy...kertokaas jos joku tietää.

Niin siis rikoin sen niin ettei se mene enää kiinni..ongelmia siinä oli jo aiemmin sulkemisen kans mut nyt räpsähti jotain oikeesti.
  #821  
Vanha 26.07.2015, 11:50
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Toinen on japsi ja toinen natsi..mitähä samaa noilla olis..toine musta ja toine ei...en malta pähkiä..
Ennätin tärvätä bemarin kattoluukunki jo..tiesin että siinä on vikaa mutta olinhan avannu monet kerrat ennenki mutta nyt se ei sitte mene enää kiinni..woewoe. Enkä edes tiä onko se orkkis luukku..jos on nii eipä hätää..saa korjaus sarjan..täytyy koittaa selviä jotenki.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Avaimenperä, penkin päällinen, EA-laukku jne.
Tässä arvuuttelussa ilmeisesti haettiin sanaa kuljettaja. Jesh! voitinko nyt etelänmatkan vai minkä?
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
  #822  
Vanha 26.07.2015, 17:55
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_ Näytä viesti
Tässä arvuuttelussa ilmeisesti haettiin sanaa kuljettaja. Jesh! voitinko nyt etelänmatkan vai minkä?


Tästä vois päätellä sitten että se starttivika virus on joku mun näköne ihme tuholainen

Pirulauta jos tästä visasta ois voinu voittaa jotai ja taas meni ohi...


  #823  
Vanha 27.07.2015, 17:52
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1437970856481.html

Kiittämättömyys on maailman palkka , ne tekee jotka osaavat ja ne arvostelee joista ei yleensä ole muuhunkaan puuhaan tarttumaan.(suunpieksännän ammattilaiset)
Kannustusta eikä kateutta mikä h¤lvetti ihmisiä oikeasti vaivaa jos tästäkin asiasta pitää olla kade ja varsinkin ei olla asian eteen laittanut edes tikkua ristiin.

Viimeksi muokannut eilhik : 27.07.2015 18:12
  #824  
Vanha 27.07.2015, 18:06
ajelija:n Avatar
ajelija ajelija ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Kuopio
Viestit: 1.239
Perusasetus

Tietennii


Heti kun on taas hyvä keli nurtsin parturointiin niin eikö se heti hajjoo, priks änt rattoni kesti vuan 16-17 vuotta No onneks ies löytyy pari vuotta ajettu kone tallista harmi vuan että se on 40km päässä No ee kae se sata ku vuan huomenissa ajella asioikseen hakemaan ja vaihtammaa entisen tilalle... Ei kai tää nyt ees hirveesti potuta... Ois vaan taas aikaansa voinut käyttää muuhunnii
  #825  
Vanha 27.07.2015, 19:18
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti


Tästä vois päätellä sitten että se starttivika virus on joku mun näköne ihme tuholainen

Pirulauta jos tästä visasta ois voinu voittaa jotai ja taas meni ohi...




Eikuun huhu puhetta on itäpyörä puolelta vaan ollut, et vikanen pyörä laitettu seisomaan ja sen osia käytetty toimivaan ja eiköhän se sama vika ole siihen siirtynyt

Muistelisin, et tutulla aikanaan linko katko murtopulttia ahkeraan, oli sit hitsannut sen jäykäksi niin paukahti lingosta akselitumppi ja samalla sai se voa;kseli kipeää.
Noh hitsaili uuden spoori tumpin ja hommasi alkuperäisen mallisen akselin eikä lingossa mitään vikaa ja murtopulttiakaan ei katkonut

Sitä tosin en muista oliko sillä kuka sen akselin halusi kuin paljon ongelmia, mutta se akseli oli kerran tuotu tutun rappusille takaisin



Uskoo ken tahtoo, mutta belkulla oon nyt toista vuotta työnnelly menemään ilman, et oon kardaanii ees kattonu
Tuttu otti lainalle 3km ja kardaani irti. Laittelin sen kiinni ajelin kiristelemättä pari kuukautta sit faija katkaisi sen kardaanin ensimmäisenä päivänä kun lähti ajelemaan ja katoin edellisenä iltana pultit, et ne kaikki oli tiukalla

Ja mun käyttö ei ole mitenkään hellää, etenkään auratessa nilkkasuorana, niin tiukille kun kone vaan jaksaa


Mut ilmeisesti jotain menee oikein normaalisti kuulemma pitäisi kytkimen kestää 800h nyt on mittarissa 2200h ja katkaistu ei ole
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 470 19.08.2024 16:21
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 14:52 (GMT +2).