![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Uudenmallisen Hiluxin korotusOlen tossa mietiskelly josko laittais/laitattais 2"korottavan Omen tai vastaavan, niin minkälaisia renkuleita ja köykämiini vanteita sinne voi tuon jälkeen alkaa sovittelemaan, et olis hiukan asiallisemman näköinen? Autossa on orkkis levikeet. KP:n sivuilta kattelin ja olin yhteydessä korin korotuksen suhteen, mutta taitaa kallistua tuohon alustan korotukseen. 15 tuumasella tuntuis rengas/vanne kustannukset jäävän hiukan edullisemmaks. Oon kironnu et kyllä kaikenmaailman kitymaastureihin saa jo maapallon kokosia pyörylöitä, mut tommoseen ns.työkaluun, missä niil oikeesti olis ehkä jotain tekoo, ni saat tyyliin sovittaa jotain sileitä kotsunpyöriä! vakiona ![]() No joo, jos jollain on kokemusta muutenkin kyseisen lavapaskan koruksesta, niin olen siipimutterina! =)
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-06 hiluxin korin korotus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.11.2008 18:04 |
Hiluxin korotus, kuinka "tarpeellista"? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.09.2007 18:04 | |
Hiluxin korotus | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.10.2005 16:45 |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
Hiluxin korotus | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2004 19:04 |