![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mua vituttaa jos yrittää myydä (Vanhaa) autoa ni ihmiset ei ymmärrä et miks siin voi olla lommoja/ruostetta. ja sitte ne käy auton täydellisesti läpi ja sormella osottaa joka ikisen kohdan jossa on joko pintaruostetta ai maali haljennu tms.' ärsyttävää yritin myydä 325 e30 bemarii pois ni jäi myymättä koska ostaja huomas peukalon kynnen kokosen ruoste kukan (ainoa koko autossa) takalokarin kohalla tankin luukun vieressä! saatana
|
|
||||
|
||||
![]() Euromayday
Just nyt ottaa pattiin kun noille ressukoille jotka riehuu, sotkee ja rikkoo paikat ei saada mitään kuria. Kaikki syytteet meni nurin kun syytteet oli muka vanhoja. Niin että siitä vaan näyteikkunoita paskaksi ja mitä muuta nyt mieleen tulee, ei siitöä mitään seuraa. On tää löperöä meininkiä.
|
|
|||
|
|||
![]()
vähä meinaa kiukuttaa ku huomasin että patterin putki vuotaa...tempasin olkkarista matot pois ja huomasin että parketti on vaihtanut väriä..prkl!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
v.....aa kun laittaa annetaan ilmoituksen puh.numeroineen, niin joku on niin vi..n köyhä että ei raaski soittaa vaan lähettää sähköpostilla numeron mihin voi ottaa yhteyttä
|
|
|||
|
|||
![]()
Joutuu näköjään tämän takia liittymään omalla nimellään Facebookin.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=1707365 Pitää vain muistaa pyytää, että myös alle suojaikäisiä poikia suojeltaisiin pedofiileiltä ja muilta lasten hyväksikäyttäjiltä, jotka haluavat lapsia keinolla millä hyvänsä, eivätkä suostu aborttiin, vaan vangitsevat pojan 18 vuoden, tai jopa elinikäiseen vankilaan!. ![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 04.07.2009 21:07 |
|
||||
|
||||
![]()
intti vituttaa
|
|||
|
|||
![]() Mild + Sensitive?!
Pesin valkoisen takkinikin siinä pyyheliinapyykin seassa. Nyt meinaan tukehtua huuhteluaineen löyhkään. Pidin takkia päälläni puoli tuntia ja haju tarttui puseroon.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- p
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mitähän kaupassa sanovat, kun tästä lähtien rupean nuuhkimaan kaikki huuhteluainepullot, ettei vain vastaavaa virhettä pääse tapahtumaan. Viimeksi muokannut Skorpioni : 10.12.2009 14:24 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
kas, tulin kahdesti.
|
||||
|
||||
![]()
Höpsänheijaa,elä anna ketuttaa. Sykkii,sykkii!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Elämän helpointa aikaa. Ruuat, vaatteet ja kaikki valmiina
![]()
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|||
|
|||
![]()
INVENTAARIO vituttaa ja rankasti!
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x- 2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8 Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5 |
|
||||
|
||||
![]()
Tienpäällä 65-75km/h nysvääjät,ja niiden taliaivojen perään ajamaan jäävät.Ajais taxilla,jos noin helvetisti pelottaa 2cm.lumipatja tiellä,...PRK......;-D
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei saa nimittäin savonlinnan kaupunki kunniamainintaa hiekoituksesta. ol aika saa*an liukasta iltapäivällä. Scanialla sai hyviä luisuja. |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa ku ostin käyttönivaan uudet vanteet..Alkuperäinen ET+58 , uudenvanteen Et -20...
Yhteensä 78mm ja ravattikaulat sanoo että ei saa enempää muuttua kun oman vehkeensä pituus (15mm)...prkl ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tulipa sitten pestyä takin taskussa ollut avainlukulista. Säästäminen kannattaa aina!
|
|
|||
|
|||
![]() Minua se vasta vituttaakin
koska ollaan poikakaverin kanssa helvetin kipeitä!! Ja poikakaverin isä sit lupas tuoda kaupasta meille pari uunipitsaa ja limsaa kun ei me ite kauppaan asti päästä ilman et happi loppuu välissä tai toinen kuolee... nohh tuo appiukko sitten ajeli tuohon pihalle ja oli kyllä tuonu meille pari pulloa jaffaa mutta vittu misä ne pitsat onnn!!!! Se on jonku leipomon lähellä töissä ja saa sieltä aina tosih halvalla isoja koreja pullaa ja leipää. Se sitte sano että en ostanu sitä pitsaa vaan ostin sieltä leipomosta tämmösiä pikku juttuja. Aukasin sen pussin nii siellä oli semmosia yli paskan näkösiä nykeröitä muka semmosia pikkupitsoja ja muuta.... hyi vittu ja vielä kaikkia vitun outoja leipomosekotustäytteitä.. HYI VITTU MUA ALAKO KUNNOLLA KIUKUTTAA MÄÄ HALUSIN PITSAA ENKÄ VITTU JOTAKI IHIME LINNUNPASKAN KOKOSIA MUKAPIKKUPITSOJA!!! ja vittu meilä ei oo ees mikroo millä lämmittää niitä..... ihan varmaan tahallaan teki tuon!!!!!!!!! ja vittu minähän sitte vaivauduin tuohon jonkin matkan päässä olevaan kauppaan hirveessä kuumehöyryssä ja tuntu että pyörryn sinne mutta mää perkele sain sitä mitä mää halusinn!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Minuu ei yleensä vituta paljo mikää mut viimisen reilun kuukauden aikan on ollu kyl vähä liikaa kaikkea.
Talli lähti alta Ite olin 99% tyytyväinen suhteeseen mutta muija lähti Sen johdosta mun pitäs ruveta nyt jonnei asunnonvaihtosouviin ja en jaksais Samasta syystä en tu saamaan *illua taas muutamaan vuoteen Samast syystä mä olen nyt aika pers auki (enkä saa *illua edes sihteeriopistosta) Samasta syystä juhannussuunnitelmat kusahti ja mä saan viettää juhannuksen 450 euron mökissä yksinäni Töissä en o saanu enää parii vuotee tehä sitä mitä haluun ja missä oon Hyvä Töissä kilpailija vei showmeiningillä yhen merkittävimmistä asiakkaista vaik me ollaa pietty sitä kuin kukkaa kämmenellä Kaverit on aina töissä ja/tai viel persaukisempia ku miä ni niist ei o mihinkää (esim risteilylle, liittyy myös juhannusongelmaan) Et sellast. Sit sellasii pienempii lähipäivien harmitusaiheita on se et Läjä lataa yli 15 volttia kaikissa tilanteissa ja säätimen vaihto ei auttanu, ja se et samaisee vehkeesee piti ostaa etuakseliston varaosia viimisillä rahoilla. On täs tietyst joitain menestymisiäkin ollu mutta kyl viimeaikojen fiiliskeskiarvo on aika pahasti miinuksella.
|
||||
|
||||
![]()
Kolmen vuoden taival seurakoiraksi myydyn käyttökoiran kanssa on sitten ohi..
Kämppä tuntuu hemmetin tyhjältä ja naapurit änkeää pihaan..
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Mun kodissani on ruumis.
Yksi suu vähemmän ruokittavana ja hautaa kaivamaan sitten vaan omppupuiden alle. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuo melkein takapihalla oleva Rockfestari, tällä hetkellä The Baseballs vetää shoutaan, kuulen ja tunnen basson, kaiken lisäksi inhoan sitä bändiä.
|
||||
|
||||
![]()
huominen taikahattu rocky katsastus.. ku se kusipää setä keksii kuitenkin jotain vittuilua.. eli vituttaa jo etukäteen
|
||||
|
||||
![]()
Jalka leikattu ja paketissa, kaikesta kivasta joutuu luopumaan eikä pääse harrastamaan. Lievästi sanoen ottaa päähän, mutta ensi vuonna otan kaiken menetetyn takaisin jos vaan olen elossa.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |