![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Etulukko hajalla eikä oo vielä selvinny mikä vikana, eli kisat jää väliin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mä kyl annoin sille jo haastekisan, mut saa nähdä riittääks sillä aika saada "Rotke" kisakuntoon Ois niinku Ratsuni vastaan Rotke kisa ehkä tulossa .......ei puuttus enään ku joku lähtis mukaan Raihatsulla![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
25 ilmoittautunut MRT Off Road Trial kisaan elikä saadaan varmaan mukava kisa aikaiseksi.
Kiitos ilmoittautuneille. Terv. Reima Viimeksi muokannut RJCOBRA : 20.09.2010 19:35 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Pikku pyyntö voimassa edelleen eli jaksotuomareista edelleen pulaa, jos tunnet että haluat kävellä liukkaita kallioita (sateessa ja tuulessa mitä ei yleensä Raisiossa ole vaan yleensä aurinkoista) ja katsoa kilpailua aitiopaikalta vaivanpalkkana haaleaa makkaraa ja huanoo sinappii ja hieman juotavaa sekä kylmää kahvia niin ei muuta ku lauantaina aamusella suunta kohti Raisiota niin minäkin ehkä pääsen kilpailemaan, TMKoon kisassa se ajoluvan sain 10 min vaille kisan alkua siihen asti jaksotuomariliivit päällä.
Terv. Reima |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mäkin sain eilen ilmotettua itteni mukaan luokkana HS
Kaaret ja jotkut vyöt tarttis väsäillä viel ja renkaat vaihtaa ja jotain pientä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.foreca.fi/Finland/Raisio |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ahveniston kisaa ajatellen MRT offikisassa on melumittari katsastuksessa eli sinne antamaan ne 4500 kierrosta niin saat tietää mölylukemasi eikä tartte Ahvenistolla jännittää.
Terv. Reima Raisio on sadevapaa vyähyke Jare, koska siäl muka on vettä satanu, sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Se on hyvä, et se melumittari löytyi!!! Saas nähdä kuinka paljon sitä vettä tulee lauantaina, oli meinaan lohduttamattoman näköinen sää ennuste!!!!!
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ei kannata uskoa mitä ne ennustaa ne meteorolookit, meinaan meteorolookin pöydällä oli aamulla lappu ikkunassa että sulkekaa ikkana kotiin lähtiessä sillä ei koskaan tiedä millainen ilma yällä on. eli se säätiedotusten luatettavuudesta. Ter. Reima |
|
#12
|
|||
|
|||
Ei satele Raision kisassaLainaus:
. Kisahan on silloin jo ajettu ja porukka kotimatkalla vai oliko se iltakisa Hyvinkäänseudun metsissä seisoskellaan sitävastoin vielä hoitelemassa SM-rallin lauantain viimeisiä erikoiskokeita kaatosateessa Jos siis ennusteisiin on uskomista ![]() Kulman inhorealisti |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
| Trial ja off-road renkaista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2005 22:10 | |
| off road trial raisio | Tapahtumat | 1 | 31.05.2005 16:43 | |
| Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |
| 4. TMK Off Road Trial 23.08 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 12:19 |