![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Täytynee tulla pyörähtämään teltalla jossain kohtaa, paikalle olen tulossa vajaavetoisella matalalla rättikatolla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Njoo, heitän Javen parkkiin amc riviin ja tulen kuunteleen mannen jutut..
..Ku kuulemma on vkl ollu vientiä ![]()
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Tullaan pikkupoikien kanssa morjestamaan jalkapelillä. FJ pukkien päällä pihalla ni ei vielä tänä vuonna pääse.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Teretulemast vaan, tuskin kyl mua kukaan tuntee..
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tuntomerkit?
![]() ![]()
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Vissiin tunsit ilmat kerrottuja tuntomerkkejä...?
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kova ääni..
![]() ![]() Jäin niiin monen tutun kans jutteleen et emännykseltä palo päreet ja offisakin parhaat palat jäi kuulemati.. Noh, ajotapahtumissa lisää.. sitäpaitti paitahan oli ihan oikea kalustoon nähden ![]()
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joku on nyt vissiin todella iloinen kun käänsi mun yhen 6kg sammuttimen eilen Pick-Nick:issä. Olisin mää sen voinu kyllä ihan itekkin omaksi antaa, jos ois pyydetty, niin ei ois tarvinnu nussia sitä. Jäi vähän paska fiilis kyseisestä asiasta.
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 06.08.2012 16:21 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Forssan keikka tuli heitettyä ja hyvä reissu oli. Nahka kärventy auringossa ja makkara rillissä. Paljoa ei tullu mustalaisleirissä aikaa vietettyä, kun ensikertalaiselle riitti niin paljon katseltavaa kentällä. Euro auto alueelle ei ees ehitty käymään. Kiitokset Rompelle ja muille Hokkilaisille parkkipaikasta. Tosin joku ihmeen ropakanda tarra oli ilmestynyt tuulilasiin silläaikaa kun oltiin kentällä. ![]() Niin ja ei Dodge juuri mitään kuluttanu reissussa. Aika tasan 20 litraa sataselle mitattiin GPSin avulla välille Lempäälä -> Forssa -> Lempäälä. Ei paha korkeelle autolle jossa 5.9 litranen V8. |
|
||||
|
||||
![]() Kuvia?
Kuis sää varma oot jotta offri on tuon vienynnä? On niillä muillakin kädet johon tavara voi tarttua.
No olikos muuten onnistunut päivä?? Kuvia näytille rivistöstä. t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä komppaan kyl tätä.Aika vieraalta tuntuis ajatus että joku "omasta porukasta" olis nakannu sammuttimen matkaansa.Pirusti siin pyöriskeli kaikenmoista kulkijaa koko päivän. Päivä oli muuten mainio..sää suosi ja kalustoo oli paikalla tosi paljon varmasti joka makuun.Kuveja tuli räpsittyä jonnii verran.Kokosin profiiliin omaan kansioon paikalta tavattuja nelikkoja..ja yks aika cool Totke pikkis : )
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 06.08.2012 20:49 |
|
||||
|
||||
![]()
Siinähän se sammutin oli aidan vieressä ainaskin ku mee lähdettiin...
Mää meinaan et rompenumberone on vaan ollut NIIN lonkeroissaan et on TAAS unohtanut puolet tavaroista pelipaikalle ![]() ![]() Mut ihan jees tapahtuma varsinkin kun sai sellasen pokaalin kanssa lähtee kotio päin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juu siis ei se offari oo tarvinnu olla ken sen sammuttimen käänsi, mutta joku sen on kuiteskin tarvinnu.
Oltiin siä tappiin asti, eikä mistään löytyny. Noh, joku sai halvalla sammuttimen ![]() Ja juu, kuvia ilmanmuuta näytille ![]()
|
|||
|
|||
![]()
http://www.overdrive.fi/forum/viewto...p?f=1&t=242183
Tuolla muiden ottamia kuvia jo iso nippu, suurimpaan nälkään Paljon oli hienoja pirssejä ja sää sopiva. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tais olla niin hiljanen aggrekaatti etten määkään huamannu...
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pick-Nick Forssassa 7.8.2011 | Rompe1 | Tapahtumat | 38 | 08.08.2011 10:24 |
Pick-Nick Harrasteajoneuvotapahtuma 1.8.2010 | Rompe1 | Tapahtumat | 38 | 02.08.2010 19:58 |
Harrasteajoneuvo tapahtuma pick-nick Forssa | elhapero | Tapahtumat | 0 | 24.07.2010 21:17 |
PICK-NICK | Rompe1 | Tapahtumat | 55 | 04.08.2009 21:45 |