Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2010, 18:48
UPO:n Avatar
UPO UPO ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Ylämylly, Finland.
Viestit: 121
Perusasetus

Etulukko hajalla eikä oo vielä selvinny mikä vikana, eli kisat jää väliin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2010, 21:06
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
nyt 22 kisailijaa mukana missä Kasarin suzukii, Tuukkan V8. Orvaston suzuki, Saarelan Land Rover, Hiltusten Suzuki ja mitä niit nyt viäl on.
terv. Reima
Tuukka ei osaa käyttää nettiä ja sit sillä on toinen pulma, ettei tiedä millä autolla lähtee, ku pihalla on nyt ainaki kaks V8 maasturia ja kolmatta mietti hakea

Mä kyl annoin sille jo haastekisan, mut saa nähdä riittääks sillä aika saada "Rotke" kisakuntoon Ois niinku Ratsuni vastaan Rotke kisa ehkä tulossa.......ei puuttus enään ku joku lähtis mukaan Raihatsulla
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.09.2010, 19:37
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Tuukka ei osaa käyttää nettiä ja sit sillä on toinen pulma, ettei tiedä millä autolla lähtee, ku pihalla on nyt ainaki kaks V8 maasturia ja kolmatta mietti hakea

Mä kyl annoin sille jo haastekisan, mut saa nähdä riittääks sillä aika saada "Rotke" kisakuntoon Ois niinku Ratsuni vastaan Rotke kisa ehkä tulossa.......ei puuttus enään ku joku lähtis mukaan Raihatsulla
Tuukka vaihto autoo ja ryhmää vaviskaa Harrastestanukuskit viivalle tulee VEEEEEEEEEEEEKASI ROTKE, mites nyt suu pannaan Jare.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.09.2010, 21:00
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Tuukka vaihto autoo ja ryhmää vaviskaa Harrastestanukuskit viivalle tulee VEEEEEEEEEEEEKASI ROTKE, mites nyt suu pannaan Jare.
No näin tietysti
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.09.2010, 14:41
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Smile

25 ilmoittautunut MRT Off Road Trial kisaan elikä saadaan varmaan mukava kisa aikaiseksi.
Kiitos ilmoittautuneille.

Terv. Reima

Viimeksi muokannut RJCOBRA : 20.09.2010 19:35
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.09.2010, 14:59
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Pikku pyyntö voimassa edelleen eli jaksotuomareista edelleen pulaa, jos tunnet että haluat kävellä liukkaita kallioita (sateessa ja tuulessa mitä ei yleensä Raisiossa ole vaan yleensä aurinkoista) ja katsoa kilpailua aitiopaikalta vaivanpalkkana haaleaa makkaraa ja huanoo sinappii ja hieman juotavaa sekä kylmää kahvia niin ei muuta ku lauantaina aamusella suunta kohti Raisiota niin minäkin ehkä pääsen kilpailemaan, TMKoon kisassa se ajoluvan sain 10 min vaille kisan alkua siihen asti jaksotuomariliivit päällä.
Terv. Reima
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.09.2010, 15:48
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Mäkin sain eilen ilmotettua itteni mukaan luokkana HS
Kaaret ja jotkut vyöt tarttis väsäillä viel ja renkaat vaihtaa ja jotain pientä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.09.2010, 14:55
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
jos tunnet että haluat kävellä liukkaita kallioita (sateessa ja tuulessa mitä ei yleensä Raisiossa ole vaan yleensä aurinkoista)

Terv. Reima
Mitenhän tänä vuonna
http://www.foreca.fi/Finland/Raisio
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.09.2010, 16:18
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Ahveniston kisaa ajatellen MRT offikisassa on melumittari katsastuksessa eli sinne antamaan ne 4500 kierrosta niin saat tietää mölylukemasi eikä tartte Ahvenistolla jännittää.
Terv. Reima
Raisio on sadevapaa vyähyke Jare, koska siäl muka on vettä satanu, sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.09.2010, 16:55
EVO3:n Avatar
EVO3 EVO3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.06
Sijainti: Ylistaro, Finland.
Viestit: 194
Perusasetus

Se on hyvä, et se melumittari löytyi!!! Saas nähdä kuinka paljon sitä vettä tulee lauantaina, oli meinaan lohduttamattoman näköinen sää ennuste!!!!!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 23.09.2010, 17:46
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EVO3 Näytä viesti
Se on hyvä, et se melumittari löytyi!!! Saas nähdä kuinka paljon sitä vettä tulee lauantaina, oli meinaan lohduttamattoman näköinen sää ennuste!!!!!

ei kannata uskoa mitä ne ennustaa ne meteorolookit, meinaan meteorolookin pöydällä oli aamulla lappu ikkunassa että sulkekaa ikkana kotiin lähtiessä sillä ei koskaan tiedä millainen ilma yällä on. eli se säätiedotusten luatettavuudesta.
Ter. Reima
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 23.09.2010, 20:41
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Ei satele Raision kisassa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EVO3 Näytä viesti
Se on hyvä, et se melumittari löytyi!!! Saas nähdä kuinka paljon sitä vettä tulee lauantaina, oli meinaan lohduttamattoman näköinen sää ennuste!!!!!
Eihän Raisioon luvata lauantaille vettä vasta kun klo 21 > . Kisahan on silloin jo ajettu ja porukka kotimatkalla vai oliko se iltakisa
Hyvinkäänseudun metsissä seisoskellaan sitävastoin vielä hoitelemassa SM-rallin lauantain viimeisiä erikoiskokeita kaatosateessa Jos siis ennusteisiin on uskomista
Kulman inhorealisti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TMK OFF ROAD TRIAL RJCOBRA Tapahtumat 143 28.02.2015 12:02
Trial ja off-road renkaista Tekniikka & Jutustelu 2 28.06.2005 22:10
off road trial raisio Tapahtumat 1 31.05.2005 16:43
Off Road trial PM ruotsissa -B- Tapahtumat 2 04.05.2005 08:27
4. TMK Off Road Trial 23.08 2003 imported_offroadjouni Tapahtumat 0 04.07.2003 12:19


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).