![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
bj45lavalle: ei tarvi kiitellä, yhdessä mennään ja yhdessä tehdään niin kaikki hoituu aikanaan... näky sentään kuvista että mun autokin on paikanpäällä ollut
... hajos se kitakin sitte lopullisesti siinä viimmesessä hodarin tielle vedossa.mulla nyt vaan sattu oleen noita vararenkaita kun en itte sitte tarvinnu... ööö joo... tietääks joku mahdollisesti että mikä mun keulaan olis pökänny ku apparin etulokari on tullu pari senttiä taaksepäin oven reunan päälle, sivuparkki ympäristöineen on särki ja sen alapuolella on pellissä reikä , ja kaikki tämä on puskurin takana suojassa...blaze tuli kyllä noi kaikki kuvissa näkyvät pitkät rännit hienosti ajamalla läpitte, kääntyminen ei vaan onnistunut joten kahdessa kohtaa piti sitte vinssata, vetää tommonen kiinakelain muuten rullakidan rullankin aika kivuttomasti sinne kelalle... markus saattaa hieman miettiä että mihin se soramontturadan iso kivi on kadonnut... laittakaas tosiaan kuvia, omasta tietysti kaipaan mutta etenkin bemaripojun bertan käsittämättömästä keinumisesta eteenpäin, vinssitön auto ja taisi silti vetää muutaman toverin pinteestä olematta itse kertaakaan jumissa... |
|
|
|||
|
|||
|
Kyl ne keulan vauriot blazeriin tuli siinä viimesessä rännissä, kun otit vauhtia sieltä tieltä asti, näytti siltä, kuin olis kori alkanut erkaantua rungosta, semmosta 10 cm liikettä teki puskuriin katottuna muut pellit, mut pysy ilmeisesti kuitenkin kiinni, kaasussahan oli vaan yks asento ainakin tossa kohtaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
parin kilon rengaspaineilla ei voinu oikein muutakaan tyyliä koittaa kun sen kenkä konehuoneessa...
hitto, mikähän siä antaa periksi jos niin joustaa... |
|
|
||||
|
||||
|
mä laitan parit kaverin ottamat "poseerauskuvat"
talon kalustoa, Reittimestari, pyörii kesäaikaan parhaimmillaan varmaan 3 pv viikosta noita reittejä ei kyl yhtään nickin mukainen... " no nyt en kyllä tiedä yhtään" |
|
|
||||
|
||||
|
Pari kuvaa:
Rullakita oli kovilla. Vinssi meinasi syödä rullat siitä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ketäs tolla Rangella ajeli???
Tuli peräs hetken Ylöjärvellä Elon kohdilla. Itse käännyin Dodgella Tre:lle päin kärry peräs.
|
||||
|
||||
|
Kitoos kivasta päivästä isännälle ja puuhamies Rabbitille. Alkoi hienosti kun myöhässä paikalle ja matkalla oli liian karkeaa sepeliä kylvetty hiekkateille... takarenkas tyhjeni ja pikku paikkaustauko siihen sitte.
Pari matopaikkaa ja 1,5baria niin taas mentiin. ja vieläkin on pitänyt. Kamerakin oli, mutta en jaksa kolmen kuvan tähe sitä purkaa tähän ![]() Koskas uudestaan, jäi paljon ajamatta mulla ainakin.. |
|
|
||||
|
||||
|
aika reissu oli. hyvin tuntu pelaavan bj. ei ollut ongelmia. kaks kertaa joutu vinssaan irti, siellä viimeisellä suorännillä. tarvis varmaan suunnitella jotain lokarin levikkeitä, kun ei meinannu iljetä painaa kaasua vetisissä kohdissa
![]() käytiin siinä vielä illalla hämärtyessä velipojan (jampelin) kanssa kiertämässä sieltä takaa hakkuuaukeen reunassa menevä lenkki. pääsi sieltäkin vie ajamalla läpitte kovalla savulla, vaikka oli jo aika runnotun näkönen tie. |
|
|
||||
|
||||
Kuvia lauantailta
Joitain kuvia lauantailta
Rännijonotus Tallatiskiin ja ränni päälle! Paskaränni Yleiskuva nuotiopaikalta Isäntä ite
|
||||
|
||||
|
hei oikeesti, koko 100ha tontilla on ehkä just noi 5 mutaränniä ja kellään ei oo kuvaa mistään muualta
|
|
|
||||
|
||||
|
muualla letka eteni ni ei kerenny kuvaamaan?
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllähän se näin meni, että ei huvittanut lähtee rinnalle käveleen/juokseen kun letka eteni kokoajan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiva tapahtuma ilman isompia kalustovaurioita.
Niin, kuvissa näkyvällä Rangella ajoin minä... |
|
|
||||
|
||||
|
Oli aika pahat reitit ku Suzuki näytti näin murheelliselta kotio tullessaan..
No eikai , tais olla parkanon puolella ku tuli pieniä onkelmia.Tuulilasiin ja takalasiin tuli säröjä , aika hyvin kesti kaaret heittää pari volttia ojanpohjalla. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja toistamiseen panhardikin poikki
![]() Oliko elikon väistö vai mikä kun suzukin ojaan vei? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joku ratkaisu siihen täytyy saada ette toistu sama uudestaan, ens kerralla ei välttämättä käy yhtä hyvä tuuri |
|
|
||||
|
||||
|
Piru, että on hyvännäköistä settiä. Harmi vaan, että viikonloppuna välimatkaa oli 2500 km, muuten olisin ehdottomasti ollut taas vuokra-auton karstoja polttamassa...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Isoryn Venäjän safari helatostai 2010 | -Stedt- | Tapahtumat | 103 | 28.05.2010 18:11 |
| Safari Juuan Kivikylässä 10.04.2010 | TML | Tapahtumat | 32 | 20.04.2010 19:12 |
| Pähäma safari merrasmäki 26 - 27.3.2010 | mikjus | Tapahtumat | 14 | 01.04.2010 14:45 |
| Safari/ajelupäivä Anttolassa 20.03.2010 | pyykkipoeka | Tapahtumat | 4 | 24.03.2010 20:15 |
| Pakkas safari Villähteellä 13.2.2010 Klo 12 | Eetza | Tapahtumat | 14 | 14.02.2010 20:37 |