![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Sulla unohtu se voinokare siitä päältä, on hyvvää
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen syönyt aika paljon kaikkea mikä ei aina niin hyvältä ole maistunut. Tarpeeksi nälkä kun on, niin silloin syö mitä vaan
![]() Kaikken pahimpana mitä olen syönyt kun olin kiertelemässä aasiaa, oli sellainen joku kissantapainen eläin. Se kyllä laitettiin viidakossa nuotiolla ja oli ihan syötävää. Sain(jouduin) kuitenkin anglosaksina syödä sen kielen. Se piti syödä raakana ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saarioisten broilerpyörykät, oli varmaan pelkistä nahoista tehty. Koirakin katteli niitä kauan lattialla ja oli sen näköinen että onko noi pakko syödä.
Juniorina ruusukaaleja ei meinannu saada kurkusta alas, nykyään menee kaikki ja sen huomaa.
|
||||
|
||||
![]()
Venäläinen rustomakkara suojalasit päähän ja paistamaan .
|
|
||||
|
||||
![]()
japanilaisen pikaruokalan mustekalapullat... ne oli aika jyrkkää evästä mitä viimeaikoina on maistanut
|
|
||||
|
||||
![]()
omituiseksi makuyhdistelmäksi voisin myös kuvailla silli-lauantaimakkara-kurkku leipää ja keitettyä vettä jota yhdessä paikassa töissä ollessa tarjottiin.
kaverin äiteen tekemät sushit tulivat ylös, oli kyllä niin karmea keväisen juuri sulaneen meren maku. |
|
|||
|
|||
![]()
Hapankaali.
|
||||
|
||||
![]()
viipurin torilta joskus aikanaa tarttu Calmarin kanssa ilmeisesti liha myllyn läpi jauhettu kulku koira
![]() ![]() ja maksa hommeleita ei pysty syömään.. mielummi vaik mikro lämmintä koffia.
|
|||
|
|||
![]()
Oon vissiin sattunut alottajan kanssa samaan ravinteliin, aprikoosilihapullat oli aika eksoottinen kokemus...
Mieleen on myös jäänyt ala-asteen traumat.. Keittäjät lappas ruuat lautaselle, ja kaikki piti syödä. Usein just tiistaipäivänä oli seuraava gastronominen herkku: Pinaattilättyjä (pelkältään ihan ok), perunaa, kaalisalaatti ja valkokastike. Mitä vittua??? Oliko se lätty niinku pihvin korvike? Ja tätä oli usein. Perunoissa oli vielä semmonen paksu kuori / kelmu, mikä syntyy kun perunat tulee valmiiksi kuorittuina tms. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ilmeisesti lehmän mahalaukku ja keitetty käärme. Yökötystä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
On sitten hapankaaleja ja hapankaaleja, aika isolla erolla.
Kuuluu maksaruokien ohella niihin jotka helppo sössiä vituiksi. |
|
|||
|
|||
![]()
Lihaperunalaatikko, ei ollu maitoa eikä munia niin piti soveltaa, laitettiin kaljaa
![]() Yks haarukallinen ja lenti laatta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ennakkoasenteista vapaana itseäni pitävänä olen syönyt kaikkea mitä on tarjolla ollut, ja yleensäkkin hakenut uusia kokemuksia tällä(kin) saralla. Tästä johtuen en pidä ruokaa, joka on laittetu kelvollisista aineksista ja tarjotaan kelvollisissa olosuhteissa koskaan pahana. Eksotiikan hakeminen väkisin, kuten näissä valtakunnallisissa ruokalaketjuissa, saa tylyn tuomion. Saa hävetä, kun ulkomaiset vieraat ihmettelevät esimerkiksi pitkällä otannalla suomalaisen ruoan olevan kovin makeata. Selittele siinä sitten Amican edustavan aivan jotain muuta kuin suomalaista kulttuuria.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kokemuksia hyvää/pahaa sanottavaa freelanderista??? | offisuikka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.06.2010 13:21 |
silmän ruokaa | RJ70 | Linkit | 7 | 25.03.2007 17:17 |
Teinkö hyvää vai pahaa (Jeep) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.04.2006 21:43 |
maukasta ruokaa | bono | Jokes | 0 | 23.07.2002 12:35 |
Ostitko ruokaa netistä | MäIte | Cooking & Food | 0 | 23.03.2002 09:33 |