![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suzuki KQ |
|
||||
|
||||
![]()
Pirkkalan Motonetin piha n.1,5kk sitten,sama auto,sama myyntipuhe,samat kamat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Luultavasti samaan tyyppin törmäsin keväällä. Ainakin tarinan tuntomerkit täsmää...
l-200 4X4 2.5Td -96 Timo Sinisalo |
|
|||
|
|||
![]()
ajo kesällä pihaan asti perässä ja oli menossa jonnekkin Inarin järvelle perhokalastelee ja ei ois tahton agrikaattia viedä mukanaan.. ja ei tajun sanaakaa suomee..
-liikkuuhan se paskakii- |
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas tänään Espoon AVK:n parkkipaikalla viereen kurvas farkku rellu ja tuttu löpinä alkoi...
"Anteeksi!? Puhutko Saksaa? Olin Tampereella työkalumessuilla ja nyt minulla on pieni ongelma..." Erimies kuin viimmeksi, mutta samat saatanan agrikaatit ja iskoporakoneet.... Sanoin heti suoraan että tuota löpinää on yritetty jo aikaisemmin ja ne sun tavarat on kiinalaista halpa paskaa. "Ei ole! Minulla eri tavarat!" ja kaivoi esille saman kansion missä kuvat agrikaatista ja iskuvasarasta. Veikkasin siltä löytyvän vielä hylsysarjakin ja tämän arvauksen kuultuaan myyntitykki nosti kytkintä... Kuinkahan monta noita oikein kiertää Suomea samojen tarjoustalokamojen kanssa? Jos mullekkin riittää kauppaajia aina vuoden välein? |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään kävi meillä joku kaupustelija, heti ensimmäisenä lykäs lapun kouraan jossa luki jotain tyyliin "olen puolalainen opiskelija" jne. Kauppas jotain vanerista vannesahalla tehtyjä koristeita edulliseen 12-14€ hintaan -->ei ostettu. Lähti kyllä aikaa lujaa pyörällä eteenpäin. Tälläkin jannulla oli ikää varmasti lähemmäs 40.
|
||||
|
||||
![]()
Meillä on sellanen kaupustelun esto...
![]() ![]() Amerikan Bulldog jonka opetin ottamaan vartiovietin esiin kun sille sanoo sanan "VORO".. Ottaa heti pari haukahdusta ja urinaamurinaa... Sen jälkeen on aivan täpinöissä ja odottaa vaan että "pääsee irti" ![]() Oven lasin läpi kun kattoo että joku vitun kaupaustelija ovella ja koira on jo tässä vaiheessa tietenkin odottamassa ovella (sekunnissa ovella ovikellon soidessa). Tokaisee vasan "VORO.!" ja nappaa ketjupannasta kiinni ja avaa oven... Koira on todellakin menossa siinä vaiheessa... Kaupustelija aloittaa kaupustelun ja yleensä vilkuilee enemmän koiraa kun mua ![]() ![]() Ei ne yleensä kauaa viihdy ovella... |
|
||||
|
||||
![]()
heh.. muutama vuos sitte olin rastaita hätyttelemäs tallin nurkalla 12caliberisen kans ni pamahti joku "puolalainen opiskelija" lappu kouras pihaan, näytti jotenki vaikeelta ku huomas tussarin kädes mut uskals kuitenki juttusille.. riitti ku sano et ei kiinnosta, löyty pyörästä aika nopee vaihe ku läks poispäin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kävi kans talon ovesta sisään koputtamatta täs parivuotta sitten "puolalainen" opiskelija kopio piirrosten kans.. oli vielä laitettu vasempaan käteen semmonen pari numeroa liian iso kipsi säälipisteiden keräämiseksi.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joskus ammattikoulu aikoina oltiin pikku hiprakassa luokkakaverin kanssa kylillä autosta pihalla tupakilla, tuli kans kaks romanialaista, mies ja nainen, kauppaamaan kultaa. oli autosta pentsa loppu ja pitäis päästä johki jne. kokeiltiin sormuksia ihan muuten vaan, ja naurettiin ukolle että ompas romaniassa kulta köykästä! ukko sano että aitoo on ja raapasi pintaa avaimella että kattokaa vaikka. no sanottiin että ei oo rahaa, niin ukko kysy onko puhelinta tai mitään, ja akka tuli viereen kans. kaverilla sattu oleen puhelin kädessä niin akka nappas puhelimen käestä ja ukko oli niin rehti että ennen ku lähti laukkaamaan kevyttä intiaanihölkkää pakoon ni löi vie sormuksen käteen..
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kävin eilen Vantaan IKH:s niin pois lähtiessä huomasin sen saman ukon joka oli AVK:lla, jututtamassa jotain uutta asiakasta... Oli varmaan myöhästynyt Saksan koneesta...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään kierteli kerimäellä ja kotipaikalla kävi yks ulkomaalainen vanhempi mies kauppaamassa jotain keittiö veitsisettiä. mitä lie haarukoita yms. Antoi tullessa käyntikortin ja selitteli että pitäis saada tavarat myytyä kun ei voi lentokoneeseen enää niitä viedä. Sanoin että en ole kiinnostunut. Otti käyntikortin takas ja jatkoi matkaa.
Auto oli joku hopea sedan ja keltaiset kilvet siin oli. NL ja jotain rekkaris luki. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulle tultiin kaupan pihassa kaupittelemaan sormuksia. tunkivat raollaan olevast auton ikkunast sisään "kulta" sormuksiaan. Sanoin et ei oo pörssiä. sormusten hinnat laski 50 eurosta viiteen euroon. Lopuks pyysivät ees heittää vitosta bensaan. sanoin että ei nyt pysty, uskokaa jo. Menin siitä sitten kauppaan.
Onko kukaan palstalainen antanut rahaa "bensaan"? |
|
||||
|
||||
![]() Tänään klo 17 jyväskylä/Palokan peukkula
bensa automatilla tavattu italialaisell aksentilla ja ruotsin kilvissä olevalla farkku-meganella työkalu kauppias. Oli taas jäänyt sarja esittelystä ja kone italiaan lähdössä. Kysyin vaan että mihis meinasit auto hukata, kun on ruotsin kilpinen vuokrapeli. Jotain selitti asumisestaan suomessa. Kiitin kohteliaasti esittelystä ja sanoin että hyvää italian matkaa..
Vinssi racing Viimeksi muokannut peeppi : 14.09.2009 16:30 Perustelu: Kirjoitusvirheet |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaverille vastaavassa tapaksessa kävi niin että se sanoi ettei ole rahaa mukanaan, mutta sattui olemaan silä joku vastaava pilipali sormus autossa ja vaihtoi sillä muistaakseni 3 tai 4 vastaavaan rihkamaan ja naureskeli tapahtunutta että yhdellä roskalla sai monta, käyttöä ei niille kai ikinä keksinyt, mutta olihhan sen jälkeen useampi pala messinkiä... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kesällä kävi kylillä ilmeisesti samainen kaveri samoilla eväillä ja tarinoilla kauppailemassa agregaatteja ym.kamaa. Muistaakseni 1500 egee ja koko kasa autoa myöten oisi vaihtanu omistajaa.Tarjosin 300 agrigaatista,mutta se riittänyt. |
|
|||
|
|||
![]()
mikkelissä liikkui talvella myöski agregaatti myyjä myi jotai halpahallin rakkineita
|
|
||||
|
||||
![]()
Savonlinnassa kulki kesällä- alkusyksystä muutama suomalainen heppu. Myivät muikkuja vanhuksille, vaikka väkisin. Oli ollu kuulemma muutamaa päivää aikasemmin ostetut syömättä. No rehtiä porukkaa kun veivät rahat mutta jättivät uudet muikut. Oon kerran nähny tyypit, oli 3-4 miestä. Tollasella 80 luvun harmaa hopeisella talbotin horiskolla liikkeellä. Kun auto pysähty 2-3 miestä hyökkäs puolijuoksia taloihin ja sitt takas autolle ja äkkiä matkaan. Eivät mulle kyllä tulleet kaupittleen kun emännän pihassa chevyä hitsasin ja oli rautaputkea lähellä.
Nuorena poikana istuttiin iltaa kaverin kämpillä joka opiskeli meilläpäin. Sitte ovikello soi ja toinen kaveri meni avaan..Se tuli kohta takas ja sano "Hei Marko siellä on joku teiltäpäin" Kaveri meni ovelle nii siinä seisoskeli yöntimo taulujen kanssa ![]()
|
|||
|
|||
![]() olen nähnyt
kaakossa tois keväänä useampia työkalumessuilta joensuusta palaavia edustajia, jotka möivät melko runsasta varastoaan eripuolilla,muutamien päivien ajan, tarina tuo tuttu mutta vuokra-autoilla liikkeellä ja auto luovutettava ja lento lähtee illalla.... suostuvat jopa kuitilla myymään ja e-karjalan poliisikin on tutkinut asiaa ja jossainmäärin jopa puhtaat jauhot pussissa tai ainakin pitävä peitetarina uskokoon kuka haluu
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänää iltapäivällä Paimion s-marketin pihalla sakemannit kaupitteli jotain keittiöveitsiä sun muuta paskaa 80% alennuksella, syystä että palaavat illalla saksaan eivätkä voi ottaa niitä mukaansa.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klaukkalan S-marketin pihalla oltiin töissä niin kaksikin eri heppua tuli kauppaamaan venäläisiä kiikareita. Ensimmäiselle kohteliaasti sanoin että voi työntää kiikarinsa sinne minne harvemmin auriko paistaa. Toisen tullessa huusin kovalla äänellä että 5-euroa. Myyjä ei ilmeisesti lämminnyt ajatukselle, sillä kääntyi välittömästi kannoillaan etsimään uutta uhria..
|